Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust

Kaugele selle kloonimise tehnoloogiaga on jõutud? Üheteist Mandandaga poleks meitele vastast!

Lubatud Mandanda parimate palade video vs Lorient:

Minu mälu järgi on varem vaid Meme Ochoa tõrjetest taoline video kokku keevitatud liiga ametliku youtube`i kanali poolt. Oli see üks mehhiklase supermäng PSG vastu 3-4 aastat tagasi.

Kommentaar

Tsitaate Diaby'lt Rennes`iga mängu eelselt presskonverentsilt:
        "At the moment, all of the lights are green for me. I am ready to play."

"It is time to rid of the past. That is done. I have never been so close to a return. I feel good."

"I played for 65 minutes with the reserves. I feel ready."

"I am preparing myself to be competitive. I want to play again and find enjoyment again."

"My last match was in September 2014. For three years I have been toiling. It is time to put it behind me."

"This season, I have had relapses in terms of my injuries, but they have not been new injuries."

"I need to rediscover passion and enjoyment. I am lucky to be able to play football at the highest level."

"I need to give my all to come back. Everybody has helped me. There was no question of lowering my head. That's not my nature."

"There were periods of doubt and of hope. I had to get through all of that but I was always optimistic."

"I have always wanted to play football. That is what ismost important."

"I spent 9 years in England, I wanted to change my environment and I think that it helped me for my return."

"It was important for my confidence to play again on the pitch against opponents with the reserves."

"I always had this worry of making contact or relapsing when I had not played for a long amount of time."

"It proves that I am in good shape after being able to resist the knocks I received during the match with the reserves."

"My last big injury was my ACL in March 2013. I struggled to come back from that. The ACL injury allowed for other injuries."

"The idea was to bring everything back to square one,and to work in an entirely new structure."

"I could not find better medical help than here at Marseille."

"I have signed for 1 year with Marseille. I want to continue the adventure here after that. There are still 2 months left."

"What drives me today is to rediscover good health and to play football again."

"To be back in the French shirt one day would be a great thing. But I am not thinking about that at the moment."

"We have seen highs and lows this season with Marseille. We have to remain hopeful. And be optimistic."

"We need to try to take something away from this season before it ends. Today, we are where we deserve to be [in the table]."

"I have always thought that it is easier to start a match than it is to come on in the middle of one."

"The medical methods are different at Arsenal and Marseille. What is essential is that the method works."

"In order to gain the manager's confidence, I have to train frequently. In the last months, I have regularity in training."

"I have not played a lot in Ligue 1. Since then, the league has evolved. There is more attention afforded to Ligue 1 today."

"Lassana Diarra and I have known each other for a long time. It is an honour to play with him."

"Steve Mandanda helped me a lot in terms of settling here at Marseille. It's important to have a great goalkeeper."

"By coming here, I told myself that I was looking forward to get a taste of the passion of the Marseille fans."

"At Arsenal, the demands [on the players] were very high. Here, the youngsters work, but they could work more."

- GFFN

Kõlan juba nagu katkine plaat aga reedel Rennes`i vastu võiks see Diaby debüüt lõpuks ära tulla. Kasvõi paar minutit mängu lõpus. Viimastes mängudes vigastusega samuti pisut hädas olnud Diarra peaks ka olemas olema.

Kommentaar

Õhtusest mängust Rennes`i vastu mingeid erilisi ootusi ei ole. Tulemust silmas pidades. Aga tore võimalus on see, et platsil võivad kokku saada Abou Diaby ja Yoann Gourcuff ehk kaks Prantsusmaa jalgpalli viimase ca viie aasta suurimat klaasmeest.

Koosseis:
          Väravavahid: Pelé, Mandanda

Kaitsjad: Manquillo, Nkoulou, Rolando, De Ceglie, Dja Djédjé

Poolkaitsjad: Diaby, Lucas Silva, Diarra, Alessandrini, Cabella, Sarr, Thauvin, Isla, Ocampos

Ründajad: Fltecher, Nkoudou, Batshuayi

Puudu: Barrada (mängukeeld), Romao, Mendy, Rekik (vigastused)

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
            Koosseis:
            Väravavahid: Pelé, Mandanda

Kaitsjad: Manquillo, Nkoulou, Rolando, De Ceglie, Dja Djédjé

Poolkaitsjad: Diaby, Lucas Silva, Diarra, Alessandrini, Cabella, Sarr, Thauvin, Isla, Ocampos

Ründajad: Fltecher, Nkoudou, Batshuayi

Puudu: Barrada (mängukeeld), Romao, Mendy, Rekik (vigastused)
            Mendy sai juba uuesti?
            Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

6 kuud ilma võiduta kodus on pikk aeg, loodetavasti Marseille suudab selle needuse täna Rennes vastu peatada
              Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                Mendy sai juba uuesti?
                Yep. Lorient`i vastu vahetati juba esimesel poolajal välja. Hamstring. Õnneks on Dja Djedje tagasi. Saab Manquillo vasakule Mendy asemele liigutada.

Nalja kah

- L'Equipe

Kommentaar

Eriti kiiresti tõmmati puur täis.

Kommentaar

ausaltöeldes ajab naerma juba see õnnetus. (üks on küll tagasi löödud, aga see selleks)

Kommentaar

Gourcuff korralikult tegema hakanud.

Kommentaar

Midagi sarnast oleks võinud ka juhtuda nädal tagasi Lorient`i vastu aga siis Mandanda tassis. Tema ka ei jõua iga mäng. Kaitset absoluutselt ju pole. Mehed seisavad kaitses sirgetel jalgadel ja vaatlevad. Või siis on p**seli maas nagu viienda värava puhul.

Míchel ütles peale mängu, et ta mängijaid maha ei jäta ja tagasi ei astu. Arvas, et tema tagasi astumine ei muudaks midagi. Labrune ütles, et Mícheli ei vallandata (ja toonitas taas, et raha pole). Eks kannatame edasi siis. Loodetavasti see kannatus relegatsiooniga ei lõppe. Kuigi, kui see aitaks klubis suurpuhastuse teha, siis ma poleks ka korra all käimise vastu. Aga ma kahtlen, et ka see lõppkokkuvõttes lahendus oleks.

Aga vähemalt nägime Diaby debüüti:

Ja Thauvin sai väravale pihta.

Kommentaar

Kommentaar

Thauvini värav oli päris kena

Kommentaar

kas tõesti on olukord nii hull või pingutab üle? Neli aastat ma nüüd küll ei usu. Eelmisel suvel müüdi mängijaid 54 miljoni eest ja osteti 19 miljoni eest.

Labrune had the following to say to La Provence reporters:

“For several years now I have not had the [financial] means to do what I want to do in this club. For four years, nobody has listened to me, Marseille has performed beyond its means. We do not have any money. The owner does not have the means to invest in this club.”

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                                Omanikuproua on Forbesi andmetel aasta jooksul taaskord oma varandust kasvatanud ja on nüüd maailma rikkuselt 171. inimene 6,8 miljardi $-ga! Õrnema soo esindajate arvestuses koguni 13! Klubi aga vireleb rahapuuduses...

Algselt postitas Pogba Vaata postitust
                                kas tõesti on olukord nii hull või pingutab üle? Neli aastat ma nüüd küll ei usu. Eelmisel suvel müüdi mängijaid 54 miljoni eest ja osteti 19 miljoni eest.
                                Raha on, aga tädi ei taha klubisse investeerida nagu korralik omanik peaks..

Kommentaar

Working...
                                X