Miks see teema läbus on?
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Muusika albumite top 10
Collapse
X
-
Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitustMiks see teema läbus on?Algselt postitas JT8055Olge aktiivsemad!
Kommentaar
-
Bump.
1. Jeff Beck - Blow by Blow
2. Ozzy Osbourne - The Essential
3. Pantera - A Decade of Domination
4. Sylver - Chances
5. Allman Brothers Band - Seven Turns
6. Tiesto - Magikal Journey
7. Gary Moore - Still Got the Blues
8. TesseracT - Altered State
9. Nas - God's Son
10. Amy Winehouse - Back to Back
Kommentaar
-
1. Muse - Origin Of Symmetry
2. Rise Against - The Suffer & the Witness
3. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
4. Guns N Roses - Appetite for Destruction
5. Oasis - (What's the Story) Morning Glory?
Ülejäänud 10t ei oska välja tuua ilmselt oleks midagi neilt: Bon Jovi, Metallica, Nirvana, Linkin Park, Green Day, Coldplay, Jimi Hendrix, Pink Floyd, Avenged Sevenfold.
Üldiselt kuulan viimased aastad rohkem klassikalist muusikat, kuid kahjuks sellest zanrist ei saa kuidagi albumeid välja tuua.
Kommentaar
-
tea kas just parimad, aga läbi aegade on silma/kõrva jäänu... (üsna suvalises järjekorras)
1. Sven Grünberg - Hingus
(ja viskasin hingepiinadeta välja jarre/oxygene, vangelised ja muud sõbrad)
One of the very rare exponents of Soviet progressive electronic music. Being geographically closest to western and northern Europe, some of the culture would...
2. Earl Hooker - Funk...Last of the Great Earl Hooker
Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga
3. Carla Bruni - Quelqu'un M'a Dit
Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga
4. Juice Leskinen & Grand Slam - Yölento
5. Manu Chao - Clandestino
I didn't put those ads in the video, so stop bothering me about them!TRACKLIST BELOW((gapless playback))00:00 Clandestino02:25 Desaparecido06:13 Bongo Bong08...
6. Eric Clapton - Unplugged
Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga
7. Stan Getz & Joao Gilberto
Jazz y Bossa, Bossa y Jazz fundidos en uno, haciéndose el amor mutuamente. Una mezcla perfecta. Joao Gilberto, el creador del Bossa, se une a uno de los máxi...
ja ülejäänud kohtadele valiks kusagilt sealtkandist: (best of?) Françoise Hardy, Serge Gainsbourg/Jane Birkin, Akvarium, Ultima Thule, Vicky Leandros, Tatevik Hovanesjan, ...Seisan üksi mere ääres
jalas kollased sandaalid
valged, merevahust sääred
hüüan: "Elagu skandaalid!"
Kommentaar
-
Suede - Dog Man Star
Suede - Suede
David Bowie - Ziggy Stardust
Jesus & Mary Chain - Darklands
Spiritualized - Lazer Guided Melodies
Spacemen 3 - Perfect Prescription
Primal Scream - Screamadelica
Catherine Wheel - Ferment
Charlatans - Between 10th And 11th
Smiths - Smiths
(lihtsam oleks mingi top 30 kõigekõige lemmikumatest teha, aga teesklesin, et maja põleb ja peab mingi 10 sekiga riiulist 10 plaati haarama)
Teemasse ka, et BBC raadiost on ammustest aegadest käinud üsna mõnus saade nimega Desert Island Discs vms. Tasub kõrv peale panna.★★★★★★
Kommentaar
-
Uskumatu, ma olen räige 60. ja 70. fänn ja ma kuulasin alles nüüd sellist albumit nagu, The Kinks - Something Else by The Kinks. Olles tegelenud kõikide klassikaliste albumite kuulamsie ja hidnamisega, siis seda kummalisem, et sellinne album on jäänud kahe silma vahele. Samal ajal nende kuulsaim album The Kinks Are the Village Green Preservation Society on väga palju kordi läbi kuulatud.
