No announcement yet.

Paris Saint-Germain

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Õhtul toimub siis mäng AS Roma vastu. Emery lubas järgnevaid mehi kasutada.

Le groupe de 20 joueurs :

Gardiens : Trapp, Areola
    Défenseurs : Thiago Silva, Marquinhos, Kimpembe, Kurzawa, Berchiche et Dani Alves
    Milieux : Motta, Matuidi, Callegari, Rabiot, Lo Celso, Pastore, Bernède et Nkunku
    Attaquants : Lucas, Guedes, Edouard et Jesé.
    Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Verratti vahetas kogu selle suvise jandi tagajärjel agenti. Uue agendi nimi on... *trummipõrin*...
      MINO RAIOLA!

Kui see suvi oli veel "igav", siis järgmisel hakkab kindlasti kõvasti nalja saama.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
        Verratti vahetas kogu selle suvise jandi tagajärjel agenti. Uue agendi nimi on... *trummipõrin*...
        MINO RAIOLA!

Kui see suvi oli veel "igav", siis järgmisel hakkab kindlasti kõvasti nalja saama.
        Ma ei imestaks kui tänu sellele agendi vahetusele ikkagi suudetakse juba see suvi kuidagi see transfer Barcasse läbi suruda. Raiolal on piisavalt vahendeid ja mõjuvõimu, et taolisi transfereid teostada.

Kommentaar

ICC raames kohtus PSG eile AS Romaga ning võit toodi koju alles peale penalteid, kuna normaalaeg lõppes 1-1 viigiga. Mäng oli natuke rabe nagu arvata oli. Värava sai kirja Marquinhos. Vastastele kingiti värav Dani Alvese ja Areola koostöös. Esimene ei viitsinud oma mehega kaasa minna ja teise lasi liiga lihtsalt jalgevahelt endale ära lüüa. Häiris, et raisati nii mitu head võimalust. Näiteks ainuüksi juba Matuidi raiskas vähemalt kolm suurepärast võimalust. Nii, et jah skoorimisega tuleb veel vaeva näha. Selles vallas igatseti selgelt Cavanit. Tipus alustanud Jese oli ka suht nüri.

Kommentaar

Täna siis lendas Henrique Londonisse, arvatakse et ikka Sancheze asjus. Võib ka midagi muud olla. Ning Ben Arfa olukorra kohta ütles Emery , et ta on hea mängija aga klubis on veel paremaid mängijaid kui tema ning seetõttu ei saa ta endale kohta algkooseisus. Ühesõnaga sellega anti mõista, et mänguaega tal eriti loota pole ning parem kui liiguks mujale. Aga kes ta võtab? Eriti sellise palgaga.

Kommentaar

Nüüd siis Neymar 95% liitumas PSG'ga ja seda väidab veel kataloonia enda meedia ka. Nojah aina huvitavamaks läheb.

Mul ikkagi selline tunne, et ta ei liigu kusagile, lihtsalt keegi kogub massiliselt klikke endale.

Kommentaar

Aga suur Ben Afra palk siis on, et teised ei jõua osta teda?
                ..ja nii ongi

Kommentaar

Algselt postitas Metslane89 Vaata postitust
                  Aga suur Ben Afra palk siis on, et teised ei jõua osta teda?
                  Ma täpselt ei tea aga kusagile €100K nädalas kanti peaks olema.

Kommentaar

Toon siis pikemalt siin ära ka Emery intervjuu, kus muuhulgas kinnitas, et nii Ben Arfal, poolakal ja Aurieril klubis tulevikku ei ole. Aurieril tegelikult ta nägi küll tulevikku aga viimane avaldas ise soovi lahkuda, ning seetõttu toodigi ruttu Dani Alves.

But the Parisian coach also wants an midfielder, Krychowiak not having convinced: "We want a recovery midfielder that plays well with the ball and integrates with the game of the team. I spoke with Grzegorz Krychowiak. It is a quality player who can evolve in a very good team. But at the PSG, some players, when they arrive, must be able to take an extra step to adapt to the game of the team. Here, it is not the same as elsewhere. So it's better if he finds another team whose game will suit him better. "

The coach also explained about the cases Aurier and Alves: "I wanted Serge to stay and continue with him. He told me that he wished to leave, and that he preferred to remain in Paris to prepare his departure. So we took Daniel Alves, a very experienced player and a winning spirit. "The guards are also reviewed:" I'm happy with Alphonse Areola and Kevin Trapp. Afterwards, we are always attentive to improve this team at all positions. If the club has the possibility of signing a goalkeeper to improve it ... Our two goalkeepers want to play, I do not know if it will, it will depend on the performance. "

*"On Ben Arfa, we made the appointments with the president and Antero, we made the decision all three."
                    Finally, Emery will give his point of view on the most complicated issue of the moment in the direction of departures: "On Ben Arfa, we made the appointments with the president and Antero, so we made the decision every three. It's never easy when players train outside the group, but it's put in good conditions to work. Pablo Villanueva, one of my deputies, is with him and those who remained. Simon Colinet, the physical trainer, is also there and there are physiotherapists and a doctor. We have a lot of players in the squad. This is the decision of the club. He's a good player but, here, to go higher and win his place, it's more difficult. "

Kommentaar

Ma loodan väga, et Neymar liitub PSG'ga. Lihtsalt et teada saada, mis summaga see liikumine toimuks.
                      Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                      Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
                        Ma loodan väga, et Neymar liitub PSG'ga. Lihtsalt et teada saada, mis summaga see liikumine toimuks.
                        Eks see mingi 222 milli või rohkem saab olema. Igal juhul saab maailmarekord tehtud, kui diiliks läheb.

Kommentaar

Selle raha eest saaks nii mõndagi muud osta

Kommentaar

schmatemaatika

~51+%

~210%

~550%
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

väga tore, aga mis sa sellega öelda tahtsid?

Kommentaar

Algselt postitas Pogba Vaata postitust

väga tore, aga mis sa sellega öelda tahtsid?
                                Sul ka reede õhtu liiga vara alanud?
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X