AS Roma

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Praegu ei pretendeeri absoluutsele tõele. Olen olukorda näinud ainult antud nurga alt. Kui praegu peaksin tegema otsuse, siis tõstaksin lipu.
    Oleks nagu nõus, aga samas on õpetatud, et kui pole kindel siis ära tõsta lippu.
    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Pildi järgi 100 % sulg ju.
      "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Eeldusel et pilt on õige nurga alt ja tehtud täpselt õigel hetkel. Nagu ütlesin, siis minuarust pigem sulg.

Keegi küsis eespool, et millal Totti viimati taktikalistel põhjustel välja võeti. Noh eile pigem võeti sellepärast välja, et mäng oli tehtud ja pole mõtet vanameest kulutada, tihe graafik ees.

Kommentaar

Algselt postitas xrip55 Vaata postitust
          Mõni sakslane roomas nuga ei ole veel saanud?

Saadi hästi läbi ja vahetati salle pärast mängu

Roma fännid (kes olid staadionile jäänud lõpuni) plaksutasid ja erutasid meeskonda ka pärast lõpuvilet. President ja Garcia kiitsid ja tänasid fänne selle eest.

“I saw a video of our fans after the game: made me cry. You are the best in the world. So proud of being part of Roma.”

After the final whistle, Roma players made their way to the Curva Sud to thank their fans and were met with all their supporters fully behind the team with chants urging them to go on and win the Scudetto.

Kommentaar

Algselt postitas kampsun Vaata postitust
            Selle Gervinho suluseisu olukorra kohta keskplatsil poel väga kisa tõstetud õnneks, aga igaksjuhuks ka väike reminder värava olukorrast:
            [ATTACH=CONFIG]3628[/ATTACH]
            See pilt on ju tehtud selgelt enne sööduhetke, tegelikult buyerni kaitsja üritas slaidida ja oli söödu ajal pikali maas(Jalad Gervinhost eespool, vaadake kordust.)

"He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

Pole seal mingit suluseisu! Isegi selle vale nurga alt tehtud pildil pole sulgu!
              Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Miinimum 2 postitajat siin teemas ei tunne suluseisu reeglit.
                Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                  Oleks nagu nõus, aga samas on õpetatud, et kui pole kindel siis ära tõsta lippu.
                  Joonel olles pole olemas sellist momenti nagu "pole kindel". On kaks varianti: onside või offside. Lihtne.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ja üldse ei saa ma aru miks nii väga kedagi peaks häirima too ainus värav millega Roma oma häbi veidigi maha pesi? 1-7 krt küll

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
                      Ja üldse ei saa ma aru miks nii väga kedagi peaks häirima too ainus värav millega Roma oma häbi veidigi maha pesi? 1-7 krt küll
                      Kedagi ei häiri. Arutletakse selle üle, et kas oli suluseis või mitte. Ning õpetatakse paari tegelast, kes ei ole suluseisureeglist rohkem aru saanud kui mu naine.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kedagi ei häiri. Arutletakse selle üle, et kas oli suluseis või mitte. Ning õpetatakse paari tegelast, kes ei ole suluseisureeglist rohkem aru saanud kui mu naine.
                        See oli nüüd küll väga rassistlik ja mitte sooneutraalne kommentaar
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                        sigpic

Kommentaar

Itaalia huumorit

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                            Roma fännid (kes olid staadionile jäänud lõpuni) plaksutasid ja erutasid meeskonda ka pärast lõpuvilet. President ja Garcia kiitsid ja tänasid fänne selle eest.
                            "He has great football intelligence, experience and seems to have four eyes to spot all potential passes."

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
                              Itaalia huumorit
                              jup. iga Juventuse mäng tulevad pealinna neiud taoliste süüdistustega.

Kommentaar

jup. iga Juventuse mäng tulevad pealinna neiud taoliste süüdistustega.
                                Vingerdage ja jonnige palju tahate juved, see ei muuda olematuks juba olnud olukordi.

Kommentaar

Working...
                                X