Lehekülg 59, kokku 70 EsimeneEsimene ... 94955565758596061626369 ... ViimaneViimane
Näidatakse tulemusi 1 161 kuni 1 180, kokku 1392

Teema: LIIKLUS

  1. #1161
    Ilus jalgpall! Kasutaja alehis avatar
    Liitus foorumiga
    Jun 2010
    Postitusi
    1 233

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Rudy Vaata postitust
    2+1. No ma ei saa aru sellest Tln-Prn maanteel. Esiteks asukohad on täiesti valed. Ühel pool jõuad kohe haru teele, teisel pool Pärnu linna.
    Siis 2+1 see pool kus on 1 rada. Kui mingi üliaeglane masin peaks ette jääma, siis on suht kusi majas. See asi võiks olla teraspiirdeta, siis saaks võimalusel, kui autosid vastu ei tule, ka üksiku rea pealt möödasõitu teha. Mis selle piirde mõte üldse on, seal on ju lubatud kiirus ikka 90?
    2+1 rajad on liiga kitsad, jah. Samas minu teada seal lubatud ikkagi 100 km/h, mitte tavapärane 90 km/h.

  2. #1162
    Kalju Eesti Meistriks! Kasutaja rallikas avatar
    Liitus foorumiga
    Mar 2005
    Postitusi
    2 572

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas alehis Vaata postitust
    2+1 rajad on liiga kitsad, jah. Samas minu teada seal lubatud ikkagi 100 km/h, mitte tavapärane 90 km/h.
    Liiga kitsad ja liiga lühikesed. Trt-Tln trassil ei jõua aeglasemalt liikuvast kolonnistki mööda... tuleb korralikult talda vajutada tavaliselt.

  3. #1163
    Eesti koondislane Kasutaja mjaasa avatar
    Liitus foorumiga
    Mar 2005
    Postitusi
    4 180

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas rallikas Vaata postitust
    Liiga kitsad ja liiga lühikesed. Trt-Tln trassil ei jõua aeglasemalt liikuvast kolonnistki mööda... tuleb korralikult talda vajutada tavaliselt.
    Tallinn-Tartu peal on see Põltsamaa möödasöidurada suht mõttetu jah. Eriti siis, kui keegi muneb enne seda jalus sul ning jõudes 2+1 peale, siis kiirendab. Peaasi et ikka võimalikult vähe autosid endast mööda lasta. Munn

    Samas Kärevere-Laeva lõik tuleb küll hea, tundub vähemalt.

  4. #1164
    Reservmängija Kasutaja avfc avatar
    Liitus foorumiga
    Apr 2006
    Postitusi
    226

    Algupärane

    2+1 on jaburus kuubis, mnt ametnikud käisid vist Rootsis ja Soomes kus need on.Põltsamaa juures sõidavad tihti veel traktorid ja siis veni nende taga.Rekad mis sõidavad 88-90 km/h ei tekita kolonne, kolonne tekitavad vene treilerid mis sõidavad umbes 85km/h ning vähemalt kolmkesi järjest ja nendest on rekadel väga raske mööda saada ning 2+1 on ka seal liiga lühike
    Proud to wear Claret & Blue!

  5. #1165
    cantankerous Kasutaja Tofoa avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 1970
    Postitusi
    15 686

    Algupärane

    1+1 on selgelt parem kui 2+1. Kõik argumendid juba välja toodud.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

  6. #1166
    Professionaal Kasutaja elx avatar
    Liitus foorumiga
    Oct 2001
    Postitusi
    5 504

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas vendetta Vaata postitust
    Paraku paljud inimesed sõidavad näiteks hoopis 5x nädalas kaugelt tööle ja tagasi, neile on see tühine 10 minutit juba 100 minutit nädalas ja ~5200 minutit aastas Kui sellises autos on rohkem kui üks inimene läheb see raisatud aja number ainult suuremaks...
    Siis peab töökohale lähemal elama. Saan neist veel aru, kes teise linna tööle lähevad, kuid Tallinnast välja kolinutele, kes iga päev 100km maha oskavad ei oska kuidagi kaasa tunda - teadlik valik.

    Ja siin kohal tervitan ühte neiut i20-ga, keda juhtusin täna liikluses nägema - juhtimiseks piisab ainult ühest jalast, teise põlv võib mõnusalt lõua alla tõstetud olla.
    BVB - Pärnu

  7. #1167
    Asjahuviline Kasutaja metssiga avatar
    Liitus foorumiga
    Jun 2006
    Postitusi
    3 635

    Algupärane

    automaadiga piisabki ju, ei?

