Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Kiirust mõõdab kõigile kohustuslik GPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    #46
    tahtsin seda enne juba öelda, aga ei viitsinud, kuid inimesed peavad ju kuidagi surema. tervislikel põhjustel surevad ainult vanurid, sest nooremad inimesed suudab tänapäeva meditsiin suuremal määral päästa.

    omamoodi looduslik valik.

    Kommentaar


      #47
      Algselt postitas uvv Vaata postitust
      Üks aktivist???
      Mis ühest aktivistist Sa räägid???
      teeme siis veel ühe kopeerimise:

      Autorid
      Idee autor, Tauno Tuisk, on sündinud 8.oktoobril 1978.a. Lõpetanud Tallinna
      Tehnikakõrgkooli 2001.aastal transpordilogistika erialal. Käesoleval ajahetkel töötab
      AS-is Hansa Liising Eesti osakonna juhatajana.

      Projekti aitasid analüüsida ja koostada

      Linnar Viik Eesti Infotehnoloogia Kolledži õppejõud

      Indrek Sirk Advokaadibüroo Kadak & Partnerid vandeadvokaadi vanemabi

      Vallo Pensa Politseiameti infosüsteemide osakonna arendustalituse vanemkomissar

      Villu Vane Põhja Politseiprefektuuri Liiklusjärelevalveosakonna juhtivspetsialist

      Daniel Lumi Business Adviser juhatuse liige

      Dago Antov Inseneribüroo Stratum direktor

      Harri Kuusk Maanteeameti peadirektori asetäitja

      Eero Aarniste Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Veondus- ja liiklustalituse peaspetsialist

      Priit Vene Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Veondus- ja liiklustalituse juhataja

      Marek Helm Siseministeeriumi sisejulgeoleku asekantsler

      Martin Hirvoja Justiitsministeeriumi asekantsler (kriminaalpoliitika)

      Urmas Kukk Andmekaitse Inspektsiooni peadirektor


      Kui Sa vähetuntud vaatleja suudad koostada veel kompetentsema poliitikutest vaba komisjoni, anna palun nimekiri teada.

      Nimekirjas võiks veel olla:

      Urmas Vaino- ajakirjanik

      Nali naljaks, aga järgmiseks palun mõelge välja seade mis takistab purjus inimestel rooli istumise. Minu arvates sureb purjus juhtide käe läbi rohkem inimesi kui kiiruse ületajate käe läbi.


      Saa üle Urmas, kui sa selline maailma parandaja oled, siis alusta kõigepealt endast.

      Piis
      Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

      Kommentaar


        #48
        Algselt postitas Rein Vaata postitust
        Nali naljaks, aga järgmiseks palun mõelge välja seade mis takistab purjus inimestel rooli istumise. Minu arvates sureb purjus juhtide käe läbi rohkem inimesi kui kiiruse ületajate käe läbi.
        juba olemas

        Kommentaar


          #49
          Kusjuures Reinu jutus on iva. Surmad, mis on põhjustatud liikluse kultuuritusest ei ole mitte kihutamise tagajärjel, vaid siiski purjus juhtide põhjustatud auto mittevalitsemised. Et uvv kohe mu pihta pahaseks ei saaks, siis ütlen, et jah palju on ka kihutamisest tingitud, aga hoopis suurem probleem on joobes juhid.

          Aga üks (küllaltki provotseeriv küsimus) - kas te ise täidate alati 100% kõiki LE punkte?
          Ma küll ei täida, aga sellegipoolest julgen väita, et olen viisakam liikleja kui suur enamus juhtidest.
          Ma ei karda seda nö jälitamist, aga selle asjaga saab olema üks suur kemplemine, kui autojuhid peavad hakkama töestama, et rikkumine oli põhjendatud, mitte huligaansus. Jah - on olukordi kus on rikkumine põhjendatud. Minu tekstist ei maksaks nüüd välja lugeda vaid seda, et toime pandi rikkumine. Kogenenud autojuhid peaksid ju teadma, et liiklus ei ole selline koht, kus iga olukord on ette aimatav.

