Lehekülg 18, kokku 18 EsimeneEsimene ... 81415161718
Näidatakse tulemusi 341 kuni 357, kokku 357
  1. #341
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    kusjuures mitte keegi ei võitle ju reaalse sõidujagamise vastu. kui näiteks homme hommikul kusagil Laagrist hakkab keegi sõitma kesklinna tööle ja paneb kuhugi äppi (Wisemile vist hetkel on selline?) oma trajektoori üles ja mingi sümboolse summa ka ning on nõus kedagi peale võtma, siis palun. kasvõi iga hommik, ja ka õhtul töölt koju tulles. no problem. ma usun et sellise teenuse vastu ei ole ka tavataksodel
    Catalunya is not Spain!

  2. #342
    geenjiaalne miis Kasutaja 2mSööt3mMööda avatar
    Liitus foorumiga
    Jun 2003
    Postitusi
    4 603

    Algupärane

    Ma hakkasin googeldama taksojuhtide puhkeseadust vms aga tuleb vist välja, et sellist asja ei ole olemaski. Vähemalt aastal 2011 polnud ja Mõnu on sellest isegi artikli päevalehte kirjutanud.
    http://epl.delfi.ee/news/eesti/miski...st?id=60692051

    Ise olen küll mõnikord peale tööpäeva rampväsinud aga hetkel on vägagi võimalik, et mingi 8-10h füüsilist tööd teinud ehitusvend sõidab veel õhtul kell 21 uberit. Noh, samas seni pole vist mingeid probleeme tekkinud sellest ... veel
    Joga Bonito!!!

  3. #343
    Anfield God Kasutaja Wingback avatar
    Liitus foorumiga
    Sep 2001
    Postitusi
    4 027

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas rixxer Vaata postitust
    Kuivõrd nt suudab uber vene kodanikust eestis uberit sõitva juhi tausta kontrollida
    Sellist ei võeta paati sõitjaks üldse. Filter = peab olema Eesti kodanik, minuteada.
    Last five seasons in a row, only 4 Premiership clubs have made it to CL quarterfinals

  4. #344
    cantankerous Kasutaja Tofoa avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 1970
    Postitusi
    14 813

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Wingback Vaata postitust
    Sellist ei võeta paati sõitjaks üldse. Filter = peab olema Eesti kodanik, minuteada.
    Ma olen eesti keelt mitte oskava mustanahalisega Tallinnas sõitnud. Ma arvan, et ta ei olnud ega ole Eesti kodanik.

  5. #345
    Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Feb 2008
    Postitusi
    1 872

    Algupärane

    https://sport.postimees.ee/3640321/o...used-tallinnas

    Frier peaks olema USA kodanik minu teada.

  6. #346
    Kahur Kasutaja marv3llous avatar
    Liitus foorumiga
    Feb 2009
    Postitusi
    7 783

    Algupärane

    Uberit sõidab vähemalt kümmekond mitte-eestlast. Erinevaid aafrika päritolu juhte umbes 5-6tk olnud siiani ning paar juhti ka lähis-ida ja lõuna-euroopa kandist. Eesti keelt nad keegi ei osanud, english only. Ma ei usu, et Uberil on eelduseks, et pead kodanik olema. Miks peaks?
    Victoria Concordia Crescit

  7. #347
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    Delfis üks huvitav artikkel Taxifysse investeerinud hiinlastega.

    "Me Didi Chuxingis pakume liikuvusteenust (mobility service). Meil on Hiinas üle 17,5 miljoni juhi 400 linnas ja Didiga tehakse üle 25 miljoni sõidu päevas. Seda on kaks korda rohkem kui kõikide turul tegutsevate konkurentide sõidud kokku. Ühest Didi rakendusest saab valida erinevaid transpordivariante tavalisest taksost ja privaatjuhist kuni Didi bussiliinidele pileti ostmiseni. Eraldi saab tellida näiteks autojuhi teenust (Designated Driving) või pakkudagi otseses mõttes sõidu(kulude)jagamist reisijaga, kes liigub autojuhiga samasse suunda (Hitch)."

    Vat ei saa aru nüüd kas firmal on ka oma bussiliin või võimaldatakse äpi kaudu osta pileteid juba toimivale ühistranspordisüsteemile, igatahes huvitav teema.
    See oleks ka muidugi teema, et võttes öösel takso kusagilt kuhugi sõitmiseks saaks näiteks klient oma sõidu üles panna mingile platvormile jagamiseks. ehk siis mitte ainult autoomanikud ei tegele sõidujagamisega vaid ka kliendid saavad jagada oma sõite. arvatavasti selle platvormi peab küll üles töötama keegi kolmas osapool, autoomanikud (pean silmas siis Taxify, Uber) arusaadavalt ise sellesse vaevalt panustavad
    Catalunya is not Spain!

