Lehekülg 17, kokku 18 EsimeneEsimene ... 7131415161718 ViimaneViimane
Näidatakse tulemusi 321 kuni 340, kokku 357
  1. #321

    Algupärane

    Kõik turistid ei ela nutikalt. Lisaks nõuavad need äpid interneti!
    I didn't say it was your fault. I said I was going to blame it on you.

  2. #322
    Ltn. Schmidti poeg Kasutaja rixxer avatar
    Liitus foorumiga
    Nov 2005
    Postitusi
    3 388

    Algupärane

    Keegi ei räägi ju taksode kaotamisest või uberi kaotamisest siin eestis. Hetkel on mõistik mõlemalt poolt natuke keskele kokku tulla, sest päris täielikus nutiunelmas me ei ela, kõigil pole nutti ja sulli, aga turg on ikka üks ja teenus ikkagi sama. Asja nimi võiks siis ollagi kompromiss mitte ühe poole diktaat.
    "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

  3. #323
    Eesti koondislane Kasutaja Jeti88 avatar
    Liitus foorumiga
    Feb 2005
    Postitusi
    2 119

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas rixxer Vaata postitust
    Keegi ei räägi ju taksode kaotamisest või uberi kaotamisest siin eestis. Hetkel on mõistik mõlemalt poolt natuke keskele kokku tulla, sest päris täielikus nutiunelmas me ei ela, kõigil pole nutti ja sulli, aga turg on ikka üks ja teenus ikkagi sama. Asja nimi võiks siis ollagi kompromiss mitte ühe poole diktaat.
    Jama. Sulli läheb just vähem "nutiunelma" peale. Tegemist on selgelt taksoettevõtjate diktaadiga. Palun selgita, mis nüüd praegu paremaks läks? Ja palun sisulist vastust, mitte "asi on nüüd reguleeritud". Mis läks paremaks? Mida tarbija võidab?
    Am Sonntag um 13.00 Uhr haben wir ein Weißwurst- Wettfressen mit der Bayern-Spitze. Da bin ich gut dabei. (Rainer Calmund)

  4. #324
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Jeti88 Vaata postitust
    Jama. Sulli läheb just vähem "nutiunelma" peale. Tegemist on selgelt taksoettevõtjate diktaadiga. Palun selgita, mis nüüd praegu paremaks läks? Ja palun sisulist vastust, mitte "asi on nüüd reguleeritud". Mis läks paremaks? Mida tarbija võidab?
    lisaks tarbija võidule tuleb mõelda ka antud ettevõtlussektori tervele ja õiglasele konkurentsile. kui on kokkulepitud et teenus on tegelt sama, siis ei saa erinevad nõuded erinevatele osapooltele kehtida
    Catalunya is not Spain!

  5. #325
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
    lisaks tarbija võidule tuleb mõelda ka antud ettevõtlussektori tervele ja õiglasele konkurentsile. kui on kokkulepitud et teenus on tegelt sama, siis ei saa erinevad nõuded erinevatele osapooltele kehtida
    Haha, lähme ja peksame kangastelgesid ja muid aparaate ka, mis ajaloos erinevaid ettevõtlussektoreid muutnud on?

  6. #326
    Eesti koondislane Kasutaja Jeti88 avatar
    Liitus foorumiga
    Feb 2005
    Postitusi
    2 119

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
    lisaks tarbija võidule tuleb mõelda ka antud ettevõtlussektori tervele ja õiglasele konkurentsile. kui on kokkulepitud et teenus on tegelt sama, siis ei saa erinevad nõuded erinevatele osapooltele kehtida
    Siiamaani ei ole taksofirmasid absoluutselt huvitanud mingi aus konkurents - ei ole huvitanud neid taksomaffia, ei koti neid ulmearveid esitavad piraattaksod jne, kõik olid vait, kõik oli hästi. Konkurents oli "terve ja õiglane"

    Keegi ei keela voval, vitjal ja tõnul uberit sõitma hakata, kahjuks/õnneks 95% juhtide hinnang langeb vist päris kiirelt alla kriitilise piiri. Küsimus ei ole mingites erinevates nõuetes vms. Teatud seltskond hakkab vaikselt arusaama, et liigkasu võtmine on läbi saamas ja see ajab neid loomulikult närvi.
    Am Sonntag um 13.00 Uhr haben wir ein Weißwurst- Wettfressen mit der Bayern-Spitze. Da bin ich gut dabei. (Rainer Calmund)

  7. #327
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Fc. Vaata postitust
    Uber on ajalooliselt võrreldav kangastelgedega?
    Kerge liialdus ei ole ?
    Areng on ta ikka. Nagu ka Jeti ütles, siis reguleerivad kliendid ikka tükk maad paremini taksoturgu.