  8. #1168
    Eesti koondislane Kasutaja Sambaz avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2015
    Postitusi
    1 127

    Algupärane

    okei autojuhid. aga kuidas jalakäijatega on? on vist elmentaarne, et ilma foorita ülekäigul lasete te ikka ilusti üle enne jalakäija!?, kui lasete oma V8 mootorile hääled sisse. Tallinnas on neid kohti päris palju aga no ei, mõni munnist autojuht ei saa sellest ikka aru.

  9. #1169

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
    okei autojuhid. aga kuidas jalakäijatega on? on vist elmentaarne, et ilma foorita ülekäigul lasete te ikka ilusti üle enne jalakäija!?, kui lasete oma V8 mootorile hääled sisse. Tallinnas on neid kohti päris palju aga no ei, mõni munnist autojuht ei saa sellest ikka aru.
    Ei. Siis ma jõuan minut aega hiljem kohale.
    Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

  10. #1170
    Professionaal Kasutaja elx avatar
    Liitus foorumiga
    Oct 2001
    Postitusi
    5 504

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas metssiga Vaata postitust
    automaadiga piisabki ju, ei?
    Jah ja rooli keeramiseks piisab ka ainult ühest käest. Tegelikult piisab ka ninast.
    BVB - Pärnu

  11. #1171
    Meeskonnaliige Kasutaja orbitaaljaam avatar
    Liitus foorumiga
    Apr 2004
    Postitusi
    7 890

    Algupärane

    Tänasest EPL
    TÄHELEPANEK | 2 + 1 SÕIDURAJAD – ÕNNETUSED, MIS HÜÜAVAD TULLES?

    Sõidan sageli Tallinna-Pärnu maanteel, millele on rajatud uued 2 + 1 sõidurajad – maanteelõigud, kus üherajaline tee muutub natukeseks kaherajaliseks, et teha ohutult möödasõite. Neil lõikudel liiklemine muutub ellujäämisvõitluseks, sest tundub, et autojuhid ei oska arvestada, kui lühike see kaherajaline lõik on. Jah, on olemas sildid, et lõik on 1,4 kilomeetrit pikk, ja hoiatusmärk, et tee lõpeb 400 meetri pärast. Aga „uimerdajatest” 120 km/h mööda kihutajad ei adu, kui ruttu see 400 meetrit lõpeb. Tagajärg – nagu nägin eelmisel nädalavahetusel – on olukord, kus metallpiirdega ääristatud teel üks sõidurada äkki lõpeb ja hakatakse pidurdama, et vasakul sõitja jälle ümber reastuda saaks. Oled seal kolonnis ja mõtled ainult sellele, kas pääsed nüüd eluga või kui tagant tulija ei märka pidurdada, siis... Kindlasti autojuhid alles harjuvad teelõikude ja nende pikkustega, aga tundub, et see 11 miljoni eurone uuendus ei muuda ülekoormatud Tallinna-Pärnu maanteed ohutumaks.
    http://digileht.epl.delfi.ee/arvamus...ni?id=82132781

  12. #1172
    Virtuaalne hullumeelsus Kasutaja atleticomadrid avatar
    Liitus foorumiga
    Feb 2009
    Postitusi
    4 806

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
    okei autojuhid. aga kuidas jalakäijatega on? on vist elmentaarne, et ilma foorita ülekäigul lasete te ikka ilusti üle enne jalakäija!?, kui lasete oma V8 mootorile hääled sisse. Tallinnas on neid kohti päris palju aga no ei, mõni munnist autojuht ei saa sellest ikka aru.
    Vana tõde ju, et V8 - ga ei pea laskma!

  13. #1173
    Eesti koondislane Kasutaja Sambaz avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2015
    Postitusi
    1 127

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
    Vana tõde ju, et V8 - ga ei pea laskma!
    Muidugi. Ossid jäävad ossideks stereotüüpselt

  14. #1174
    Eesti koondislane Kasutaja Epic avatar
    Liitus foorumiga
    May 2002
    Postitusi
    10 806

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Märgiks veel ära, et seal möödasõitu sooritades on tihti seest kõhe, kuna see metallpiire on kohe külje all. Tundub ka veider, et sinna pole valgustust pandud. Pimedas kohati väga ebamugav seal sõita.

  15. #1175
    Eesti koondislane Kasutaja JuriM avatar
    Liitus foorumiga
    Aug 2012
    Postitusi
    4 712

    Algupärane

    Okei, kuna mul hetkel vastav tuju ka, siis ma valgustan teid veidi. Selle järeldusel te kas avastate enda jaoks midagi täiesti uut või peate mind TÄISKOHAGA SEGASEKS, kolmandat varianti eriti ei saa olla.

    Mul on väga pikajaline kogemus Maardu kohaliku ühistraspordiga, alates seal mingi 1994 aastast kui sai hakatud juba kaugemal lasetaias käima, oli pikki aastaid ühistransport ainuke liikumisvahend. Ja no, ütleme, et Maardu bussijuhid ja nende stiil on jätnud väga sügava mulje nende aastatega, siiani on võimalus vahest kogeda sama FUCKING AWESOME tunnet, kuigi seda ei saa tõeliste legendaarsete juhtumistega enam võrrelda, ajad on muutnud..

    Siinkohal räägime siis kiirustest, normaalne on kuskil 27-32 minutiga siit Tallinna kesklinna jõuda. Selline rahva seas normaalne ajaarvamine, kõiksugused ühiskondlikud normid ja selline pisiasi nagu Liiklusseadus või Liikluskultuur lendab sel hetkel aknast ikka väga kõrge kaarega.

    Absoluutne rekord jääb kuskil aastatesse 1995-1996, täpselt ei oska mäletada, kuna ise käisin siis veel lasetaias. Nimelt oli teema, kus linnast sai koju tulema hakatud ja tuli üks Buss, mis justkui sel kellajal ei oleks tohtinud linnas olla, aga no mis ikka.. Äkki oli hiljaks jäänud vms. Sai vanaema ja emaga linnast koju sõidetud siis, veidi peale väljumist tuli juhile kõne MOBIILILE, mis oli tollal täielik rariteet ja see üks ainuke eestlasest juht omas toona seda. Helistati, et mis värk on, kus ta on.. Selgus, et oleks pidanud see 17.10 väljumine olema Maardust - Tallinna suunal, mitte Tallinnast - Maardu suunal, vennike ajas selle segamini, ilmselt toonasest TAKi pargist otse tuli. Sel hetkel pandi gaasipedaal põhja ja hakkas Vana kooli Telekamängu stsenaarium mööda Tartu ja hiljem Peterburi mnt kaudu Maardu poole lendamine - Siinkohal, lendamine pole absoluutselt liialdus, kokku kulus distantsi läbimiseks umbes 17 minutit ja 35 sekundit, koos peatustega, kui keegi soovis maha minna. Toona polnud nii miljonit ristmikku või veelvähem valgusfoore ja kui kõik väiksed autod olid justkui liikuvate kurvidena ainsaks takistuseks, oli see ikka üks absoluutselt legendaarsemaid sõite, mis siiani meeles nagu oleks see eile olnud.

    Ehk mõistate nüüd seda mõtet. See kultuur on ülekandunud ka tänapäeva, kuivõrd niivõrd erilisi kujusid on nüüd vähem, on ÕNNEKS säilinud sama kiirus ja võimekus.

    Veidi teile selgituseks, siis ise pole ma sugugi niivõrd segane liikluses, kuigi mul on vastavad lapsepõlve eeskujud olnud, ma saangi oma kiiruse kaifi ja vajaduse juba siis kui mõnikord saab veel bussiga liigutud. Lihtsalt istud maha ja paned mõne vapustava Playlisti Spotifyst käima või naudid mõnda head Podcasti nagu Geenius.ee omi või Tussisööjaid ja naudid seda ~30 minutitist teekonda.. Eriti näiteks Reede õhtul, praegusel aastajal, kui linnast väljuv liiklus on tiba närviline ja paljud teed on umbesõidetud. See on luksus, mida ise ei saa roolis nii stressivabalt kogeda.. Kergelt muiates, kui mõni kogenematu on sattunud esmakordselt sellise juhiga sõitma, et näed kuidas tüübil nukid vaikselt valgeks muutuvad.. Sest kiirused aina kasvavad ja manöövrid meenutavad juba kunagisi kultusfilme nagu Smokey and Bandit vms.. Simple pleasures man, simple pleasures.. Või kui Pirita ja Muuga kaudu tulles, õnnestub kogu tee olla kuskil keset kahte rida ja kõiki kurve sirgeks laskmas, et võimalikult väike kiirusekaotus oleks.

    Alles hiljaaegu oli üks selline olukord kus ühele uuele ja noorele juhile, kes Stazöörina oli nr 100 peal, vanem kolleeg ütles.. Et kui sa selline sõidustiiliga jätkad, siis on sul väga raske "Graafikus" püsida. Siinkohal täpsustades, et graafiku all ei mõelda seda mis on kirjas kuskil sõiduplaan.tallinn.ee või peatus.ee vms.. Nobody gives a fuck about them. Kohalikud arvestavad märkimisväärselt väiksema ajaga, et kohale jõuda, kui seal ametlikult kirjas.. Pluss, see on justkui uhkuse asi, võimalikult kiiresti üks ots ära sõita ja "tõestada" end

    Vahest on see täiesti korralik meelelahutus ja mul oleks isegi tiba kahju, kui see teie jaoks kindlasti väga imelik mõttelaad oleks muutumas.. Kindlasti on see piisavalt eriline, mis ei tähenda, et ükskuid erandeid mujal poleks. Aga me räägime aastakümnetest siin..

    Veidi mõtlemismaterjali teile Reedesse

  16. #1176
    Eesti koondislane Kasutaja LeeRomeno avatar
    Liitus foorumiga
    Aug 2012
    Postitusi
    2 914

    Algupärane

    Huvitav arutelu siin olnud. Enda näitel ütleks seda, et mida rohkem vanust tulnud ja mida suuremaks perekond on läinud, seda vähem huvitab ilmtingimata 10-15 minutit kiiremini kuhugi jõudmine.
    Tartus ülikoolis käies uhasin oma igivana Mazda 323ga stabiiliselt 110-120. Mitte, et kiire oleks olnud, aga lihtsalt oli äge ja aeglasemini ei kõlvanud.
    Nüüd viskan viisaka ja märksa võimsama pilli roolis pikivahet hoidva püsikiirushoidja mingi 95 peale ja kui kiirus just alla 85 ei lange, siis lihtsalt tiksun vaikselt.
    Elus on olulisemaid asju ka, näiteks ühes tükis kohale jõudmine.
    Jutt, et möödasõit on kökimöki on ka tore, kuna tegu on statistiliselt kõige ohtlikuma manöövriga liikluses. Inimeste võimed on ka erinevad, teatud vanusest ei ole reaktsioonikiirus ja analüütiline mõtlemiskiirus enam samad ja "kas jõuan möödasõidu teha" otsus ei sünni nii kergekäeliselt.

  17. #1177
    Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Sep 2003
    Postitusi
    438

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust
    Huvitav arutelu siin olnud. Enda näitel ütleks seda, et mida rohkem vanust tulnud ja mida suuremaks perekond on läinud, seda vähem huvitab ilmtingimata 10-15 minutit kiiremini kuhugi jõudmine.
    Tartus ülikoolis käies uhasin oma igivana Mazda 323ga stabiiliselt 110-120. Mitte, et kiire oleks olnud, aga lihtsalt oli äge ja aeglasemini ei kõlvanud.
    Nüüd viskan viisaka ja märksa võimsama pilli roolis pikivahet hoidva püsikiirushoidja mingi 95 peale ja kui kiirus just alla 85 ei lange, siis lihtsalt tiksun vaikselt.
    Elus on olulisemaid asju ka, näiteks ühes tükis kohale jõudmine.
    Jutt, et möödasõit on kökimöki on ka tore, kuna tegu on statistiliselt kõige ohtlikuma manöövriga liikluses. Inimeste võimed on ka erinevad, teatud vanusest ei ole reaktsioonikiirus ja analüütiline mõtlemiskiirus enam samad ja "kas jõuan möödasõidu teha" otsus ei sünni nii kergekäeliselt.
    +1
    Kahjuks sõida ise nii normaalselt kui tahes, siis see ühes tükis kohale jõudmine ei pruugi sinust endast sõltuda. Neid 10-15min "säästjaid" on omajagu.
    Viimasel ajal enda üllatuseks isegi rohkem bussiga tln-prn\tln-trt vahel käinud kui autoga. Kuna see 20-30min taaskord ei ole nii tähtsad, siis jõuab selle ajaga mõnusalt tööasju nokitseda, midagi lugeda või hoopis magada.

