No announcement yet.

Mida hetkel kuulate?

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ma pakuksin välja sellise mõtte, et edaspidi kui keegi postitab siia mingi laulu, mida ta kuulab või kummitab, siis võiks selle panna lingina, nagu Kasper seda just tegi.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Ma pakuksin välja sellise mõtte, et edaspidi kui keegi postitab siia mingi laulu, mida ta kuulab või kummitab, siis võiks selle panna lingina, nagu Kasper seda just tegi.
      Mõte pole kõige hullem, aga on selline aga, et kui keegi kuulab mingit laulu arvutist, siis ega kõik vast ei viitsi juutuubi minna ja see lugu sealt üles otsida ning kõiki palasid ei ole internetis ka saadaval. Seega ma usun, et su mõte ei leia teostust.
      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
      Algselt postitas taku*
      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

No, kui keegi niiväga seda siia postitada tahab, siis las otsib juutuubist üles, ja kui pole Siis on fail.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          oo, kui innovatiivne idee!

Kommentaar

Brian Kent_Breathe Life

Kommentaar

Kriminaalne Elevant - Kuri Uss

Kommentaar

Queensryche-Silent Lucidity
                Olen see kes olen

Kommentaar

metallica - unforgiven

parim metallica soolo
                  forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Slayer-Angel of Death
                    Olen see kes olen

Kommentaar

really cool vid. dont know who do give credits but Really nice (Y)www.estoners.club
                      Algselt postitas JT8055
                      Olge aktiivsemad!

Kommentaar

bohemian love - coco sumner
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Uriah Heep - Lady in Black

Kommentaar

Sain arvustamiseks Dark Knighti soundtracki. Ehk seda siis kuulangi, track 1 "Why So Serious?"

Kommentaar

Fakkjee, tra kui hea John B Augusti mix!

Varsti saab Prives katsuda. Mõnna.

Kommentaar

Nonpoint-Mint
                                Olen see kes olen

Kommentaar

Working...
                                X