• Show
Kustuta kõik

I made it to the big league!

Kommentaar

tussud

Kommentaar

vaikselt asju ajades on ka siia maale jõutud
        Algselt postitas Tofoa
        Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

17. november, kell 19.59

Jippikajeee!
          "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

4 tuhat, raisk !!!!

Kommentaar

Algselt postitas Teiresias Vaata postitust
              4 tuhat, raisk !!!!

No midäs nyt?
              Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Ta luges LÄBU postitused ka.

Kommentaar

Postitustekvoot on vaid meeleseisund ja mul oli tollal väga selline seisukoht, et vaat poisid, lõhnab nagu mul oleks 4 kilo eest poste.

Kommentaar

test111111111111111

Kommentaar

Budukal on märkimisväärne teetähis käes - 10000 udubudu posti!
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sain derbiga 7000 posti täis. SUurt 7000-ndat ei mäleta, aga midagi derbiga seoses vast kindlasti.

vist see: http://foorum.soccernet.ee/showthrea...=1#post1371270 täiesti sobilik
                        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
                          Sain derbiga 7000 posti täis. SUurt 7000-ndat ei mäleta, aga midagi derbiga seoses vast kindlasti.

vist see: http://foorum.soccernet.ee/showthrea...=1#post1371270 täiesti sobilik
                          7k on suht lamp. nanopeenis.
                          8k on hea. joon8========)
                          9k on bigdickin 9=========)
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            7k on suht lamp. nanopeenis.
                            8k on hea. joon8========)
                            9k on bigdickin 9=========)
                            6======)
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

2k täitus mingi aeg
                              FC Flora

Kommentaar

Algselt postitas fcfloraforever Vaata postitust
                                2k täitus mingi aeg
                                2==)

hahahaa

Kommentaar

Working...
                                X