Leeds United

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Cockpuncher !
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Härra Christie on täna ilmselt põhikoosseisus

YR info

Kommentaar

tõeline lambakari .. ausalt..

Kommentaar

Päris hea mäng, Beckfordi üks värav oli peaaegu esiliiga, kaks aga täitsa meistriliiga tasemel.

Kümmekond minti on veel jäänud, kui keegi vaadata tahab: http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/343147
          When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Mõttetu energiaraisk, kuid vähemalt sai Beckford kindlust vast juurde.

Beckford 1
            Howson 1
            Parker 1
            Beckford 2
            Beckford kõik kolm

Vastane:
            Üks
            Kaks

Kommentaar

minu ühe lemmikasrtisti Dresden Dollsi vokalist Amanda Palmer on andnud välja sooloplaadi, Who Killed Amanda Palmer (kerge viide lynchi loomingule).

no ja just preagu avastasin, et selle plaadi neljas lugu kannab pealkirja Leeds United. süvaanalüüsi pole jõudnud veel teha, küllap martin (uuriv ajakirjanik kellel on lõputult aega) tegeleb asjaga, aga esmavaatlusel näib, et Leeds Unitedit kasutatakse siiski kõigest perssekukkumise sümbolina.

säärane lugu: http://www.youtube.com/watch?v=MNAKJj1ardc
              ja lüürika:
              we watch you your expert double exes
              it’s just like you to paint those whiter fences

it’s so polite it’s so polite it’s offensive it’s offensive
              it’s so unright it’s so unright it’s a technical accept it

but who needs love when there’s law & order
              and who needs love when there’s southern comfort
              and who needs love at all

we stalk you your expert double exes
              we oxidize you in your sleep there’s no exit there’s no exit

you’re on a roll you’re on a roll no one gets it no one gets it
              your honor no your honor can’t you protect us, protect us

and who needs love when there’s southern comfort
              and who needs love
              when the sandwiches are wicked and they know you at the mac store

uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - i’m so excited
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - the blacks and beat kids
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - i’m getting frightened
              uh uh uh uh uh uh uh uh - someday someday leeds united

bugsy malone came to carry you home and they’re taking you all to the doctor
              burberry vices all sugary spices it’s nice but it’s not what i’m after
              sure, i admire you
              sure, you inspire me but you’ve been not getting back so
              i’ll wait at the sainbury’s countin’ my change making BANK on the upcoming roster

and we’ll stop you your expert double exes
              oh yeah, a big stock holder extra cold with 2 X’s
              that never talking thing you do is effective it’s effective
              your shoulder’s icy colder-oh than a death wish than a death wish

and who needs love when there’s dukes of hazard
              and who needs love
              when the sandwiches are wicked and they know you at the mac store

uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - i’m so excited
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - the blacks and beat kids
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - they’re so excited
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - when i think about leeds uniting
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - i’m getting frightened
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - the blacks, the blacks, the blacks, and beat kids
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - it’s so exciting
              uh uh uh uh oh oh oh oh oh uh oh - someday, someday, someday, someday, someday, someday

LEEDS UNITED.
              Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

muu sita vahele säärane amusantne uudis. väga harjumatu on seda lugeda, pean tunnistama.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1467707,00.html

lisaks vähendatakse piletihindu quid per ticket, aga see on seotud käibeka langetamisega, ning ilmselt peaksid seda tegema ka teised klubid.

Kommentaar

Pappi on, pappi on
                  sigpic
                  It's all about Football, Football and Nothing else.

Kommentaar

kreitiv akounting..

Kommentaar

Täna saab koduarvutist siis superjalgpalli vaadata: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?ma...30&part=sports

Kommentaar

oleskin võinud teha endele teene ja mitte vaadata. mängu tulemusest ja selle ajaloolisusest annab mingis teemas põhjaliku ülevaate mcnamara.

histon - not bad for a village club

Kommentaar

Postiljon tegi Leedsile ära

Omaaegne kolmekordne Inglismaa jalgpallimeister ja veel 2001. aastal UEFA karikasarjas poolfinaali jõudnud Leeds United sai Inglismaa karikasarjas häbistava kaotuse osaliseks.

Leeds vandus võõrsil 0:1 alla Inglismaa tugevuselt 5. liiga meeskonnale Histonile. Amatöörklubi võiduvärava lõi postiljoniametit pidav Matthew Langston. Kolmandas ringis läheb Histon vastamisi esiliigas palliva Swansea City`ga.

Leeds hoiab Inglismaa League One`is ehk tugevuselt kolmandas divisjonis hetkel viiendat kohta.
                          Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                          Ott Järvela

Kommentaar

budukas, sa oleks võinud lihtsalt selle oma postituse esimese lause siia jätta postituseks. muu on ilmselgelt üleliigne
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Their cup final, nagu ülekande lõpus ka öeldi.

Tänu jumalale, et välja kukkusid. Pole neid mõttetuid lisamänge vaja.

P.S. Kolmanda liiga klubi kaotas viienda liiga klubile. Jube häbistav küll, idioodid.

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                                P.S. Kolmanda liiga klubi kaotas viienda liiga klubile. Jube häbistav küll, idioodid.
                                Mitte ainult. UEFA karikasarjas poolfinaali ikka jõudnud klubi.
                                "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Working...
                                X