  8. #348
    Eesti koondislane
    Liitus foorumiga
    May 2010
    Postitusi
    4 436

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas rixxer Vaata postitust
    Ma pole ka uberi ja taxify vms vastu, innovatsioon on teretulnud, kuid arvata, et küll turg reguleerib ja anname kõik turu kätte, et piisab tagasisidest ja äppist ehkki tegeletakse taksoteenusega, siis sellega ma ei nõustu. Esiteks, uber jms on kokkuvõttes erafirma ja ta kontrollib sõitja tausta nii kaua, kuni see talle kasulik. Kuivõrd nt suudab uber vene kodanikust eestis uberit sõitva juhi tausta kontrollida, vene riik küll siin erafirmale mingit tausta ei jaga. Kindlustuse aspekt toodi juba välja, see on ikka selge konkurentsieelis.
    Taksonduse praegused probleemid on järelvalve, ressursside küsimus. Nagu ütlesin, on mõlemal poolel täitsa arvestatavaid argumente ja ettepanekuid, aga kui keegi laseb puusalt, et asjad lahendab äpp ja tagasiside, siis see on pisut naiivne.
    Kuidas see lõpptulemis naiivne on?

    Okei, isegi eeldame, et näiteks emma kumma firma sõelast pääseb läbi mingi kriminaal (mis on juba eelduslikult absoluutselt debiilne, sest nagu ise välja tõid "platformid teevad mis neile kasulik" selles valdkonnas on reputatsioon ülioluline, eriti kui korralik konkurents Taxify ja Uberi vahel - seega tegemist oleks ilmselgelt kahjuliku ja debiilse mõttega), kes pakub head teenust. Inimesed tunnevad ennast mugavalt. Juht on viisakas ja hea sõiduoskusega. Viib ilusti punktist A punkti B. Kus siin see olemuslik probleem on? Versus siis teises universiumis kus meil on nö mittekriminiaal, kes formaalsetele nõuetele vastab, aga on täiesti pohhuiistlik mölakas, kes jõuab kohale kokkulepitust 10 min hiljem ja paneb Sind maha 400m kaugusel sihtkohast - see on Sinu raamatus siis igati ok, kuna tal on "õiglane taustakontroll tehtud" . Selgitage lõpuks ära, mis inherent value see on kui mina kliendina saan I olukorras kõvasti parema teeninduse. Mind ei koti vähimalgi määral, et inimene on välismaalane või minugi poolest ka kinni istunud, kui ta minuga äärmiselt hästi käitub ja mulle head teenust pakub.

  9. #349
    Ltn. Schmidti poeg Kasutaja rixxer avatar
    Liitus foorumiga
    Nov 2005
    Postitusi
    3 388

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas rainis007 Vaata postitust
    Kuidas see lõpptulemis naiivne on?

    Okei, isegi eeldame, et näiteks emma kumma firma sõelast pääseb läbi mingi kriminaal (mis on juba eelduslikult absoluutselt debiilne, sest nagu ise välja tõid "platformid teevad mis neile kasulik" selles valdkonnas on reputatsioon ülioluline, eriti kui korralik konkurents Taxify ja Uberi vahel - seega tegemist oleks ilmselgelt kahjuliku ja debiilse mõttega), kes pakub head teenust. Inimesed tunnevad ennast mugavalt. Juht on viisakas ja hea sõiduoskusega. Viib ilusti punktist A punkti B. Kus siin see olemuslik probleem on? Versus siis teises universiumis kus meil on nö mittekriminiaal, kes formaalsetele nõuetele vastab, aga on täiesti pohhuiistlik mölakas, kes jõuab kohale kokkulepitust 10 min hiljem ja paneb Sind maha 400m kaugusel sihtkohast - see on Sinu raamatus siis igati ok, kuna tal on "õiglane taustakontroll tehtud" . Selgitage lõpuks ära, mis inherent value see on kui mina kliendina saan I olukorras kõvasti parema teeninduse. Mind ei koti vähimalgi määral, et inimene on välismaalane või minugi poolest ka kinni istunud, kui ta minuga äärmiselt hästi käitub ja mulle head teenust pakub.
    Kuna sa juba hoogse stiiliga peale lendad, siis "A kui paneb see kinniistunud rauaga vastu pead ja vägistab ära ning selgub, et tegu oli Venemaal tagaotsitud sarivägistajaga? Selge, paned ühe. Sind see muidugi väga haiglast vms ei päästa enam.
    Pärast muidugi võib õhtulehest kuulda, et kes vastutab, miks ei kontrollitud tausta, kindlasti tehakse ka pressiteade, et "ei enam juhtu, teeme nüüdsest palju põhjalikumat kontrolli".jne jne. Pärast.
    "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