          Kommentaar


            #50
            Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust

            See ei sobi, sest aparaati saab petta. Äkki puhub minu eest hoopis naabri Urmas.Mis siis saab??? Palun mõelda selline aparaat välja mida petta ei saa.
            Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

            Kommentaar


              #51
              Ma ei saa aru Rein sinu vihjest.
              Esiteks ei ole ma selle idee autor ja mul on sellest omamoodi kahjugi
              teiseks, muidugi alustan.
              ma olen maksnud trahvi rikkumise eest.
              mul on/oli tuttavaid, kes on ennast kasti sõitnud.
              ja statistiliselt palju sõitvana olen ma lihtsalt mures, nähes, mis toimub.
              ükski šokireklaam ei muuda seda, mis on praegu tänaval.

              olgu. ma olen lõpeks nõus, et ehk on see kõik liiga totaalne.
              aga vaadake statistikat. me sureme nagu kärbsed. autodes. enamasti
              vale kiiruse pärast. mina ei taha ennast surnuks sõita, ma ei taha et mind surnuks sõidetakse.
              kui on olemas idee, mis tooks kiiruse alla, siis ma lihtsalt ei mõista,
              kuidas jagub riigi juhtidel ülbust seda ignoreerida???

              4000 surnut liikluses 15 aastaga. sama palju kui elab inimesi Kundas või Kärdlas. No ei ole naljakas. Ma võin ju olla maailmaparandaja, aga küsige nende 4000 vanematelt, lastelt, sõpradelt jne. muidugi on see jõle pisarakotijutt, aga õudne ongi see, et riigi juhtidel on sellest poogen.
              mitte mingit diskussiooni, lahenduste otsimist, pressikal plärtsatatud lause ja kõik.

              ps. kogu maailma, kaasa arvatud Euroopa liiklusstatistika näitab, et kõige suurem surmade põhjustaja liikluses on kõrge keskmine kiirus. kui keskmine kiirus tuleb alla, vähenevad ka liiklussurmad. muidugi on joobes sõitmine oluline õnnetuste põhjustaja, aga mitte olulisem kiirusest.

              pps. olgu aitab nüüd mind on saanud siia liiga palju.
              kõik on öeldud. jutt totalitarismist ajab lihtsalt leili
              14. september 2006, Tallinn

              Kommentaar


                #52
                Muidugi on olukord liikluses kohutav. Ma aravn, et igaühe (kui sa ei ole just totaalne rullnokk) mure on see, et temaga vöi möne tema lähedasega juhtub midagi liikluses. Ja seda möne ülbe liiklushuligaani süü töttu.

                Aga selle seadmega ei ole politsei töö mitte väiksem ja autot mittevalitsevad kihutajad ei kao ka kuhugi. Kaovad +10 km/h's kiiremini sõitvad liiklusvahendid, aga need viimased ei kujuta nii vöi teisti mingit ohtu.

                Ma ootaks heameelega mönd töötavat lahendust.

                Kommentaar


                  #53
                  Algselt postitas Rein Vaata postitust
                  See ei sobi, sest aparaati saab petta. Äkki puhub minu eest hoopis naabri Urmas.Mis siis saab??? Palun mõelda selline aparaat välja mida petta ei saa.
                  oled kasutanud seda?

