• Show
Kustuta kõik

Benjamin Button?
    Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
      Benjamin Button?
      vt ka Vein Ruuni
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kas Hiddink pole siis piisavalt glamuurne?
        ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
          Hiddink tuligi suveni ainult, ta tegelikult juba läks pensionile.

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
            Hiddink pidavat pensionile minema hooaja lõpus. Sellepärast ka uut meest otsiti.
            Contest saab siis meeskonna peatreener mitte mänedzer. Pochettino seletab natuke lähemalt
            Asked to explain the distinction, Pochettino suggested that his role in Tottenham’s hierarchy is less wide-ranging and more specific than his previous job at Southampton.

“I think it’s very different,” he said. “If you are the manager, you decide many things about the club. But if you are a head coach, your responsibility is to play better and try to improve the players and to get positive results.

“The head coach is not the same as the manager. If not, why am I not [called] the manager? I am the head coach. In Southampton, I was a manager. My responsibility was not only to coach the team. Here I am a head coach - a head coach is head of your department. My department is to train the team.”

Pochettino was consequently asked to elaborate on what he did differently at Southampton, but he was loath to discuss the issue, and Tottenham’s chain of command.

“I don’t want to speak about the past,” he said. “We need to improve in our structure. My responsibility is to get positive results in the future and the next few games. This is my job now.

“What needs to improve in the structure? Maybe this question is not for me. My idea is always to try to improve. Nothing is perfect – always we need to improve.”

Kommentaar

Kõlab nagu samad kohustused, aga vähem õigusi/kontrolli. Ehk siis sina veereta palle ja meie vaatame, millisele agendile parasjagu teene võlgu oleme ja millise tundmatu ümara trahiinlase sulle kandilisse avasse leiame. Krdi oligarhide pedeklubi ikka.
              Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Suht ühte sahtlisse läks see mäng..

Kommentaar

Mis sest. Hiddink on isegi väga kaunilt interim coachi rolli välja mänginud.
                  slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                    Mis sest. Hiddink on isegi väga kaunilt interim coachi rolli välja mänginud.
                    Roman oskab interimmida
                    ★★★★★★

Kommentaar

inter-rimmida?
                      slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                        inter-rimmida?
                        ★★★★★★

Kommentaar

Vähemalt keegi viitsib. Noored võitsid just teist aastat järjest UEFA Youth League'i. PSG-le tehti 2-1 ploomid.
                          Ise töökohustuste tõttu jälgida ei saanud, nüüd hakkan netiavarustest kokkuvõtteid otsima.

Loodame, et Conte vaatas

Kommentaar

Sisuliselt Chelsea võib otsustada selle aasta meistri, kuna järele jäänud mängudes kohtutakse Stamford Bridge'l nii Tottenhami kui ka Leicesteriga.
                            Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Võõrsilvõit, Fabregas annab kolm väravasöötu, Hazard lööb liigas (!) kaks väravat ja teema vaikib?
                              Hea klubi, aga fänne ei ole. Üheksas koht!

Kommentaar

Ammu juba uued klubid fännamiseks leitud.

Kommentaar

Working...
                                X