  10. #350
    Professionaal Kasutaja underdoggie avatar
    Liitus foorumiga
    Oct 2015
    Postitusi
    590

    Algupärane

    mul ilgelt igav elu, viimased ma arvan 3a koguaeg taxifyga tellinud autosid, alati väga hea kogemus, õigeaegselt kohal, tasu soodne - ei näe põhjust miks peaks jebima uberi, taxigo vms-ga. Mõni ootab vist tõesti Bentleyd, üllaris härrat ja blowjobi, aga eesmärk on siiski normaalselt punktist A saada punkti B ja ei saa üldse aru, kuidas sellele teemale niipalju tähtsust omistatakse. Seadusandluse osas ei oska öelda, ma tõesti ei tea kas inimestevedu peaks olema seadusega reguleeritud või mitte (takso vs eraautod), aga praegune seis mulle sobib.

    Võibolla ainuke nöök on teemal, et taksojuhid pole marsruudivalikul kõige pädevamad, aga GPS aitab neid hädast välja või ütlen, et ma juhendan, fuggedabout GPS.

  11. #351
    Asjahuviline Kasutaja Stok avatar
    Liitus foorumiga
    Apr 2007
    Postitusi
    8 625

    Algupärane

    Jalutasin eile öösel Tartu Raekoja platsi taksopeatusesse, seal oli ainult üks takso, mille hinnad olid +1€ võrreldes tavapärasega: sisseistumine üle 3 rutsi ja kilomeeter üle euro. Kõndisin minema, taksist tuli autost välja ja küsis, et kuhu ma sõita soovin? Ütlesin oma aadressi.
    Taksist: teeme 10-ga!
    Mina tegin huultega seda põlastavat-põrisevat häält.
    Taksist: paljuga Sa siis soovid?
    Mina: Kuuega.
    Taksist: Seitse?
    Mina: Kuus.

    Ja läksin teise taksopeatusesse, kust võtsin tavalise takso (istumine 2.80€, sõit .55€), arve oli 6.30. Miks on vaja selliseid piraate seadusega kaitsta? Ma lihtsalt sellepärast ei võtnud taxifyd, et olin niikuinii Raekoja platsi kõrval ise. Edaspidi olen targem.
    "This team will be a bit different next season, it is clear," said Klopp. "We will do something with transfers."

  12. #352
    Eesti koondislane
    Liitus foorumiga
    May 2010
    Postitusi
    4 436

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas rixxer Vaata postitust
    Kuna sa juba hoogse stiiliga peale lendad, siis "A kui paneb see kinniistunud rauaga vastu pead ja vägistab ära ning selgub, et tegu oli Venemaal tagaotsitud sarivägistajaga? Selge, paned ühe. Sind see muidugi väga haiglast vms ei päästa enam.
    Pärast muidugi võib õhtulehest kuulda, et kes vastutab, miks ei kontrollitud tausta, kindlasti tehakse ka pressiteade, et "ei enam juhtu, teeme nüüdsest palju põhjalikumat kontrolli".jne jne. Pärast.
    Ja Sa üritad öelda, et võimalus, et selline asi Uberis v Taxifys juhtub on oluliselt suurem kui mingisuguses suvalises plafooniga autos, sest ... mmm... ootaks siinkohal mingit põhjendust.

    Sest olemata criminal mastermind, tundub mulle ilmselge, et midagi sellist läbi usaldusväärse appi (Uber, Taxify) korraldada on autojuhi/kurjategija pääsemise tõenäosus 0,5%. Kõik on trackitud ja info kusagil rahvusvahelistes serverites. Minuti ja meetri täpsusega. Mingid andmed pead ikka ettevõttele saatma. Samas seda "taksojuhi töötõendit" ja plafooni hankida ja autole külge lüüa oleks ilmselt poole tunni küsimus. Lööd plafooni ja ise prinditud tõendi autole külge, ootad kusagil Szolnoki lähedal, inimene tuleb ilma kusagilt dispetšeri vahendusta Sinu juurde, võtad inimese peale, lööd rauaga vastu pead, vägistad ära, putked üle Narva jõe Venemaale tagasi sillalt plafooni ja "töötõendi" Narva jõkke visates. Ütle mulle ausalt - kummas variandis vahele tõenäolisem jääda on ?