    Ja tuletaks taaskord meelde, et miks on taksodel karmimad piirangud. Probleem tekkis sellest, et aastaid vohas täielik anarhia, keegi ei teadnud, kes sõidab ja kõiki üritasid taksopeatustes petta libataksod. Lisaks sõitsid pidevalt taksot totaalsed kriminaalid ja muud vellod. Lisaks polnud ka taksode kvaliteet eriti heal tasemel. Siis hakati mingeid piiranguid sättima, aga üldiselt on autode kvaliteet ikka väga kõikuv ja roolis on ka ikka suvavellod. Aga kui tuli Taxify ja Uber, siis sai klient kohe teada anda, et mis täpsemalt juhtus ja miks see autojuht jobu on. Kui sa võtsid kuskilt suvalisest vabaka esiselt varem mingi odavtakso, siis sul polnud hiljem erilist võimalust neid kätte saada ja ka tagasisidet anda. Kui said eriliselt külma, siis maksid enda arve ära ja taksojuht läks järgmist ohvrit ootama. Kui Taxifys või Uberis sama tehakse, siis langeb juhi hinne väga kiirelt ja ta lendab valikust välja (eriti karm on selles osas Uber).

    Mingeid jutte "a me peame linna tundma" või "a meil on lisakindlustus" võib muidugi rääkida vanaemale, sest taksojuhid ei jaga üldiselt vapsee matsu, kus nad on (v.a. kallimad taksofirmad) ja kui taksodel on lisakindlustus ja kõik väga lahe, siis miks nad endiselt nelja tuule poole tõmbavad, kui muposid näevad?

    Suur vahe on ka selles, et uberijuht ei saa sul minna sadama ette ja hakata taksot teeseldes lolle turiste hankima. Ehk kliendile pole sisuliselt ühtegi argumenti, miks peaks just takso valima. V.a. harjumus.

    Kui juhtide jaoks on nii raske taksot sõita ja uberijuhid kasutavad ära ebaausat konkurentsi, siis miks ei lähe taksojuhid ise uberit sõitma? aa, jaa, ei saa kord nädalas loota purjus soomlase peale, kellele übertuur teha ja raha kottida, sest uber annab üsna täpse tee ette.

    Kellele see kõik kahjulik on? Taksofirmadele endile. Sest selleks, et taksojuht saaks mingi kaubamärgi all sõita, maksab ta nö. märgi eest, siis veel kiisuteenuse eest jne. Ehk taksofirmade kaotus on arusaadav. Miks siis taksojuhid sealt ära ei tule ja märgist ja plafoonist ei loobu? Lähme jälle "reede öösel hollika ees"-argumendi juurde.

    Ja taksonduse jutt kättesaamata maksudest, siis see ajab eriti naeru peale. Ilmselt nõuaks taksojuhid endiselt kaarditerminalide keelustamist, kuna see ohutas ju ka nedne ettevõtlussektorit ja maksueripära, et teeniti alati miinimumpalka ja ei sentigi rohkem. Usume me seda kõik, eks?

  8. #328
    naughty by nature Kasutaja Daz Booob avatar
    Liitus foorumiga
    Sep 2003
    Postitusi
    6 444

    Algupärane

    Tubli. Lisaks võiks Taxify/Uberi miinused ka välja tuua
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

    "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

    "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

  9. #329
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
    Tubli. Lisaks võiks Taxify/Uberi miinused ka välja tuua
    Suretab välja senise taksoturu. Oht on, et üks neist saab väga suure turuosa ja hakkab kogu teenust domineerima. Olles aastaid väga regulaarne taksoteenuse kasutaja, siis lihtsa kliendina ei näe ma taksodel muud eelist, kui et neid on kell 6 hommikul lihtsam saada. Muul ajal eelised puuduvad.

  10. #330
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Või siis kliendina välismaal:
    Ugandas sai kasutada Uberit (auto oli enamvähem okei ja juht polnud ka suitsiidne)
    Kreekas, kus taksojuhid kütsid sulle tuimalt rämeda linnatiiru, sai tellida ka emma-kumma kaudu ja seal andis äpp kohe ette, kuidaspidi sõitma peab.
    Horvaatias - uber.
    Austrias pidin ma korra kuskil pärapersest hirmkiirelt lennujaama jõudma. Uber aitas kohe.
    Jne. jne.