Mulle täiega meeldib sellinne lihtne pop rock, kus samal ajal sõnad on väga head.
Vaadates oma kolme aasta aasta tagust top 10. albumeid, siis olen päris üllatunud mõnes valikus. Praegu oleks see päris teistsugune.
Kommentaar
-
Algselt postitas karl54 Vaata postitustUskumatu, ma olen räige 60. ja 70. fänn ja ma kuulasin alles nüüd sellist albumit nagu, The Kinks - Something Else by The Kinks. Olles tegelenud kõikide klassikaliste albumite kuulamsie ja hidnamisega, siis seda kummalisem, et sellinne album on jäänud kahe silma vahele. Samal ajal nende kuulsaim album The Kinks Are the Village Green Preservation Society on väga palju kordi läbi kuulatud.
Mulle täiega meeldib sellinne lihtne pop rock, kus samal ajal sõnad on väga head.
Vaadates oma kolme aasta aasta tagust top 10. albumeid, siis olen päris üllatunud mõnes valikus. Praegu oleks see päris teistsugune.
Fakit, kui säärane teema sai üles võetud, tuli kihk peale teha top 10 ainult 60ndatest (ilma et ühelt bändilt mitu paneks). Ei ole üheski dekaadis ikka nii palju ajatuid klassikuid tehtud.
Love - Forever Changes
The Kinks - Kink Kontroversy
The Beatles - Rubber Soul
The Beach Boys - Pet Sounds
Gene Clark - Gene Clark With The Gosdin Brothers
Small Faces - Small Faces (1967)
The Creation - We Are Paintermen
The Who - Sell Out
The Byrds - Mr Tambourine Man
13th Floor Elevators - Easter Everywhere★★★★★★
Kommentaar
-
Veel üks vägagi mulle sobilik teema, hehee...
See aasta väidab last.fm, et enimkuulatud albumid on :
Stagnant Pools - Real Lies
The Underground Youth - The Perfect Enemy For God
The Brian Jonestown Massacre - Pol Pot's Pleasure Penthouse
Ghost Wave - Radio Norfolk
Rowland S. Howard - Teenage Snuff Film
The Confederate Dead - Everything In Moderation?
Super 78 - Unknown Paintings Of Space
Kingdom Of The Holy Sun - Jesus In India
Bailter Space - Robot World
The Walking Who - Lewiside
Kuid overall top-10 on selline (kui eelmainitet välja jätta) :
Holy Roller - Hell Is Other People (kuna seda kuskilt leida pole, siis pöördusin artisti poole ning saatis oma kuludega plaadi)
The Brian Jonestown Massacre - Methodrone
The Soft Moon - The Soft Moon
Slowdive - Catch The Breeze
Pale Saints - Comforts Of Madness
Motorama - Alps
Ulrich Schnauss - A Strangely Isolated Place
The Brian Jonestown Massacre - My Bloody Underground (sealt see BJM'i teema algaski pea 10.a. tagasi)
The Jesus And Mary Chain - Psychocandy
My Bloody Valentine - Loveless
Kommentaar
-
Last.fm (jõle ustav abimees) ütleb, et alates 2006 aastast on top 10 albumit olnud järgmised:
1. Gorod - Process Of A New Decline
2. Job For A Cowboy - Genesis
3. Aborted - Global Flatline
4. Annotations Of An Autopsy - The Reign Of Darkness
5. Job For A Cowboy - Ruination
6. Hour Of Penance - Sedition
7. Heaven Shall Burn - Antigone
8. Cattle Decapitation - Monolith Of Inhumanity
9. Gorod - Neurotripsicks
10. Suicide Silence - The CleansingAlgselt postitas StokArsenali puhul loetakse hooaeg ebaõnnestunuks kuskil septembri keskpaiku.
Kommentaar
-
Algselt postitas simps Vaata postitustPale Saints - Comforts Of Madness★★★★★★
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar