Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pidu! (x3)

Kommentaar

Roheline? Aga noh alles see ju kolmas särk.
      FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
      FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

gobbi uue aasta väravahümn ka siis juba
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
          BERARDI! Kolmas kübar sellel hooajal (sama on suurliigades suutnud Suarez ja Messi). Oleks minu teha, siis saadaks Quagliarella-Osvaldo-Gio/Mirko suvel rahus minema ja tooks co-ownitud Immobile-Beradi-Gabbiadini järgmiseks aastaks möllama.
          Nii noored mehed,vaevalt, et Conte all töötaksid. Giovinco on ju ehe näide, Ogbonna tundub ka rabe, ilmselt noortele meestele käib see räuskav ja pealelendav juhtimisstiil natuke ego pihta.

Jutt käib siis itaalia verd mängijatest!
          sigpic

Kommentaar

Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
            Nii noored mehed,vaevalt, et Conte all töötaksid. Giovinco on ju ehe näide, Ogbonna tundub ka rabe, ilmselt noortele meestele käib see räuskav ja pealelendav juhtimisstiil natuke ego pihta.

Jutt käib siis itaalia verd mängijatest!
            Giovinco on 27. Berardi on 19.

Ogbonna teatav rabedus ning Conte treeneritöö vaheline seos on kaheldav.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Giovinco on 27. Berardi on 19.

Ogbonna teatav rabedus ning Conte treeneritöö vaheline seos on kaheldav.
              Giovinco oli oluliselt noorem ja nö veel lootustandev kui Conte pukki tuli või ma eksin ?
              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
                Giovinco oli oluliselt noorem ja nö veel lootustandev kui Conte pukki tuli või ma eksin ?
                Giovinco ei olnud 19, kui Conte pukki tuli. 23-24 aastane kutt ei ole "noor ja lootustandev", kui tegu ei ole just Aivar Rehemaaga. Selles vanuses kutt peab juba mängu tegema.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sipelgas oli Conte Juvesse saabumisel Parmas ja hakkas seal vaikselt mehetegusid tegema, aga tagasi Juvesse tulles enam nii hästi ei läinud.
                  May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Giovinco tuli tagasi 2012 suvel olles 25ne. Conte tuli 2010-11 hooaja järel. Gio esimene aasta Parmas ei olnud võrreldav ta 2011-12 hooajaga, mille järel ta tagasi osteti.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Giovinco ei olnud 19, kui Conte pukki tuli. 23-24 aastane kutt ei ole "noor ja lootustandev", kui tegu ei ole just Aivar Rehemaaga. Selles vanuses kutt peab juba mängu tegema.
                      Kuradi raisk kui mullana ma ennast tunnen kui sinu lauset loen. Aga sõnad on see-eest kuldsed - täpselt nii paraku on.

Kommentaar

So self aware so full of shit

Kommentaar

Homseks eikale bänn ja blokk peale, aga senikaua piilume C*nte magamistuppa...

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                          sigpic

Kommentaar

mõnus vaikus , Kuningas käseb, poob ja laseb!
                            FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                            sigpic

Kommentaar

vaikus muidugi. suu täis ei räägita.
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                mõnus vaikus , Kuningas käseb, poob ja laseb!
                                jep,küll näed kuidas "kuningas" ennast täis laseb.

Edit:Muidu,kaua sa seda pilti kasutad veel ? aastast - mine M*nni.

Edit2:http://www.youtube.com/watch?v=UFc3R_xq6Ts

Kommentaar

Working...
                                X