    Samal ajal on mind viidud Sloveenias ja Bulgaarias tavatakso poolt sisuliselt ümber nurga kümneka eest (aku oli tühi ja ei saanud kaardist enam täpselt aru).
    Manchesteris sõitsin 2 kilomeetrit ja maksin mingi 10 naela. jne.

    Kogu see häbiplekk, mis meil sadamas aastaid lokanud on, kus ilgelt kalli hinnaga lolle turiste jahtivad taksojuhid praegust süsteemi ära kasutavad, oleks uberi ja taxify reklaamimisel kadunud. Või looge siis mingi üleriiklik samasugune äpp. Lükkate kõik sõitu teha tahtvad autod sinna, kõigil on kindel hind ja oleks ka asi korras. Aga, noh, näed, seda jumala eest ei taheta, kuna "pole võrdsed võimalused".

  11. #331
    naughty by nature Kasutaja Daz Booob avatar
    Liitus foorumiga
    Sep 2003
    Postitusi
    6 444

    Algupärane

    Horvaatia pole linn

    Kuna isesõitvad transpordivahendid on pigem reaalsus, siis ma ei näe T/U tegemistes pikka iga. Ja selles valguses tundub ka seaduse muudatus tobe...lühinägelik.
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

    "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

    "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

  12. #332

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Või looge siis mingi üleriiklik samasugune äpp. Lükkate kõik sõitu teha tahtvad autod sinna, kõigil on kindel hind ja oleks ka asi korras. Aga, noh, näed, seda jumala eest ei taheta, kuna "pole võrdsed võimalused".
    See ilmselt pole teostatav jah, kuigi oleks ülikõva kui riik kogu selle uberi kasumi oma taskusse lükkaks

  13. #333
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Haha, lähme ja peksame kangastelgesid ja muid aparaate ka, mis ajaloos erinevaid ettevõtlussektoreid muutnud on?
    üks räägib aiast, teine aiaaugust. konkurentsitingimuste erinevuse all pean silmas seadusega kehtestatud nõudeid taksodele, mis siiani Taxifyl-Uberil puudusid.
    ehk minu mõte on et kui sa pakud sama teenust siis kõigile osapooltele peavad kehtima seaduses samad nõuded, reeglid. kas nad sõidavad äpiga või ilma ei puutu asjasse.
    ehk siis... kas panna Uberile-Taxifyle samad tingimused mis tavataksodele. olgu siis nende eeliseks äpis tellimine ja juhtidele hinde andmine. siinjuures ei saa ma aru miks ei või sama teenusega vastata tavataksod, sest tegelikkuses see ongi ju erinevus hetkel. ja eks siis turg paneb paika.
    või siis lõpetada reeglid mis kehtisid siiani taksodele. siis oldaks samavõrdsed Uber-Taxifyga. lihtne

    muide jutt et Uberi autod on kõik ülikorralikud masinad...ise proovinud 3 korral, siiani autodeks olnud Ford Focus ja Skoda Roomster. siin tuttavad räägivad Jaguaritest ja Tesladest, need vist sõidavad ainult Viimsis ja Kakumäel
    Catalunya is not Spain!

  14. #334
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
    üks räägib aiast, teine aiaaugust. konkurentsitingimuste erinevuse all pean silmas seadusega kehtestatud nõudeid taksodele, mis siiani Taxifyl-Uberil puudusid.
    ehk minu mõte on et kui sa pakud sama teenust siis kõigile osapooltele peavad kehtima samad nõuded, reeglid. kas nad sõidavad äpiga või ilma ei puutu asjasse.
    ehk siis... kas panna Uberile-Taxifyle samad tingimused mis tavataksodele. olgu siis nende eeliseks äpis tellimine ja juhtidele hinde andmine. siinjuures ei saa ma aru miks ei või sama teenusega vastata tavataksod, sest tegelikkuses see ongi ju erinevus hetkel. ja eks siis turg paneb paika.
    või siis lõpetada reeglid mis kehtisid siiani taksodele. siis oldaks samavõrdsed Uber-Taxifyga. lihtne

    muide jutt et Uberi autod on kõik ülikorralikud masinad...ise proovinud 3 korral, siiani autodeks olnud Ford Focus ja Skoda Roomster. siin tuttavad räägivad Jaguaritest ja Tesladest, need vist sõidavad ainult Viimsis ja Kakumäel
    Ja probleem ongi selles, et praegu tehakse reeglid, mis kotivad kliendile mugavamat teenust. Ehk ühe ärimudel on odavam, annab kliendile rohkem paindlikust ja viib hinna alla (sellest ka kanglastelje võrdlus). Ehk ideaalne oleks, et hetkel taksojuhtidele kehtestatud reeglid kehtivad neile, kes on reaalselt plafooniga ja märgistusega. Ehk just nendega seotud sigaduste tõttu neid reegleid kehtestama hakatigi. Kui ei taha neid reegleid täita, siis viska plafoon ära, ära ürita purjus inimesi ja turiste reede öösiti ja sadamas kottida, vastuta hindega enda palga eest ja ongi kõik yolo.

  15. #335
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Ja kas mitte polnud osad taksofirmad ise, kes tulid sellele "sõidujagamise" ja "rendiauto" idee peale? Ikka selleks, et saaks reeglitest mööda nihverdada. Sõltuti muidugi ainult tellimustest, aga oldi skeemiga marurahul. Nüüd siis korraga saabus turule tegija, kes muutis asja neile kehvemaks, kuna nende teenus on vananenud ja kohe on häda lahti.

  16. #336
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Ja probleem ongi selles, et praegu tehakse reeglid, mis kotivad kliendile mugavamat teenust. Ehk ühe ärimudel on odavam, annab kliendile rohkem paindlikust ja viib hinna alla (sellest ka kanglastelje võrdlus). Ehk ideaalne oleks, et hetkel taksojuhtidele kehtestatud reeglid kehtivad neile, kes on reaalselt plafooniga ja märgistusega. Ehk just nendega seotud sigaduste tõttu neid reegleid kehtestama hakatigi. Kui ei taha neid reegleid täita, siis viska plafoon ära, ära ürita purjus inimesi ja turiste reede öösiti ja sadamas kottida, vastuta hindega enda palga eest ja ongi kõik yolo.
    Kahe esimese lausega olen nõus sinuga.
    Edasine jutt- ma saan aru, et normtaksod sõidaksid äpiga, antakse hindeid ja neil puudub plafoon. Ja siis plafooniga tüübid ongi need pätid, kes siis Hollywoodi, Venuse ja sadama ees landivad. Minugi poolest. Aga siis tuleb teha kampaaniat et need plafooniga tüübid on pätid. Ma ei tea kuidas seda turistini viia, kelle jaoks oleks selline olukord kergelt öeldes arusaamatu.

    ehk lõppkokkuvõttes oleks ikkagi see et seadusest tulenevad reeglid puuduksid. reeglid kehtiksid plafooniga tüüpidel ehk nn. maffial, kes neid reegleid nagunii ei täidaks. teadlik inimene sõidaks nn. äpitaksoga, vähemteadlik aga riskib endiselt taksomaffiaga.

    aga pakuks veel parema lahenduse- lisada seadusesse nõue et iga takso peab olema mingis äpis tellitav ja lisaks oleks võimalus anda juhile hinne.

    aga mis puudutab kindlustusi, siis usu mind need sõiduhinnad hakkavad tõusma kui kindlustusseltsid tabavad ära et keegi sõidab oma autoga tegelikkuses taksot. see on aja küsimus. olles ise igapäevaselt kindlustusteemadega kursis, siis võin öelda, et kõige rohkem juhtub statistiliselt ööpäevas taksodega liiklusõnnetusi. sealt ka neile kehtivad kõrgemad kindlustusmaksed. seda vist ei pea mainima et kõige kallim on tavaautodest kindlustada BMW-d

    aga ma ütlen veelkord, et kellegil vale arusaam ei tekiks- ei, ma ei ole Uberi ega Taxify vastane. küll aga ma ei näe õiglasena kellegi soosimist läbi seaduse. ma saan aru et selles on siin juba üksmeelele jõutud, et tegemist on samasuguse taksoteenusega kui seda tavataksoteenus on.
    Catalunya is not Spain!

  17. #337
    Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004
    Postitusi
    19 761

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
    Kahe esimese lausega olen nõus sinuga.
    Edasine jutt- ma saan aru, et normtaksod sõidaksid äpiga, antakse hindeid ja neil puudub plafoon. Ja siis plafooniga tüübid ongi need pätid, kes siis Hollywoodi, Venuse ja sadama ees landivad. Minugi poolest. Aga siis tuleb teha kampaaniat et need plafooniga tüübid on pätid. Ma ei tea kuidas seda turistini viia, kelle jaoks oleks selline olukord kergelt öeldes arusaamatu.

    ehk lõppkokkuvõttes oleks ikkagi see et seadusest tulenevad reeglid puuduksid. reeglid kehtiksid plafooniga tüüpidel ehk nn. maffial, kes neid reegleid nagunii ei täidaks. teadlik inimene sõidaks nn. äpitaksoga, vähemteadlik aga riskib endiselt taksomaffiaga.

    aga pakuks veel parema lahenduse- lisada seadusesse nõue et iga takso peab olema mingis äpis tellitav ja lisaks oleks võimalus anda juhile hinne.

    aga mis puudutab kindlustusi, siis usu mind need sõiduhinnad hakkavad tõusma kui kindlustusseltsid tabavad ära et keegi sõidab oma autoga tegelikkuses taksot. see on aja küsimus. olles ise igapäevaselt kindlustusteemadega kursis, siis võin öelda, et kõige rohkem juhtub statistiliselt ööpäevas taksodega liiklusõnnetusi. sealt ka neile kehtivad kõrgemad kindlustusmaksed. seda vist ei pea mainima et kõige kallim on tavaautodest kindlustada BMW-d

    aga ma ütlen veelkord, et kellegil vale arusaam ei tekiks- ei, ma ei ole Uberi ega Taxify vastane. küll aga ma ei näe õiglasena kellegi soosimist läbi seaduse. ma saan aru et selles on siin juba üksmeelele jõutud, et tegemist on samasuguse taksoteenusega kui seda tavataksoteenus on.
    Ma ei ütle, et kõik plafooniga taksojuhid on pätid. Lihtsalt hakatigi olukorda ju karmimalt reguleerima nö. tänaval ootavate autode pärast. Ehk neid peakski rohkem kontrollima. Kui uberi ja taxify kaudu on petmisvõimalus viidud suhtkoht miinimumini, siis neile samasid nõudeid seada on veidi, noh, ebaõiglane.

  18. #338
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    üks punkt veel mõttekohaks- mul on üks tuttav kes sõitis umbes aasta Taxify all. tema väide on see, et Taxify tingimustel sõites ei ole võimalik taksot sõita nn. põhitöökohana, põhisissetulekuna. Jah, seda on võimalik teha põhitöö kõrvalt, näiteks liisingumaksete tasumiseks.

    keegi siin küsis negatiivseid punkte- nn. taksojuhi amet kui selline kaob tõenäoliselt, kui muidugi tasustuspõhimõtted ei muutu.
    Uber-Taxify ei garanteeri teenust ükskõik millisel ajahetkel ükskõik millises kohas. Rõhutakse efektiivsusele, kuid alati ei ole see kliendile parim.
    Catalunya is not Spain!

  19. #339
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Ma ei ütle, et kõik plafooniga taksojuhid on pätid. Lihtsalt hakatigi olukorda ju karmimalt reguleerima nö. tänaval ootavate autode pärast. Ehk neid peakski rohkem kontrollima. Kui uberi ja taxify kaudu on petmisvõimalus viidud suhtkoht miinimumini, siis neile samasid nõudeid seada on veidi, noh, ebaõiglane.
    ma siis küsin veelkord- kui näiteks tavatakso teeb ka end äpiga kättesaadavaks ja on võimalik ka juhtidele hindeid anda jne, siis peaks ka neile kehtima samad nõuded kui Uberile-Taxifyle? siis ju puudub teenuses erinevus, või sinu jaoks on endiselt vahe sees?
    Ok, plafoon, õigus oodata klienti peatuses. Siin on tõesti vahe. Aga siis müüa seda õigust, aga mõistliku hinnaga.

    Hetkel nõutakse-
    -taksoveo korraldajal ehk vedajal peab olema taksoveoluba – annab õiguse korraldada taksovedu
    -sõiduauto juhil peab olema teenindajakaart – annab õiguse töötada sõidukijuhina taksoveol
    -sõidukil peab olema sõidukikaart – tõendab õigust kasutada sõidukikaardile kantud sõidukit taksoveol

    Lisaks on kindlustusnõuded, maksumus, suuremad. Mina leian et see on veidi ebaõiglane. Ma saan aru et selle vastu võitlevad ka tavataksod, sest nõuded olid proportsionaalselt ebaõiglased tegelikkuses samasugust teenust pakkuvate osapoolte vahel.

