AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
    Ahjaa, Bonucci tehti kohe kapteniks. Suht wtf otsus minu jaoks. Ei tunnegi veel ju enamik mehi ja kohe hakkab kamandama. Veidi ootaks selle tähtsusetu asjaga, aga no las jääda.
    ma pole kindel, kas see on päris tsitaat, aga väidetavalt: "Any man who bitchslaps that hoe ass rullnedved is a captain!"*- Mirabelli. vaadates, kelle ta primaverasse vägesid kamandama tõi ja kuidas ta Mino poistega avalikul pressikal käitus, siis isegi usun, et võib tõele vastata.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Täna lähen mina jooma. Fuck this shit.
      Deem, eile ei ei jõudnud, tähistame täna?

Kommentaar

Algselt postitas Devil Vaata postitust
        Deem, eile ei ei jõudnud, tähistame täna?
        Ma endiselt joogi peal. Ma ei tea kus aint.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma endiselt joogi peal. Ma ei tea kus aint.
          Üldiselt kui enda ümber veidi vaadata ja silmad lahti teha, siis saab aru kus oled .

Kommentaar

Algselt postitas Devil Vaata postitust
            Üldiselt kui enda ümber veidi vaadata ja silmad lahti teha, siis saab aru kus oled .
            Pärnu vict
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

To be exact, clubs can spend up to €5million more than they earn per assessment period (three years). However it can exceed this level to a certain limit, if it is entirely covered by a direct contribution/payment from the club owner(s) or a related party. This prevents the build-up of unsustainable debt.
              The limits are:
              • €30m for assessment periods 2015/16, 2016/17 and 2017/18
              Siiani ei ole ükski Dima Bilaanitar ära seletanud, kuidas juba praeguseks kulutatud(loe: tuulde loobitud) 230 milli €+ tulevane Belotti/Abumekangiga kokku 300+ milli väljaminekud mahuvad FFP või mis iganes reeglite raamidesse?! FFP leiutati just selliste olukordade vältimiseks, et ükski meeskond ei saaks üle oma võimete lahmima hakata. Isegi kõige parima stsenaariumi juures, Scudetto+EL+Coppa võidud ja 100 milli eest Dollarrumma müük, ei suudaks meeskond oma kulutusi tagasi nulli teenida. Kas, kes ja kuidas selle jama eest vastutab ja mis kuupäevast alates Milanile igasugune ostukeeld järgmiseks viieks aastaks peale surutakse?
              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                Siiani ei ole ükski Dima Bilaanitar ära seletanud, kuidas juba praeguseks kulutatud(loe: tuulde loobitud) 230 milli €+ tulevane Belotti/Abumekangiga kokku 300+ milli väljaminekud mahuvad FFP või mis iganes reeglite raamidesse?!
                kuidas Itaalia neljanda CL koha sai?
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  kuidas Itaalia neljanda CL koha sai?
                  Lihtne. Inglased hakkasid kohta kaotama ja oli vaja süsteem ümber teha. Ennustasin seda ju mõned aastad tagasi.

Kommentaar

Biglia ei saa mõhkugi aru.

"Message for the #ACMilan fans, Lucas?"
                    "Forza Lazio "
                    "....Lucas, this is not a good start."

Kommentaar

kellel ei võtaks Milaniga liitumine kõnevõime ja põlvedest nõrgaks.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

MIs sel Locatellil juhtus, et Juvesse tahab minna? Milanis vähe mänguaega? Juves saaks ju veel vähem.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                          MIs sel Locatellil juhtus, et Juvesse tahab minna? Milanis vähe mänguaega? Juves saaks ju veel vähem.
                          lamp häma
                          THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Pärnu vict
                            Mis päev täna in?

Kommentaar

Mis päev täna in?
                              homme
                              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Mis päev täna in?
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...