Carabao Cup

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Carabao Cup

Esimene ring juba mängitud ja teine loositud, tagumine aeg teema teha.

The draw for the second round of the Carling Cup:
    West Brom v Rotherham
    Norwich v Sunderland
    Tranmere v Bolton
    QPR v Accrington
    Bristol City v Carlisle
    Leyton Orient v Stoke
    Port Vale v Sheffield Wednesday
    Hull v Southend
    Leeds v Watford
    Cardiff v Bristol Rovers
    Portsmouth v Hereford
    Crystal Palace v Manchester City
    Wolves v Swindon
    Gillingham v Blackburn
    Blackpool v Wigan
    Southampton v Birmingham
    Preston v Leicester
    Newcastle v Huddersfield
    West Ham v Millwall
    Hartlepool v Burnley
    Nottingham Forest v Middlesbrough
    Reading v Barnsley
    Swansea v Scunthorpe
    Doncaster v Tottenham
    Peterborough v Ipswich

Vihaseim duell väärib ekstra esile toomist.
    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Frodo sõps killitakse ära ve?

Kommentaar

propa nawtyyyyy

Kommentaar

green street hooligans on kõige lamedam jalgpalliteemline film. fakt!

Kommentaar

Sellele ei vaidle vist keegi vastu.

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
            green street hooligans on kõige lamedam jalgpalliteemline film. fakt!
            miks siis nii ?

Kommentaar

Algselt postitas Henriolen Vaata postitust
              miks siis nii ?
              Mõni ikka leidub. Eston, palun seleta, miks siis nii?

Kommentaar

Ma tahaks ka teada. Eriti näiteks võrdluses green street huligaan 2-ga (mida ma küll ei ole kahjuks näinud, aga imdb kommentaarid lausa kutsuvad seda tegema).
                "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

gsh2 olemasolust ei teadnud. andestust, kui kellegi tundeid riivasin, võtan oma sõnad tagasi.

Kommentaar

asi on Upton Parkis käest ära läinud. West Ham viigistab 87ndal minutil ja järgneb pitch invasion. miks krt seda mängu üle ei kanta.

Kommentaar

UPDATE FROM UPTON PARK: The stabbing victim is in a stable condition, the match is still 3-1 and play has restarted. Still looks a touch nasty though.

- eurosport

Kommentaar

Algselt postitas Andri92 Vaata postitust
                        UPDATE FROM UPTON PARK: The stabbing victim is in a stable condition, the match is still 3-1 and play has restarted. Still looks a touch nasty though.

- eurosport

Aaron Smith from Hemel Hempstead, who was at the game, said: "I saw one man cornered by at least a dozen Millwall fans before kick-off. Terrifying scenes."

Eyewitness Fergal O'Brien said: "I saw a West Ham fan getting punched in the face by a burly bald man who had a coin between his fists."

Another fan said: "I was in a throng walking up and a group of hooligans came for us.

"The police wanted to help but they were clearly afraid to use force. I am still shaking. I thought I was going to die."

Ben Newton, from Harrow, north London, said his father had been stretchered away after being hit with a dart to the head.

And a Millwall fan told the BBC: "It was like a war zone outside the stadium. There was fighting all round.

"I brought my kids with me tonight and they've seen some violence that is indescribable."
                        Täiesti haige...

BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service

Toredad inimesed ikka

Selle järgi mis millwalli foorumis oli oli see ette plaanitud.

http://www.justin.tv/vip_sport_1 siit on näha mis toimus

Kommentaar

academy of football? rohkem nagu jalgpalli tondi ülikool.

Kommentaar

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
                              academy of football? rohkem nagu jalgpalli tondi ülikool.
                              jalaga-koti-pihta-kool
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Working...
                              X