    Mis teeb kogu selle loo juures kurvaks on see, et selle asemel, et tegelda tegeliku probleemiga Tallinna taksonduses ehk siis taksomaffiga, selle asemel soovitakse muuta regulatsiooni ja see toimiv taksomajanduse osa peapeale pöörata. samas probleem jääb ikka püsima. oleks huvitav näha kui palju on vähenenud nn. taksomaffia sissetulekud. miskipärast ma kardan et need pole üldse muutunud. samad masinad seisavad endiselt samades kohtades. sama tüüpi kliendid (turistid ja väheteadlikud) satuvad endiselt nende lõksu.
    kui me imestame, et miks mujal maailmas Uberile nii hästi üldiselt ei lähe kui meil, siis siin ongi see teema, et neil puudub taksomaffia ja taksondus on korras ja reguleeritud. meil tuuakse mängu just taksomaffia ja seetõttu ka vähe edukam
    Catalunya is not Spain!

  20. #340
    Ltn. Schmidti poeg Kasutaja rixxer avatar
    Liitus foorumiga
    Nov 2005
    Postitusi
    3 388

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
    ma siis küsin veelkord- kui näiteks tavatakso teeb ka end äpiga kättesaadavaks ja on võimalik ka juhtidele hindeid anda jne, siis peaks ka neile kehtima samad nõuded kui Uberile-Taxifyle? siis ju puudub teenuses erinevus, või sinu jaoks on endiselt vahe sees?
    Ok, plafoon, õigus oodata klienti peatuses. Siin on tõesti vahe. Aga siis müüa seda õigust, aga mõistliku hinnaga.

    Hetkel nõutakse-
    -taksoveo korraldajal ehk vedajal peab olema taksoveoluba – annab õiguse korraldada taksovedu
    -sõiduauto juhil peab olema teenindajakaart – annab õiguse töötada sõidukijuhina taksoveol
    -sõidukil peab olema sõidukikaart – tõendab õigust kasutada sõidukikaardile kantud sõidukit taksoveol

    Lisaks on kindlustusnõuded, maksumus, suuremad. Mina leian et see on veidi ebaõiglane. Ma saan aru et selle vastu võitlevad ka tavataksod, sest nõuded olid proportsionaalselt ebaõiglased tegelikkuses samasugust teenust pakkuvate osapoolte vahel.

    Mis teeb kogu selle loo juures kurvaks on see, et selle asemel, et tegelda tegeliku probleemiga Tallinna taksonduses ehk siis taksomaffiga, selle asemel soovitakse muuta regulatsiooni ja see toimiv taksomajanduse osa peapeale pöörata. samas probleem jääb ikka püsima. oleks huvitav näha kui palju on vähenenud nn. taksomaffia sissetulekud. miskipärast ma kardan et need pole üldse muutunud. samad masinad seisavad endiselt samades kohtades. sama tüüpi kliendid (turistid ja väheteadlikud) satuvad endiselt nende lõksu.
    kui me imestame, et miks mujal maailmas Uberile nii hästi üldiselt ei lähe kui meil, siis siin ongi see teema, et neil puudub taksomaffia ja taksondus on korras ja reguleeritud. meil tuuakse mängu just taksomaffia ja seetõttu ka vähe edukam
    Ma pole ka uberi ja taxify vms vastu, innovatsioon on teretulnud, kuid arvata, et küll turg reguleerib ja anname kõik turu kätte, et piisab tagasisidest ja äppist ehkki tegeletakse taksoteenusega, siis sellega ma ei nõustu. Esiteks, uber jms on kokkuvõttes erafirma ja ta kontrollib sõitja tausta nii kaua, kuni see talle kasulik. Kuivõrd nt suudab uber vene kodanikust eestis uberit sõitva juhi tausta kontrollida, vene riik küll siin erafirmale mingit tausta ei jaga. Kindlustuse aspekt toodi juba välja, see on ikka selge konkurentsieelis.
    Taksonduse praegused probleemid on järelvalve, ressursside küsimus. Nagu ütlesin, on mõlemal poolel täitsa arvestatavaid argumente ja ettepanekuid, aga kui keegi laseb puusalt, et asjad lahendab äpp ja tagasiside, siis see on pisut naiivne.

 
 

Järjehoidjad

Postitamise reeglid

  • Sa ei tohi postitada uusi teemasid
  • Sa ei tohi postitada vastuseid
  • Sa ei tohi postitada manuseid
  • Sa ei tohi muuta oma postitusi
  •  
  • BB kood on Sisse lülitatud
  • Emotikonid on Sisse lülitatud
  • [IMG] kood on Sisse lülitatud
  • [VIDEO] code is Sisse lülitatud
  • HTML-kood on Välja lülitatud