No announcement yet.

Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Loe kogu lugu nüüd rahulikult uuesti läbi.

Kommentaar

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
      sigpic

Kommentaar

Videomaterjali ka sellest olukorrast on?

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
          värav kusepõrkest. check.

värav kogu kaitseliini ühiskusemise pealt. check

üks vastane pikali maas, teise lükkab lihtsalt käega ära, sest kohtunik tegeleb täiskusemisega. check
          nii see 28. võit liigas tuli.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
            Videomaterjali ka sellest olukorrast on?
            flore flores sai vist antud olukorras enne vea. et sisuliselt nii mõttetu olukord, et videomaterjali pole mõtet toota.
            Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            nii see 28. võit liigas tuli.
            ole nüüd oma kahekümnekaheksaga. kolm tärni särgile!

juventus: kolm tärni
            milan ja inter ja muu liiga kokku: kaks tärni

ilmselgelt kõige bossim klubi!

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
              The Giallorossi Coach had called for teams to up their game against Juventus to keep the title race alive – a remark that the Bianconeri tactician labelled as ‘bar talk’. The Frenchman though, has insisted that he won’t get involved in a war-of-words, but believes that Conte could be ‘nervous’.

Garcia: "To me, Conte seems a bit nervous."
              Garcia võiks lalisemise asemel jääda asjade juurde, mida ta oskab:

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                Eks ole muidugi vahe, mis seisul eksimus tuleb, aga jah juve lõi 3 (viimane muidugi võis olla ründaja viga, ei saanudki piisavalt head kordust). Et võid 2-3 rahulikult tabelisse panna
                peab sõnad tagasi võtma. Esimese värava ajal mängiti karistuslöök lahti valest kohast + veerev pall (ise pole kontrollinud). Viimase värava ajal viga.

Kommentaar

Peab sõnu juurde lisama. Mängus oli nii palju mäda et kõik ei jäänudki korraga meelde.

Miks ei saanud libuChiellini selle tacklingu eest punast? Või siis vähemalt tume kollast? Paar hetke edasi ja see sama neeger oli sunnitud vigastuse tõttu vahetusse minema. Enamvähem Pjanici olukorra copy paste. KANT HOMOSID!

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                    Miks ei saanud libuChiellini selle tacklingu eest punast? Või siis vähemalt tume kollast? Paar hetke edasi ja see sama neeger oli sunnitud vigastuse tõttu vahetusse minema. Enamvähem Pjanici olukorra copy paste. KANT HOMOSID!
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Huvitav fakt tänasesse päeva: Juventusel on uuest hooajast särgil täpselt sama palju kuldseid tähti kui Romal Scudettosi.

Kommentaar

Imege m*nni pasapruunid,karikas on vormistamise küsimus,ükskõik kui palju tee ka ei ulu siin.

Kommentaar

Huvitav fakt tänasesse päeva: Juventusel on uuest hooajast särgil täpselt sama palju kuldseid tähti kui sõnas fag on tähti. #piidritepunt
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

so much hate.

Kommentaar

Huvitav fakt tänasesse päeva: Juventusel on uuest hooajast särgil täpselt sama palju kuldseid tähti kui sõnas fag on tähti. #piidritepunt
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ära aja C*ntet labiilseks

sigpic

Kommentaar

Working...
                                X