Allikirjade suurus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'Allikirjade suurus\'

Milleks panna mingi fakking rõve pilt endale signatuuri? Kamoon, paar lauset elutõdesid on palju huvitavam ju. Eks?

Kommentaar

Algselt postitas Silver

Milleks panna mingi fakking rõve pilt endale signatuuri? Kamoon, paar lauset elutõdesid on palju huvitavam ju. Eks?
      Kas kehtib ka amority praeguse signatuuri kohta? Mitte koduses miljöös pole just kõige parem sellise veebilehega esineda kus mitu amority postitust reas....

Kommentaar

Algselt postitas priity

Kas kehtib ka amority praeguse signatuuri kohta? Mitte koduses miljöös pole just kõige parem sellise veebilehega esineda kus mitu amority postitust reas....
        Olen nõus, aga isegi kui adminid ei ole, saab allkirjad välja lülitada. Millegist ilma ei jää ma usun.

Kommentaar

Vaata milliseks su nõme lilla pilt mu ilusa foorumi teeb! Korista ära, kohe.

We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas Silver Vaata postitust
            lol. signature fail.

ühtlasi võiks mankufäggetid teha oma allkirjad selliseks, et inimesed ei peaks sigi seest postitust otsima.
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Tofoa võiks oma naise ära koristada, aitäh

Kommentaar

Häirib Sind, homo?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mind häirib ka.

Kommentaar

Sten21 omab ühte ebanormaalset allkirja.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Sten21 omab ühte ebanormaalset allkirja.
                      Korras .

Kommentaar

Hampton ?!??

Kommentaar

Wuppi, Brandon
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Tänks homo
                            DELFI kommijad ahju!

Kommentaar

jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Liiga suur ve?