                  Kommentaar


                    #54
                    Uvv, ma tahaksin sinuga nõustuda, kuid mul ei ole mitte ühtegi argumenti, miks seda teha. Sinu esitatud nimekiri on väga esinduslik, kuid selgelt liialdatud. Lõuna ajal oli võimalus uurida üsna mitmetelt antud nimekirjas figureerinud inimestelt nende panus ja nad olid pehmelt öeldes veidi hämmeldunud antud nimekirja sattumise pärast. Nende panuseks saab pidada ainult mõningate andmete edastamist, kuid see on ka kõik. Analüüs on toimunud ainuüksi Sirgi büroos ning see on ainuüksi selle büroo missioon. Ma kordan, liiklusohutus on väga oluline teema ja vajab tõsisemat tähelepanu, kui ta seni on saanud. Kuid antud metoodika ei ole lahenduseks. Pigem tuleb tõhustada Politsei tegevust. Ei ole mitte ühtegi argumenti, miks luua juurde täiendav struktuur ja võtta laiatarbeliselt kasutusse jälitusmeede, mis on kulukas, kuid mille mõju ei ole veenev. Eelkõige tuleb edukamalt ära kasutada olemasolevaid struktuure. Ja kordan ka seda, et peamine ei saa olla jälitamine/karistamine/hirm. Peamine on inimeste endi hoiakute kujundamine – et liikluseeskirjade rikkumine oleks tabu ja ühiskondlikult põlatud. Ma ei tsiteerinud poliitikut. Ma tõin Pihli, kui õigusala spetsialisti sõna vastu teise õigusala spetsialisti Sirgi (ja kaastöötaja) sõnadele. Rohkemat meil praegu ei ole – ei sinul ega minul. Nüüd on inimese enda otsustada, kumb sõna esindab tema jaoks tõde. Pigem jääb tõde sinna kahe vahele. Silmaklappidega kaasakoogutamine ei ole lahenduseks probleemidele lahenduse leidmiseks. Mina olen esitanud ratsionaalsed põhjused, miks ma ei ole optimistlikult meelestatud kavandatava jälitustegevuse suhtes. Kahjuks ei ole ma sinu poolt kohanud peale tümitamise mitte ühtegi arvestatavat argumenti. Tsiteerides nüüd sind: “Ma saan aru, neid ei ole”.

                    PS! Vastuseks Reinule - iga süsteemi on võimalik petta. Nüüd sõltub ainult kontrollimehhanismidest, kui lihtne see olema saab.

                    Kommentaar


                      #55
                      Algselt postitas uvv Vaata postitust

                      ükski šokireklaam ei muuda seda, mis on praegu tänaval.
                      Noh. Kui mõnelgi püsivad rooli istudes natuke aegagi silme ees järgmised kaadrid, on juba olukord parem, kui mitte midagi.

                      Meili selle aadressiga saatis algselt välja Põhja-Politseiprefektuur ja tegu on hollandi politsei šokikampaania materjalidega, millelaadset üritatakse Eestis korrata.

                      Kui olete juba näinud, siis vaadake veel, jääb paremini meelde.

                      Päris tõsine hoiatus ka verd mitte kannatavatele.

                      scheurijzer.nl is beschikbaar voor verkoop. Bekijk prijs, informatie en meer op Dovendi.com
                      We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

                      Kommentaar


                        #56
                        Mis siis muud, kui rohkem lamavaid politseinike!

                        Ja üldse, pole siis vaja teha autosid, mis nii kiirelt liiguvad ju!
                        olgem kristlased, vabandused on esitatud

                        Kommentaar


                          #57
                          Algselt postitas zaz Vaata postitust
                          Ja üldse, pole siis vaja teha autosid, mis nii kiirelt liiguvad ju!
                          Ega auto ei tapa inimest - sellega saab inimene ideaalselt ise hakkama. Auto on ainult vahend.

                          Rääkides lamavatest politseinikest, siis selle näol on tegemist ühe vähemtähtsaima liiklustrahustava vahendiga. Kuid see on kõige lihtsam. See on ka põhjus, miks seda veidigi kasutatud on. Maailmas on rohkelt erinevaid liiklust rahustavaid vahendeid. Kuid needki on eelkõige suunatud inimeste endi hoiakute muutmiseks läbi liikluse. Üks tõhusamaid ja Eestiski üsna palju viha tekitanud, kuid ohutust oluliselt tõstvad on ringristmikud (nt. Tondi tänav). Seal sõitmine on piisavalt keeruline, et kihutamine ei ole mõistlik. Ma tean, et Tondi tänav tekitab viha ja usun, et suur osa siinsetestki foorumlastest hakkavad mind nüüd peksma, kui ma ütlen, et liiklusohutuslikult on tegemist üsna hea lahendusega

                          Kommentaar


                            #58
                            Pisut OT, aga tuli praegu meelde - Pirita teel on nüüd suurim lubatud sõidukiirus 50 km/h. Olge hoolikad!

