No announcement yet.

Gianluigi Donnarumma

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kui tal oleks otsustavust, siis ta poleks Raiolat agendiks võtnud. Trademaa, ma loodan, et ma eksin. Kui ei sobi Belladonnale, tehku rahaks, pole probleemi.

Kommentaar

Mängija pole suurem kui klubi! 3.5M on väga korralik palk, aga kui kisub inglise vaalade juurde ss nägemist.
      THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Kaua tal see vähkkasvaja agendiks on olnud? Mingit vanusepiirangut noormängijate puhul ei ole, mis hoiaks raisakotkad neist eemale. Näiteks Mbappel, kes on samuti 18, minu teada agenti hetkel ei olegi.

Kommentaar

https://www.si.com/nba/2014/07/11/le...land-cavaliers
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

OFFICIAL: DONNARUMMA WON'T RENEW, MALDINI APPROVES!

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
            sigpic

Kommentaar

Future club captain they said, DOLLARUMMA.

Kommentaar

Kommentaar

Kõige tragikoomilisem selle asja juures ongi see, et kuningas Gigio kaust on täpselt 2 lehekülge pikk. Õhtune meelelahutus kohe võtta, paari minutiga saab kogu paketi läbi scrollida.

5millise lemmikklubi lepinguga lihtsalt perset pühkida. LEGEND.

Kommentaar

Kutt saab korralikult tala om fesaris praegu. Istutagu juuniorite juurde, mitte müüa.

Kommentaar

Täis kloun ikka
                      THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Need Raiola mängijad ju kõik sellised, et kuhugi püsima ei jää.
                        Balotellid ja Pogbad ju ka tema käe all.

Kommentaar

The man who first discovered Gianluigi Donnarumma tells Milan there were warning signs of trouble long before he started working with Mino Raiola.

Today the goalkeeper informed the club, via agent Raiola, that he would not be signing a new contract and his rapport with the Rossoneri can therefore end on June 30, 2018.

“I might come off as unpleasant to some, but I was one of the very few people who saw this coming,” Giocondo Martorelli told TMW Radio.

It was Martorelli who first discovered Donnarumma as a child and got him a trial at Inter.

“Knowing various situations, at Milan before and also after, it’s not surprising that Donnarumma won’t renew the contract. It’s a problem that needs to be tracked down to the start to understand who is responsible for reaching this point a year before the end of the contract.

“I know everything about Donnarumma – his family, relatives, every corner of his home. There are things that really surprise me, namely that big newspapers and television stations pretended not to know what was behind him and always has been. Donnarumma’s history is complex and this is the final result of behaviour that hasn’t been fair from the start.

“I wouldn’t say I discovered him, as I was just fortunate to be in the right place at the right time. He was 10 years old and even a blind man would’ve been able to tell Donnarumma was a talent.

“I saw this kid in Naples and immediately called Piero Ausilio at Inter. For three-and-a-half years, up until 2013, he was being groomed by Inter and had several trial runs there.

“It all went fine until the moment he was set to sign the written contract with the club. That afternoon, we all reached an agreement – him, his father and mother – after four intense years.

“The next morning, they agreed terms with Milan, without warning or fair play. There were some precedents that made me think Donnarumma could get into this situation with Milan.

“I am perplexed at his decision not to stay with a club like Milan, but then I have my ideas on the matter…

“I’ll just repeat: his family in 2013 signed for Inter. They returned to Naples, the next morning took a plane and signed for Milan. The contract they had signed less than 24 hours earlier was worthless.

“What more do I have to say? I am stunned that some reporters continue to not know the situation or pretend not to listen.”

Meanwhile, this evening Donnarumma’s brother-in-law posted a message on social media and quickly deleted it again, but not before it was screencapped.

“Those who criticise you don’t know you. Milan, a club of clowns.”
                          Selle jutu valguses pole ta käitumine üldse imeks pandav.

Kommentaar

Algselt postitas Mustang Vaata postitust
                            Need Raiola mängijad ju kõik sellised, et kuhugi püsima ei jää.
                            Balotellid ja Pogbad ju ka tema käe all.
                            See ei olegi agendile kasulik kui mängija paigal püsib. Kas Tottil üldse oli agent või lihtsalt kilbiga mees, kes pakkumisi tõrjus?
                            Lihtne ja loogiline järeldus oleks, et noorel poisil aeti pea sassi.
                            "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

4m eurot aastas on ca 3.5m pound sterlingut, mis jagatud 52-ga teeb nädalapalgaks ca £67000.
                              4.5m euri korral oleks £75k.

Võrdluseks premmi teise poole klubide top earnerid:

Southampton: Fraser Forster (£90k)
                              Bournemouth: Jack Wilshere (£80k)
                              West Ham: Andy Carroll (£80k)
                              Everton: Romelu Lukaku (£75k)
                              Sunderland: Jermain Defoe (£70k)
                              Swansea: Fernando Llorente/Gylfi Sigurdsson (£70k)
                              Stoke: Xherdan Shaqiri/Marko Arnautovic (£65k)
                              West Brom: Darren Fletcher/James Morrison (£65k)
                              Burnley: Robbie Brady (£35k)
                              Hull: Abel Hernandez (£35k)

Et kui see "klubi ikooniks" saamise teema kõrvale jätta, siis üsna närune pakkumine tänapäeva tippjalgpallurite kontekstis. Pole ise ühtegi Donnarumma mängu näinud, aga siit loetu põhjal annab mees juba praegu 18-aastasena tippmehe mõõdu välja, mitte ei peaks maksma mingi müstilise potentsiaali eest, mida mees ei pruugi kunagi välja mängida.

Kommentaar

Algselt postitas Kasepats-Pidur Vaata postitust
                                Et kui see "klubi ikooniks" saamise teema kõrvale jätta, siis üsna närune pakkumine tänapäeva tippjalgpallurite kontekstis.
                                Ma igaks juhuks täpsustan üle. Itaalias on ajakirjanduses alati palganumbrid neto. Ehk siis premmi per week võrdlemiseks võid selle numbri sisuliselt kahega korrutada.

Kommentaar

Working...
                                X