Sünnipäevalapsed

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Noonik! Õnne!
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

skint, Noonik, Hughes - õnne!

Kommentaar

Skint ja Noonik, olge vahvad edasi

Kommentaar

Maiviitsi sms-i ega orksi ega nii edasi kasutada aga- Tembu-Tembuu-Trembony, palju õnne!
          Supplies!

Kommentaar

Tembule me ikka õnne soovime!
            “Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

Õnne ja jaksu, Tembu !

Kommentaar

Billy T ! palju õnne!
                Algselt postitas Iceman
                Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

palju õnne billy_T

Kommentaar

Nüüd kus BillyT on ametlikult nähtud ja oma silmaga tema ilus veendutud, võib soovida õnne sünnipäevaks!
                    “Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

Õnne "tiblale";d
                      Olen see kes olen

Kommentaar

Õnne billy T !
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Pealik Vaata postitust
                          Nüüd kus BillyT on ametlikult nähtud ja oma silmaga tema ilus veendutud
                          wasn't me!

kõik õnnesoovid on avasüli vastu võetud. päris palju üllatusesinejaid on, ma vaatan. aitäh!

aga kas mitte ühtegi luuletust ei tulegi?
                          kaks firmatorti, kast pepsit!

Kommentaar

palju õnne
                            palju õnne
                            forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

(kuna teoreetiliselt ei lõpe päev enne, kui olen magama läinud, siis pole vast hilja, aga kuna ma olen purjus, siis kaotavad õnnesoovid pisut kredibiliteeti, kuid kuna ma pokaali tõstes päriselt mõtlesingi Su peale, billy, siis see silub asja vast ära)

igatahes, palju õnne, kallis foorumipäike billy t, kes Sa oled võimeline tekitama minus tunde, et elu tõepoolest ongi midagi lillelaadset!

Kommentaar

Algselt postitas smörgåsbord Vaata postitust
                                (kuna teoreetiliselt ei lõpe päev enne, kui olen magama läinud, siis pole vast hilja, aga kuna ma olen purjus, siis kaotavad õnnesoovid pisut kredibiliteeti, kuid kuna ma pokaali tõstes päriselt mõtlesingi Su peale, billy, siis see silub asja vast ära)

igatahes, palju õnne, kallis foorumipäike billy t, kes Sa oled võimeline tekitama minus tunde, et elu tõepoolest ongi midagi lillelaadset!
                                smörr, ja mina juba arvasin, et oled mu unustanud.
                                mulle su teooria istub hästi.
                                tasus ootamist!
                                kaks firmatorti, kast pepsit!

Kommentaar

Working...
                                X