No announcement yet.

Real Sociedad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

David Moyes isn’t the first former Manchester United manager to try his luck in La Liga. Nor is he the first former Everton boss to pitch up in the Basque Country. Real Sociedad have even had a Scottish coach taking the sessions in San Sebastian.
    As David Moyes embarks on a new adventure coaching Real Sociedad, we look back at the experiences of some of the other British coaches who travelled to Spain in order to unlock the key to making the transition…
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Moyesi esimesed möllamised

Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

Carlos Vela kaabutrikk Elche vastu ja Moyes marsib edasi.

Kommentaar

Skoor skooriks, aga mängupildilt oli see ikka ülim impotentsus. Nii kaitses, nii rünnakul (õigemini see "plaan", millega ründama mindi) ja nii ka väravavahi poolt. Hullem klassivahe kui nt Manchesteri derbydes eelmises aastal.
          Kuigi palju nende mänge pole sel hooajal näinud, siis põhjust Villarreali 11/12 kordumiseks on. Kuigi mängijate CV-d ju iseenesest on korralikud

Kommentaar

Kommentaar

Šoti mehe seiklused jätkuvad, seekord midagi rubriigist "tunne oma vastaseid":

Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

Mida ta teisena ütleb ja wtf is ballbayo?
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Real Sociedad hetkel tabelis 10nal kohal. Osadel muidugi veel 24nda vooru mängud pidamata. Tänane võit Sevilla üle võis kindlasti eriti magus olla. Sevillal oli muidugi neljapäeval alles Euroopa Liiga mäng Mönchengladbachi vastu, eks see mängis ka rolli.

Kommentaar

Täna siis 1-0 võit espanyoli üle. Mängu ei näinud, aga statistika järgi võiks öelda, et võrdne mäng oli.

kuna celta vigo kaotas villarealile , siis espanyol kui ka celta vigo kahe punkti kaugusel ja bilbao 3 punkti kaugusel, 8s koht pole üldse kohe mitte kaugel.

Kommentaar

Eile õhtu saavutas Moyesi Sociedad Getafe koduväljakul oma esimese võõrsilvõidu. Tabelis ollakse nüüd 33p 10. kohal.

Kommentaar

David Moyesi elust Baskimaal:

Kommentaar

Carlos Vela sai eile Real Sociedadi 3:0 võidus Levante üle sellise trikiga hakkama:

Viimane kord kui La Real karistuslöögist skooris, siis oli selle autoriks ei keegi muu kui praegune Barca väravavaht Claudio Bravo:

Kommentaar

Algselt postitas BCfey Vaata postitust
                            Viimane kord kui La Real karistuslöögist skooris, siis oli selle autoriks ei keegi muu kui praegune Barca väravavaht Claudio Bravo
                            Oota, sa tahad öelda, et Real Sociedad ei ole 5 aastat karistuslöögist väravat saanud?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Oota, sa tahad öelda, et Real Sociedad ei ole 5 aastat karistuslöögist väravat saanud?
                              Yup, nii seda Hispaania meedias vähemalt kuulutati.

Samas ma ise küll kõiki mänge nüüd ette ei võtnud, seega võib see statistika vigane olla.

Kommentaar

Algselt postitas BCfey Vaata postitust
                                Yup, nii seda Hispaania meedias vähemalt kuulutati.

Samas ma ise küll kõiki mänge nüüd ette ei võtnud, seega võib see statistika vigane olla.
                                Peast ütleks, et La Liga stats.
                                "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Working...
                                X