No announcement yet.

Stoke City

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

algul vaatasin, et härra on kodust mingi vana liverpooli selga tõmband foto tarvis
    Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Nimetage ainus Premier League'i klubi, kus mängib Ballon d'ori võitja!?
      “We all feel that hunger in football. With Cruyff, it was different. He deepened and changed the hunger so you became conscious of why you are getting better.”

Kommentaar

Algselt postitas philou Vaata postitust
        Nimetage ainus Premier League'i klubi, kus mängib Ballon d'ori võitja!?
        Stroke City? Kreeklane?

Kommentaar

ikka Gwen'ist käib jutt
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            Kuhu mujale ma selle hoorapurika enesehaletsuse postitan? LFC teemat ei taha risustada ju.

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1254509/michael-owen-points-finger-at-liverpool-over-fitnesscc=5739
            aga põhimõtteliselt pole midagi valesti ja rõhutas ise ka seda lauset oma twitteri kontol But would I change anything if I could rewind the clock? Not a chance! The best years of my life were at Liverpool."
            mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Vedas, et märkasin Waltersi fäntasis välja vahetada..
              We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Mul aga Begovic ja Huth sees ... aia.
                Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Stoke 0-4 Chelsea. This is Stoke’s biggest top flight home defeat since 1985 (28 years).
                  "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

OptaJoe @OptaJoe

3 - The other three players to score 2 OG's in a single Premier League game are Michael Proctor, Jamie Carragher and Gary Breen. Confused.

4 - Jonathan Walters has become just the fourth player in Premier League history to score two own goals in a single PL game. Awkward.

Kommentaar

Jonathan Walters has just become the first player with an IQ below 0 to score two goals and also was able to miss a penalty

Kommentaar

Juhtub, kahju isegi nats. Pennalt poleks tema kyll tohtinud lööma minna

Kommentaar

Rugby 0 - 1 Football

Corner taken quickly...

Kommentaar

Braavo Webb, braavo!
                            Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Selliste asjade puhul ootaks juba tõesti FA-l tagasiulatuvat sekkumist. See on lihtsalt hämmastavalt jube Whelani poolt.

Kommentaar

Stoke sai Butlandi omale 5M naela eest. Medical oli eile. Arvatavasti laenatakse hooaja lõpuni Birminghami tagasi.

Kommentaar

Working...
                                X