Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Fallon d'Floor (2015)

Player nominees:

1. Wayne Rooney vs Preston North End (Manchester United, England)

2. Ronaldinho vs Morelia (Queretaro, Brazil)

3. Ahmed Elmohamady vs Arsenal (Hull City, Egypt)

4. Paul Aguilar vs Panama (America, Mehhiko)

5. Andreas Johansson vs AIK (Norrköping, Sweden)
    Wayne Rooney
    2,56%
    Ronaldinho
    0,00%
    Ahmed Elmohamady
    33,33%
    Paul Aguilar
    7,69%
    Andreas Johansson
    7,69%
    Sergio Ramos
    35,90%
    Cristiano Ronaldo
    0,00%
    Arien Robben
    7,69%
    Ashley Young
    0,00%
    Diego Costa
    5,13%

The poll is expired.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

6. Sergio Ramos vs Shaktar (Real Madrid, Spain)

7. Cristiano Ronaldo vs Celta Vigo (Real Madrid, Portugal)

8. Arien Robben vs Eintracht Frankfurt (Bayern Munich, Holland)

9. Ashley Young vs CSKA (Manchester United, England)

10. Diego Costa vs Dynamo Kyev (Chelsea, Spain)
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

No Ramose filigraansus ja Elmohamady spontaansus väärivad esile tõstmist, tooks välja ka kogenud Youngi professionaalse jalapaigutuse ja Ronaldo võime Carrollit järgi teha.
      ★★★★★★

Kommentaar

Sergio Ramose oma on puhas kuld.
        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
        sigpic

Kommentaar

Lisasin teemale ka hääletuse. Ausalt öeldes väga raske valida.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Lisasin teemale ka hääletuse. Ausalt öeldes väga raske valida.
            Robbeni eesnimi läks valesti.
            Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Elmohamady ja Johansson kõige amatöörlikumad - valik läks siiski esimesele kuna see tantsuliigutus on päris catchy. Young ja Robben ilmselgelt kõige profesionaalsemad ning treenitumad nagu ühe puhul jalapaigutusest ja teise puhul kukkumisest näha. Ramose olukorras kinnihoidmine oli, aga see vettehüpe oli ja jääb naljakas, proovinud normaalselt hüpata ning äkki oleks viga ka vilistatud.

Kommentaar

kuna Youngi suplemine CSKA vasu sai väljatoodus, siis siin ka CSKA klouni meistriteos 2 nädalat varem.

Hääl Paul Aguilarile, kõva mees! Tõesti!

Kommentaar

Roll on d'floor ka.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Sellised "väike slap+ 5 sekki hiljem maha langemine" stiilis tähelepanu püüdmised ei sümpatiseeri nagu väga. Ehk esikolmik Ramos, Young, El Mohamady puhtalt loomingulisuse eest

Kommentaar

Ma hääletasin Rooney poolt, sest noh. Suutis kohtuniku ära petta. Muidugi on ka võimalik, et kuna ta manust ja inglane siis kohtunik lihtsalt halastas.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                          täisperses ikka
                          ★★★★★★

Kommentaar

lihtsalt huvist. Teab keegi kaua see rullija vigastusega eemal oli pärast?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                              lihtsalt huvist. Teab keegi kaua see rullija vigastusega eemal oli pärast?
                              Video järgi kõva 40 sekundit. Siis jooksis ringi nagu noor kits.

Kommentaar

Working...
                              X