                            Kommentaar


                              #59
                              Vähetuntud vutivaatleja vastus paneb mind oma päevast sõna murdma.
                              Hää lugeda miskit, mis ei ole lihtsalt plõksimine.
                              Ma ei tea, kuidas need nimed selle paberi sisse said, see jääb lisajate südamele.
                              Aga oluline on see, et Eesti Vabariigis on liiklusjärelvalve tõhustamisest räägitud niikaua, kui seda Vabariiki olnud on. Tulemus on teada: peale väikest langust on eelmine ja tänavune aasta näidanud tublit hukkunute ja vigastatute kasvu. 2008. osas luba prognoosida, et läheb vähemalt samas taktis käesolevaga. Ehk? Kõik on olnus puhas deklaratsioon. Sõidukeid ja uusi juhte on lisandunud liiga palju. Järelvalve süsteem on vedanud alt. Meil on liiga palju neid juhte, kes on politseiga kokkupuutunud ainult teleka vahendusel või siis suvistel laatadel. Hirm on kadunud ja kiirused on püsti. Ma ei tea, millises ametis Sa töötad, aga ma ei ole kuulnud MIDAGI nendest tõsistest kavadest, mida riik plaaniks. Kaamerad? Iga välismaal sõitnud juht teab, mismoodi kaamera rahustab liiklust just kaamera ümbruses. Ja edasi, kui palju on kaamerate jaoks raha eraldatud? (Ja kõrvalepõikena, kas kaamera ei ole oma olemuselt veel hullem totalitarism - lisaks sellele, kes sõidab saadakse teada ka see, kes sõidab su kõrval! )
                              Küsimus on mentaliteedi murdmises.
                              Ja probleem on selles, et mitte ühestki vastavat järelvalvet teostavast ametist ei ole viimase aasta jooksul tulnud ühtegi uut ideed, mismoodi olukorrast välja tulla. Tuisu ja Sirgi idee fakkimine on olnud ainus tegevus viimase kuu jooksul. Ja ma saan aru, kui süsteem rakenduks, tuleks palju töökohti ümberkorraldada. Järelikult on vastutegevus loogiline. Aga kui haaraks sellest kinni? Edendaks? Steriliseeriks? Viiks tasemele, kus probleemid laheneks? Miks seda ei tehta?
                              Tervita oma kolleege. Mina olen neid laibapilte näinud tuhandeid. Ma ei tea, kuidas mõjuks ühiskonna tervisele nende näitamine nö söögi peale ja alla. Ma ei tea, kuidas see mõjuks põhilistele televaatajatele, lastele. Aga laskem käia. Katsetame.
                              Aga palun, et ei oleks jälle sellist jama, nagu spetsialist Pihliga, kes suvel, peale väikest laibavähenemist juunis tõttas teatama, et palun, meil läheb hästi. Seda, mis toimus hiljem juulis ja augustis teavad kõik.
                              Palju õnne laibapuhul, siseminister.

                              Ah jaa, Rein, kuidas Sinu ees- ja perekonnanimi on? Tutvumine oleks vastastiku meeldiv. Ja ma tänan tutvustamise eest.
                              Teinekord saan muidugi vajadusel ise hakkama.
                              14. september 2006, Tallinn

                              Kommentaar


                                #60
                                Algselt postitas uvv Vaata postitust
                                Ah jaa, Rein, kuidas Sinu ees- ja perekonnanimi on? Tutvumine oleks vastastiku meeldiv. Ja ma tänan tutvustamise eest.
                                Teinekord saan muidugi vajadusel ise hakkama.
                                Eks uuri ise välja nagu mina seda sinu puhul tegin.Kuigi ma pole oma nime kunagi varjanud.

                                Vihje:Mine FC Soccerneti lehele ja sealt leiad mu nime.
                                Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X