ChievoVerona

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas RealFan Vaata postitust
    Endal tuleb meelde selline härra nagu Pantelis Kafes (oli vist Olympiakose mees), särgil oli samuti 1... lõi Realile kunagi mingi postipõrkega värava isegi.
    Now that you mention it... meenub ka mulle.
    Pantelis Kafes: The Greek midfielder wore the no.1 shirt for AEK Athens and Olympiakos because he wanted to follow in the footsteps of his hero, Ossie Ardiles

Kummalistest veel Hicham Zerouali Aberdeenis kasutas hooaja #0 särki, kuna ta hüüdnimi oli zero, Thomas Oar Austraalia koondises #121 ja muidugi Tšiili legend Ivan Zamorano Interis:

20 fascinating stories behind unusual squad numbers

Kommentaar

Huvitav näha, kas Chievo tund on tulnud või suudab klubi sellestki seisust end tabeli keskele vingerdada. King of mediocrity on igaljuhul üle aastate seismas silmitsi tõsise relegatsioonilahinguga.
      Football Italia on võtnud oma artiklis Chievo efekti hästi kokku:
      For over a decade now this team has simply played the same season over and over again with just some minor tweaks.

Some may refer to it as genius, others may simply despise the fact that every other week the Stadio Bentegodi endures Groundhog Day. Clubs come up from Serie B with small and large budgets and go straight back down. The Flying Donkeys, or perhaps ‘Floating Donkeys’ would be more accurate, simply give them a nod and retire into a slumber once again. Ever since their return to Serie A in 2008, they have been simply brilliant at repeating the same mediocrity.
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Chievo vallandas siis peatreeneri nüüd ja alandas piletihindasi järgmiseks mänguks Corotonega, mis on ülioluline ellujäämismäng, kõigest 1€ peale, et täismaja ja fännidelt tuge saada.

The Flying Donkeys sacked Coach Rolando Maran at the weekend after they slipped into the bottom three with only three rounds left in the season.

On Sunday afternoon, it’s an absolutely crucial dogfight with Crotone at the Stadio Bentegodi, as the Calabrese club are three points ahead of Chievo.

The club has hatched a plan to bring more fans in, slashing ticket prices to just €1 for this game.

It’s a very tight race at the foot of the table, as Crotone and Udinese are on 34 points, Cagliari 33, SPAL 32, Chievo 31 and Hellas Verona 25.
        Ela ja tunne, et elad
        see on kõige lihtsam
        filosoofia, mis toimib
        sule silmad ära vaata
        tagasi, hinga sügavalt ja
        hüppa üle iseenda varju
        tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
          Chievo vallandas siis peatreeneri nüüd ja alandas piletihindasi järgmiseks mänguks Corotonega, mis on ülioluline ellujäämismäng, kõigest 1€ peale, et täismaja ja fännidelt tuge saada.

https://www.football-italia.net/1207...-ticket-prices
          Ma kahtlustan, et terve maamuna peale ei ole niipalju Chievo fänne olemaski, et Bentegodi neid täis saada. Aga tore lükke siiski. Maran oli üsna decent treener klubi eesotsas aga kuskil novembrist saati on mängust see vaid eeslitele omane jäärapäisus kuhugi kadunud.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

No ikka natuke tasus ära see odav piletihind. Varasematel mängudel alla 10tuhande olnud pealtvaatajaid, Interi mängus oli küll 12k aga nüüd ellujäämis mängus Crotone vastu oli 17k ja võeti raske 2-1 võit ära. Olelusvõitlus ikka käib, 14-18. kohad 2 punkti sees aga noh Chievol jäänud mängida Bologna ja kodus Beneventoga, Crotonel aga Lazio ja Napoliga....ja Cagliaril Fiorentina ja Atalantaga....arvatavasti üks neist siiski kukub välja ja Chievo peaks üsna kindlalt jääma napilt püsima.
            Ela ja tunne, et elad
            see on kõige lihtsam
            filosoofia, mis toimib
            sule silmad ära vaata
            tagasi, hinga sügavalt ja
            hüppa üle iseenda varju
            tule koos minuga.

Kommentaar

Nad tahavad Chievost lahti saada

Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Golazzo: The Totally Italian Football Show
                Chievo – when the good guys go bad

• PART 1a: Chievo in 2001/02 (01m 00s)

• PART 1b: Chievo’s rivalry with Hellas and the city of Verona (09m 45s)

• PART 1c: Chievo’s points deduction in 2018 (08m 45s)

• PART 1d: Can Chievo stay up? (23m 00s)
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Siit pole läbi käinud aga Ventura sai Chievot tüürida 4 mängu ja on nüüdseks ametist vaba. Väidetavalt oli ta ise otsejoones riietusruumi jalutanud peale Bolognaga 2-2 viigimängu ja öelnud tsau, pakaa. Või nagu klubi ründelegend Sergio Pellissier asja näeb:

"A heavy summer with the fiscal issues, a start [to the season] to forget and to say things can't get any worse, the resignation of a manager that, as soon as he arrived wanted to leave.
                  Üldiselt on vist Ventural targem pensionile ära minna, jalkapingetega toimetulek ei ole kuldsesse ikka jõudnud härral enam hästi välja tulnud. Tänase kõva viigipunkti Napoli üle saavutas juba Domenico Di Carlo, kaugeltki mitte võõras mees sel ametipostil, juba kolmandal tiirul.

Kommentaar

Hooaja esimene võit on tõsiasi!

Frosinone, kui loogiliselt kõige nõrgem ja jõukohasem konkurent alistati täna 1:0. Tabeliseis on muidugi nii sitt, et endiselt tundub pääsemine ulmevaldkond. Aga Di Carloga on leitud siiski puudu olnud stabiilsus, kaotusterodule on suudetud panna piir ja tulemusi, kuigi enamjaolt viigilisi on hakanud ka tulema. Viimasest 9 mängust on kaotatud vaid 2 ja uue peatreeneriga on saagiks 8 punkti, veidike enam, kui Iachini ja Ventura kahepeale saavutatud 3p.
                    Uus aasta aga ei alga lihtsalt, kahe nädala jooksul tuleb mängida nii Juve, Fiorentina, kui Romaga.

Kommentaar

Chievo Serie B-st eemaldatud finantsprobleemide tõttu. Mullu jõuti Serie B play-offi.

Ilmselt pankrot, võlad korstnasse ja alustame Serie D-st uue keha alt nagu Itaalias tavaks?
                      Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
                        Chievo Serie B-st eemaldatud finantsprobleemide tõttu. Mullu jõuti Serie B play-offi.

Ilmselt pankrot, võlad korstnasse ja alustame Serie D-st uue keha alt nagu Itaalias tavaks?
                        Novarat ootab vist sama saatus?
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

MV mis juhtus
                          “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Working...
                          X