    Muidu aga tervitan traktorijuhte ja muid, kes kindlasti peavad oma olematu kiirusega kõrvalteelt peateele ja kohe uuesti maha keerama, ilma 20sek kauem ootamata, et neist need 2-3 autot mööda läheksid ja tekiks ohutum moment.

  18. #1178
    Eesti koondislane
    Liitus foorumiga
    Mar 2009
    Postitusi
    3 750

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust
    Huvitav arutelu siin olnud. Enda näitel ütleks seda, et mida rohkem vanust tulnud ja mida suuremaks perekond on läinud, seda vähem huvitab ilmtingimata 10-15 minutit kiiremini kuhugi jõudmine.
    Tartus ülikoolis käies uhasin oma igivana Mazda 323ga stabiiliselt 110-120. Mitte, et kiire oleks olnud, aga lihtsalt oli äge ja aeglasemini ei kõlvanud.
    Nüüd viskan viisaka ja märksa võimsama pilli roolis pikivahet hoidva püsikiirushoidja mingi 95 peale ja kui kiirus just alla 85 ei lange, siis lihtsalt tiksun vaikselt.
    Elus on olulisemaid asju ka, näiteks ühes tükis kohale jõudmine.
    Jutt, et möödasõit on kökimöki on ka tore, kuna tegu on statistiliselt kõige ohtlikuma manöövriga liikluses. Inimeste võimed on ka erinevad, teatud vanusest ei ole reaktsioonikiirus ja analüütiline mõtlemiskiirus enam samad ja "kas jõuan möödasõidu teha" otsus ei sünni nii kergekäeliselt.
    Marek_T
    /allkirjastatud digitaalselt/

  19. #1179

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
    Marek_T
    /allkirjastatud digitaalselt/
    Lisan allkirja

    Herr Tundmatu

  20. #1180
    Elu ilu on õlu Kasutaja Marduk avatar
    Liitus foorumiga
    Sep 2002
    Postitusi
    2 856

    Algupärane

    Tsitaat Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust
    Huvitav arutelu siin olnud. Enda näitel ütleks seda, et mida rohkem vanust tulnud ja mida suuremaks perekond on läinud, seda vähem huvitab ilmtingimata 10-15 minutit kiiremini kuhugi jõudmine.
    Tartus ülikoolis käies uhasin oma igivana Mazda 323ga stabiiliselt 110-120. Mitte, et kiire oleks olnud, aga lihtsalt oli äge ja aeglasemini ei kõlvanud.
    Nüüd viskan viisaka ja märksa võimsama pilli roolis pikivahet hoidva püsikiirushoidja mingi 95 peale ja kui kiirus just alla 85 ei lange, siis lihtsalt tiksun vaikselt.
    Elus on olulisemaid asju ka, näiteks ühes tükis kohale jõudmine.
    Jutt, et möödasõit on kökimöki on ka tore, kuna tegu on statistiliselt kõige ohtlikuma manöövriga liikluses. Inimeste võimed on ka erinevad, teatud vanusest ei ole reaktsioonikiirus ja analüütiline mõtlemiskiirus enam samad ja "kas jõuan möödasõidu teha" otsus ei sünni nii kergekäeliselt.
    Suhteliselt sama siin. Ma lisan siia juurde veel ka teede korrashoiu ja liikluskorralduse. Kui tee on heas korras ja korralikult ning loogiliselt korraldatud, siis ma lihtsalt kulgen normi piires ja kõik korras. Seda nii linnas, kui ka maanteel.
    Aga kui on tehtud mingid idiootse liikluskorraldused (ala Järvevana 5st sõidureast saab suhteliselt lühikese maaga 2, 2 sekundiline vasakpööre kuskile mille eraldi rada mahutab 2 autot, aga vajadus on 20nele jne), või tee on mitte korras (kanalisatsiooni truubid on vajunud, auk augus kinni, rööpad jne) siis muutub ka sõidustiil.

 
 

Järjehoidjad

Postitamise reeglid

  • Sa ei tohi postitada uusi teemasid
  • Sa ei tohi postitada vastuseid
  • Sa ei tohi postitada manuseid
  • Sa ei tohi muuta oma postitusi
  •  
  • BB kood on Sisse lülitatud
  • Emotikonid on Sisse lülitatud
  • [IMG] kood on Sisse lülitatud
  • [VIDEO] code is Sisse lülitatud
  • HTML-kood on Välja lülitatud