Kergejõustik

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
    risk ei õigustanud end seekord. oleks võinud ju vähemalt mingi tulemuse peale minna. Balta oli ju ka mitmevõistleja? miks ta ei võistle seal?
    Algselt postitas lenc Vaata postitust
    Miks loobuda medali püüdmisest kaugushüppes, et saavutada viievõistluses 4.-8. koht?
    Balta koht siis maailmas sai ära nähtud. selle hooaja tulemuste põhjal vist polnudki paremat loota.

keegi võiks huvipärast panna siia Balta seitsmevõistluse rekordi
    Catalunya is not Spain!

Kommentaar

7-võistluse rekord 6180

Kommentaar

Algselt postitas lenc Vaata postitust
        No mida see külavõistlus nüüd ikka näitab? Eelmisel aastal võitis selle Hadadi, kas tema oli siis kohe hull kunn või?
        Ou, mis mõttes külavõistlus? Ma võistlen seal
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mis spordialal?
          www.netsoccer2.com

Kommentaar

Algselt postitas rainer44 Vaata postitust
            mis spordialal?
            200mtj noorteliiga.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kantri generatsioon on läbi

Kommentaar

su koolivaheaeg on kohe läbi

Kommentaar

Pilte kuldliiga finaalvõistluselt : http://sport.err.ee/index.php?0597392
                  Nõmme Uskumatud!!!

Kommentaar

Algselt postitas Siimphoto Vaata postitust
                    Pilte kuldliiga finaalvõistluselt : http://sport.err.ee/index.php?0597392
                    Kui keegi veel pilte tegi ja üles laadis, siis võiks neid jagada.

Kommentaar

Isinbajeva tegi seda mis tal Berliinis tegemata jäi, ehk püstitas uue maailmarekordi. Nagu tavaks saanud ühe sentimeetriga ületas eelmist tippmarki.

Kommentaar

Enne viimast etappi on nüüd järele jäänud kolm sportlast kes on võitnud kõik etapid : Bekele, Isinbajeva ja Richards - ilmselt võidavad nad kõik ka viimase võistluse.

Kommentaar

2kki isinbajevale maksti koledalt,et ta berliinis kaotaks
                          Kapten Trumm

Kommentaar

Pilte klubide karikavõistlustelt Tallinnas: http://sport.err.ee/index.php?0597572
                            Nõmme Uskumatud!!!

Kommentaar

Ksenija astus Keskerakonda

Kommentaar

Kuldliiga viimane etapp üllatusi ei toonud. Miljon läks jagamisele 3 sportlase vahel. Need sportlased on: Bekele, Isibajeva ja Richards. Hea jooksu tegi taas vaatamata mitte kõige paremas vormis Bolt. Aeg 19.57 om igati kõva. Püstiati ka üks maailmarekord. Seda küll 4 x 1500m jooksus.

Kommentaar

Working...
                                X