    Sest ilma soovita kedagi üllatada siis täiesti lõpuni ärakasutamatut süsteemi pole lihtsalt võimalik luua. Väga suure pingutusega on sellel mõrvaril v vägistajal ikkagi võimalik asjadest mööda hiilida. Ainult et selles standard taksonduses see barjäär oluliselt madalamal.

  13. #353
    Eesti koondislane
    Liitus foorumiga
    May 2010
    Postitusi
    4 436

    Algupärane

    Taksojuhtide liidu esimehe sõnavõtt -
    MTÜ Eesti Taksojuhtide Liidu juhatuse liige Lembit Poolak ütles, et seadusemuudatus on kompromiss poliitikute ja taksojuhtide vahel. „Selge on see, et igas seaduses on läbitöötamata asju, näiteks see, kuidas riik maksud kätte saab ja millist mõju avaldub ta tervikuna taksoturule. Taksoturg on hetkel üleküllastunud ja kogu klientide vedamine oleks võinud jääda taksonduse alla,” ütles ta.
    - meenutas veel ühte olulist aspekti, mida siin väga mainitud pole -> uute võimaluste lisandumine tarbijatele ei tähenda ainult turu ümberjagamist nagu taksojuhid väita üritavad. See uus alternatiiv tekitab uut nõudlust!

    Ah, et mis ma silmas pean? Lihtne ->
    Enne nende platformide tulekut ja konkureerima hakkamist kasutasin mina taksot tavaliselt -
    a) nädalavahetusel öösel pubist koju sõitmiseks kui ühistransport ei liikunud
    b) hommikul lennujaama/bussijaama/mujale liikumiseks kui äääärmiselt vara ärgata vaja oli
    c) töösõidud

    Nüüd, olles paralleelselt mõlema platvormi kasutaja julgeks öelda, et kuus tuleb mingi ~20 sõitu. Kui päris täpne olla siis viimase kuu jooksul Uberiga juba 21. Ja sellest kuust nädala olin ka veel Eestist ära. Seega pole päris nii, et kui Vesti-Vasja kõrvale tuleb Uberi-Priit ja enne sõitis Pintsaku-Jaak 5 sõitu Vesti-Vasjaga ning nüüd teeb need 5 sõitu Uberi-Priiduga ja vsjo. Pigem on nii, et ehk 5 sõidu asemel teeb Pintsaku-Jaak 2 sõitu Vesti-Vasjaga ja lisaks veel 8 Uberi-Priiduga. Vesti-Vasjal jäi sõite küll vähemaks, aga lõpuks läks Pintsaku-Jaagu elu mugavamaks, sest sai 5 muidu ebamugavat käiku mugavamaks muuta....

  14. #354
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    tuttav Taxifys ütles, et oli saanud kindlustuselt pakkumise. Liikluskindlustuse makse tõuseks 24-lt eurolt 62-le ja kasko 40-lt 125-le. Nii et 2-3 korda kallim

  15. #355
    naughty by nature Kasutaja Daz Booob avatar
    Liitus foorumiga
    Sep 2003
    Postitusi
    6 444

    Algupärane

    Mitu sõitu tal kalendrikuus tuleb?
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

    "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

    "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

  16. #356
    pagulane Kasutaja lorenzo avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2003
    Postitusi
    10 887

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
    Mitu sõitu tal kalendrikuus tuleb?
    120-150 vahel umbes. aga ta sõidab ka rohkem nädalavahetuse õhtutel-öödel ja pigem et mingeid püsikulusid maksta. tema jutu järgi ei tasu nädala sees eriti väljas olla autoga. pere võtab ka oma
    Catalunya is not Spain!

  17. #357
    naughty by nature Kasutaja Daz Booob avatar
    Liitus foorumiga
    Sep 2003
    Postitusi
    6 444

    Algupärane

    Sisuliselt euro sõidule otsa, temal siis. Et siis...valikud
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

    "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

    "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

 
 

Järjehoidjad

Postitamise reeglid

  • Sa ei tohi postitada uusi teemasid
  • Sa ei tohi postitada vastuseid
  • Sa ei tohi postitada manuseid
  • Sa ei tohi muuta oma postitusi
  •  
  • BB kood on Sisse lülitatud
  • Emotikonid on Sisse lülitatud
  • [IMG] kood on Sisse lülitatud
  • [VIDEO] code is Sisse lülitatud
  • HTML-kood on Välja lülitatud