• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Millepärast sa valet külvad?!

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
        sigpic

Kommentaar

haha kas see count trollib nagu täiega või päriselt eksisteerib eestlane, kes sellist möga suust välja ajab? midav

Kommentaar

Algselt postitas nahad Vaata postitust
            haha kas see count trollib nagu täiega või päriselt eksisteerib eestlane, kes sellist möga suust välja ajab? midav
            sigpic

Kommentaar

Ei taha õli tulle valada aga see viimane pilt on "liiga hea" teema alla paras.
              1. Usud rockefellerite käpa all olevat valitsust ja selle käpa all oleva teadust, siis oled ajupestu.
              2. Usud vandenõuteooriatesse, siis mõtled ise.
              Mis ajast kellegi uskumine ise mõtlemise alla käib? Nende punktide juures ma mingit vahet ei näe, küsimus on ainult valikus.

count, võid järgmise pildi panna.
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                count, võid järgmise pildi panna.
                sigpic

Kommentaar

@1minut

Kommentaar

Pärast seda (https://www.youtube.com/watch?v=BUAUggT_IPo) tahan ma näha, kuhu pall põrkab. Eile Athletico mängu ajal ei näidatud, kuhu PSV mängija löödud pall põrkas, kuigi tundus, et võis liikuda küll värava poole.

Vandenõuteooria. Kes lahendaks?
                    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Montag Vaata postitust
                      @1minut
                      Richard Hammond on kõvasti juurde võtnud. atleticomadrid ka narkootikume tarvitamas.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

People don't realize that the news and mass media are reporting what government wants us to believe. It is very biased and shapes our decisions in more ways than we realize.

sigpic

Kommentaar

Working...
                                X