Vandenõuteooriad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Milleks üldse oli vaja seda 50 kroonist? See tuli ju trükki peale esialgse valuuta väljatrükki. Algselt trükitud 25 ja 100 kroonised olid ju täiesti piisavad kupüürid, milleks see ebavajalik, ebapraktiline ja kõige tipuks väga kuluka loomise- ja printimise kuluga 50 kroonine kus peal on vabamüürluse märk? Kellel oli seda 50 kroonise lisatrükki vaja peale vabamüürlaste? Mitte kellelgi! Kui keegi suudab kuidagi lihtsalt ja loogiliselt midagi muud tõestada siis andku aga tuld. Ootan huviga.
      FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
      sigpic

Kommentaar

Miks teda üldse vaja oli, ei oska öelda. Guugeldades leidsin sellise põhjenduse kujunduse kohta.

Palju on kindlasti küsitud vabamüürlaste märgi kohta 50- kroonisel, kuidas see märk sinna sattus?

50-kroonise esikülje vinjetil on kujutatud Käina kiriku orelit, mis nüüdseks on hävinud. Selle oreli ehitamisest võttis osa ka Rudolf Tobiase isa, kes oli Käina kiriku organist. Muude kaunistuste hulgas on oreli ülaosas kolmnurkne tahvel Jumala kõikenägeva silmaga. See on levinud ristiusu sümbol, mida on religioossetel töödel kasutanud paljud kunstnikud läbi kunstiajaloo. Seda sümbolit eelkõige vabamüürlusega seostada on tobe.
        Eesti kroonide kujunduse autor, graafik Vladimir Taiger peab oma raha enda jaoks sama armsaks kui paljud teised eestimaalased. Tema sõnul kaob krooniga midagi väga olulist eesti rahva jaoks.

Kommentaar

mitmel Mayweatheri autoostudele kulunud kupüüridel oli illukate/vabamüürlaste sümboolika esindatud ?

Kommentaar

Lamp teema see kõikenägev silm.
            See on läbi ajaloo väga levinud sümbol olnud ja see 50 eeguse peal oleva silma lahkamine (praegu) on mõttetu.
            + vabamüürlus on ju iseenesest täitsa noobel värk

Kommentaar

Sain just kirja mille ainuke sisu oli link.

Vot sellistest inimestest on tõesti kahju. Kui kaugele peab ajukahjustus jõudnud olema, et sellist juttu kirjutada? Kuidas nad üksteist kutsuvad kui nime ei kasuta?
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Conspiracy Theory: It’s a term used by many to brush off something that clashes with what they believe in, or have believed in for a long period of time. Taking in new information that runs counter to a current belief system is not easy and can cause the feeling of cognitive dissonance – a term used in modern psychology to describe the feeling of discomfort that arises from being confronted with two or more conflicting ideas, beliefs, or values.

Kommentaar

Conspiracy Theory: The result long term cannabis usage has on thought process. Thefoer anything that is most likely true, changes to being a cover up or having a 'hidden agenda'. Usually spouted by douches on the popular video sharing site Youtube. These people make their videos and then of course, the truth is uncovered. Hey, its on youtube, it must be true!

"You know that September 11th is a Conspiracy theory. Thousands of hours of video recordings showing what the government want you to see, but I have found just 10 seconds that show the real truth. Smoke the spliff and see!"

+

Conspiracy Theory: A generally unsubstantiated claim - generally based on what is called an argument from ignorance, linking completely unrelated things, etc - that is usually considered to be against the well-being of the demographic of the conspiracy theorist. Almost always pushed by scientifically illiterate people, religious fundamentalists, the uneducated or misinformed, and - always - the paranoid.

"The government did 9/11! Jews control all of the banks as part of the Illuminati! NWO NWO NWO CHEMTRAILS!"

"You're a moron with this conspiracy theory nonsense. The 'Illuminati,' and 'NWO,' for that matter, have been conspiracy theories for well over a century. People were just as alarmist then as you nuts are now. And we're in some totalitarian unfree state now where you.. oh, have the freedom to express these nutjob hypotheses of yours?"
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ühesõnaga su väide on see, et kuna me saame neid kritiseerida siis järelikult nad ei kontrolli meid suures osas? Nice

Sa ajad sassi inimesed kellel on mingisugusedki argumendid ja sellised inimesed (ja teed küll vahet, ära aja sitta ):

Kommentaar

Üpris siia teemasse. Kuulub igasugu uuringute ja artiklite tõsiseltvõetavuse alla.
                      “Slim by Chocolate!” the headlines blared. A team of German researchers had found that people on a low-carb diet lost weight 10 percent faster if they ate a chocolate bar every day. It made the front page of Bild, Europe’s largest daily newspaper, just beneath their update about the Germanwings crash. From there, it…
                      BVB - Vaprus

Kommentaar

No S#!t Study: Scientists Find That Conspiracy Theorists Will Pretty Much Believe Anything You Tell Them

http://www.iflscience.com/environmen...her-conspiracy

Kommentaar

Algselt postitas elx
                          On mis on aga Nõukogude Venemaa esimeste ninameeste hulgas oli tõesti palju juudiverd inimesi. Põhjuseks nende tagakiusamine Venemaal, mis põhjustas selle rahva hulgas rahulolematust ja poolehoidu revolutsioonile. Mitte, et sellel kõigel mingit tähtsust oleks, lõpuks saadavad kuritegusid korda ikkagi indiviidid, mitte rahvad.
                          Tõstsin postituse õigesse teemasse.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Tõstsin postituse õigesse teemasse.
                            Kustutasin oma sõnumi.
                            BVB - Vaprus

Kommentaar

http://www.telegraph.co.uk/men/think...all-along.html selline arvamus siis
                              Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Algselt postitas futbolidipaul Vaata postitust
                                Kui raatsid, tee lühikokkuvõte.

Kommentaar

Working...
                                X