• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ma alustan väljahääletamisega.

Sorri Ace, sa pead minema. Su 19 posti on olnud totaalne pettumus :S

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      See oleks teoorias hea idee, aga praktikas ei töötaks, kuna kõik hääletaksid Martini välja selle nädala põhjal.
      hea kaitsepüüe, aga kõigile selge, et sa saaks iga nädal saabast.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
        hea kaitsepüüe, aga kõigile selge, et sa saaks iga nädal saabast.
        Ma olen läbinähtud
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

NÕUAN!!!! sellele kutile, kes mu läbu teema ära rikkus bänni!! Samuti nõuan, et mind tehtakse off-topicu ja läbu ja võibolla ka meistriliiga ja eesti koondise ja ehk isegi eestlased välismaal moderaatoriks.

Kommentaar

sziczinche bännitud. Jürvi-Hool on nüüdsest Off topicu, Läbu, Meistri- ja Esiliiga, Eesti koondise ja Eestlased välismaal alamfoorumite moderaator.

Cheers

Kommentaar

Millal jürvi liigud teeb ameti kõrgenduse puhul?

Kommentaar

Algselt postitas 10 Lopez Saldana
                mulle palun liikude puhul kaks vahutava alekoki.
                Igaüks jääb oma liistude juurde. Ühesõnaga sina alekoki ei saa.

Kommentaar

soovitaks kasutaja NR12 käitumist jälgida foorumis.

Kommentaar

Mitte, et nüüd mu soovist kasu oleks ... aga: sten21
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas mazz Vaata postitust
                      sziczinche bännitud. Jürvi-Hool on nüüdsest Off topicu, Läbu, Meistri- ja Esiliiga, Eesti koondise ja Eestlased välismaal alamfoorumite moderaator.

Cheers
                      Mida sziczinhe tegi , et bänni sai???
                      i don t like u u don t like me

Kommentaar

Rikkus Jürvi tehtud LÄBU teema ära.

Kommentaar

mis kuradi mõttes muudavad mingid suvajorsid hispaania alafoorumis teemade nimesid, kuid mina ei saa enda tehtud teemade nimesidki korrigeerida?

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
                            mis kuradi mõttes muudavad mingid suvajorsid hispaania alafoorumis teemade nimesid, kuid mina ei saa enda tehtud teemade nimesidki korrigeerida?
                            mees, keda sa siin suvajorsiks nimetad?

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                              mees, keda sa siin suvajorsiks nimetad?
                              Tüüpi, kellel on tast sitaks vähem postitusi.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Tüüpi, kellel on tast sitaks vähem postitusi.
                                Österreich hindab meeskonnatööd, seega ei saa kõike resultatiivsuspunktide järgi otsustada

Kommentaar

Working...
                                X