Itaalia kohtunikud

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Itaalia kohtunikud

Kohtunikud ja nende töö pakuvad saapamaal sageli kõneainet, sestap ka see teema.
    Elu on lühike, pidu on pikk.

Igor Mang Maalehes ennustas, et sellest saab üks kosmiliselt aktiivne teema

Kommentaar

Meil on see teema juba olemas.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Nüüd sa küll liialdad. Viimasel ajal on ju rube fännid sel teemal aktiivsemad olnud.
        "He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

Algselt postitas Seti Vaata postitust
          Nüüd sa küll liialdad. Viimasel ajal on ju rube fännid sel teemal aktiivsemad olnud.
          a mis sa arvad, miks?
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

1) "nemad alustasid emme"
            2) rube fännid kardavad. Mõtlevad juba varakult vabandusi, kui Roma scudetto võidab.

e: selle jutu peaks keegi läbusse tõstma, kohtunikest pole siin ju sõnagi.
            "He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

kasutasin oma moderaatori õigusi.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Seti Vaata postitust
                1) "nemad alustasid emme"
                2) rube fännid kardavad. Mõtlevad juba varakult vabandusi, kui Roma scudetto võidab.

Kommentaar

Avapoolajal on Banti suht OK olnud, vaid üks Juve korner valesti määratud.
                  Ühe Juve korneri ajal tahtnuks d'Ambrosio nagu võrkpalli mängida, kas tabas ka palli?
                  Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                    kasutasin oma moderaatori õigusi.
                    omg

-e- Jasper on mu lemmikmoderaator!

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                      omg

-e- Jasper on mu lemmikmoderaator!

(no tra, see nali kuulus kindlalt antigobbile. muidu poleks see Itaalia liiga teema)
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Mängivad lõpuni olukorra

Kommentaar

Working...
                        X