Saali Rahvaliiga

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Riivo77 Vaata postitust
    Täielik jama ikka - mis meeskond selle "naljaga" hakkama sai?
    Saalijalgpalli Eesti rahvaliigas vale nime all Sisehoovi Legendid rivistuses protokolli kantud ja mänginud 20aastane jalgpallur Egert Tamm sai alaliidult kolmekuulise võistluskeelu.
    Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

tore teada, et masinavärk töötab.
      mina muidugi ei tunneks ühtki liigamängijat ära
      tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Algselt postitas mg Vaata postitust
        tore teada, et masinavärk töötab.
        mina muidugi ei tunneks ühtki liigamängijat ära
        Siin tuleb kasuks litsentsiga kohtuniku kasutamine, kellele on osad näod tuttavad. Tormi ja Sisehoovi mängus pööras pettusele tähelepanu just kohtunik.

Ega me ise ei oleks samuti osanud vastast kahtlustada, ning pettust tuvastanud.

Kommentaar

SEM Tallinn Futsal Super CUP 2014 JK Tondi vs Kopli City
          The Final: JK Tondi vs. Kopli City
          Once and again the two sides will clash. JK Tondi for the treble
          Match preview: http://www.rumodispo.com/amateur-foo...r-cup-2014-sem
          Rumori di Spogliatoio - Estonian football in English
          Premium Liiga Clubs News
          Facebook
          Twitter

Kommentaar

Saalijalgpalli Rahvaliiga esimene finalist Narva EE Õlitööstus kes alistas Jani Jalkakool ! Mäng lõppes (4-4) ja lisaaeg (2x5min) lõppes 4-0 Narva kasuks ! Lõpptulemus 8-4 Narva kasuks

Kommentaar

JK Õismäe Torm vs Narva finaal siis,õismäe võitis 5:2 vana head puuri!Finaalist võiks ikka video ka valmida ja siia üles riputada!

Kommentaar

Ilmselt üht-teist annab korraldada selles osas...
                et temas tmingid man of the matchi küll ei tehta sellepärast,sest kui aus olla ega ta ju midagi väga erilist seal ei teinud,viis aint portugali poolfinaali

Kommentaar

SEM Tallinn Futsal Super CUP 2014 JK Tondi vs Kopli City
                  The Final: JK Tondi vs. Kopli City 7-2
                  Treble for JK Tondi in the SEM futsal season!
                  欢迎访问粉色APP导航【fenseapp.net】!本色下载app黄版下载,本色下载安装,本色秀app立即下载,本色秀直播app下载是超好玩的短视频手机APP,提供ios苹果下载/安卓下载。片源丰富,高潮迭起!
                  Premium Liiga Clubs News
                  Facebook
                  Twitter

Kommentaar

Algselt postitas Spade
                    It's really a shame, that Grigorjev&co can play at the tournament. I mean - they are banned from football for match fixing.
                    I don't have to take the defence of anyone here. If EJL is aware they are playing football (though we are talking about an amateur league organized by a private organization not under the EJL umbrella) at some extent, then it's up to them to act accordingly.
                    At the same I can say JK Tondi are a very worth team and they play good football and whether the opponents include people involved in betting scandals, this doesn't affect their sport achievements.
                    Premium Liiga Clubs News
                    Facebook
                    Twitter

Kommentaar

Algselt postitas Spade
                      I agree on your perspective of the dice. It doesn't take anything away from the winners, they played great football and won the league.
                      On what I don't agree, is that we popularize the competition that allows such players to compete, therefore helps these people to brake the ban they are having. You say that it's up to EJL to do something about it? They absolutely cannot do any. They can wave finger and say ''bad boys'' or smth. EJL hasn't got any power on such ''unofficial'' tournaments. Only thing they can do is to boycotte people, who are involved in such tournaments - players, referees, organizers ect. But that's never going to happen, so we shouldn't waste our time arguing about it and agree to disagree
                      Why I'm so fired up on the theme is the fact, that the same players took part in Tartu Linna Meistrivõistlused 2013 and organizers tried to say that they cannot play and they just didn't care and went on the field. You just have to draw the line somewhere and actions against these people must be taken!
                      I agree it's not worth for us to argue about it (and eventually for me this is a discussion which I was happy to continue because I don't like to leave readers wondering when an objection is made).

I know this story about the Tartu tournament. What can I say? If an organization, any organization, cannot enforce rules or punishments, then those rules and punishments either are not strong enough or they are valid until a certain extent. In this case I think we are in the second realm because EJL is very efficient in controlling the regularity of the competitions (cases of under-false-name players in Rahvaliiga have been spotted very well, not to mention the latest blunder from Narva I am sure you have read of). However this is about competitions organized by and surveilled by EJL, what can they actually do for those organized by third parties besides putting pressure and discourage organizers or people taking part? I am not really sure. If those competitions were for instance financed by EJL, a sure mean would be to cut the financial aid.
                      As you perfectly pointed out, as of now they can just show a finger and that's it.
                      Theoretically the players banned by EJL and playing in these tournaments are like playing in thei 'back garden' so to say.
                      If they want to draw a line, then they have to be sure to have the means of doing that as moral suasion sometimes ends up in a simple lips service.
                      Premium Liiga Clubs News
                      Facebook
                      Twitter

Kommentaar

...and as the Monty Python said: 'and now something completely different'.
                        An Estonian young futsal player about to enter the Guinness Book of Records:
                        欢迎访问粉色APP导航【fenseapp.net】!本色下载app黄版下载,本色下载安装,本色秀app立即下载,本色秀直播app下载是超好玩的短视频手机APP,提供ios苹果下载/安卓下载。片源丰富,高潮迭起!
                        Premium Liiga Clubs News
                        Facebook
                        Twitter

Kommentaar

Saali rahvaliiga finaal JK Õismäe Tormi ja Narva Õlitööstuse vahel toimub pühapäeval 20.04 algusega kell 16:20 Kristiine spordihallis.

FB event:https://www.facebook.com/events/6416...an_user_joined

Kommentaar

Ja esimese hooaja võitja on Narva Õlitööstus - finaalis võideti 4:0 JK Õismäe Tormi.

Kommentaar

Õnnitlused kaasvõitlejatele ja alagrupikaaslastele Tormist! Pantrid küll tänu ühele rumalale kaotusele alagrupist kaugemale ei jõudnud, aga vähemalt võime uhkeldada sellega, et saime hõbemedalistilt viigi kätte

Hooajale tagasi vaadates, võib tõdeda, et üks väikene tühimik Eesti vutimaastikul on jälle täidetud ja meiesugustel rahvapalluritel on ka külmal ajal võimalik võistlustel jalg valgeks saada! Tänud kõigile kes algatusega kaasa tulid ja aitasid Maarjamaa vutti veidi vaheldusrikkamaks teha! Kui algul oli küsimus, kas saab Tallinna ja Tartugi peale alagrupid kokku, siis lõpptulemus oli 57 meeskonda, kaheksas eri piirkonnas! Pole paha!

Kommentaar

Finaali 2. poolaeg:

Kommentaar

Working...
                                X