Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Basel on ikka parajaks komistuskiviks Inglismaa suurte jaoks saanud viimastel aastatel. ManU ei saanud nende käest rohkem, kui viigipunkti omas kodus 2011-12 hooajal (võõrsil kaotasid ja langesid konkurentsist). Chelsea kaotas möödunud hooajal koguni mõlemad peetud kohtumised alagrupis ning eile siis murti maha Liverpool.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
      Basel on ikka parajaks komistuskiviks Inglismaa suurte jaoks saanud viimastel aastatel /-/
      eile siis murti maha Liverpool
      Basel murdis Liverpooli juba 2002/03 hooajal neid otsustava mängu viigiga alagruppi jättes

Pidasin silmas eelkõige lähiaastaid
      niimoodi tagasi vaadates on need Baseli saavutused kõik enam-vähem ühest ajastust, mõne aasta tagant, isegi foorum oli siis juba olemas

Basel nightmare turned Steven Gerrard into Liverpool’s dream midfielder
      GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
      GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
      (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Pidasin silmas eelkõige lähiaastaid, kus tuumik peaks enam-vähem säilinud olema. Strellerit mäletan näiteks ka juba ManU vastu kollitamas.

Kommentaar

Tuleval hooajal muutub Meistrite Liiga loosipottide süsteem veidi. Esimeses potis on 7 suurema liiga meistrid + eelmise hooaja võitja.
          Corner taken quickly...

Kommentaar

Päris korralik mängupäev. 1 penalt ja 5 väravat keskmiselt mängu kohta
            Only one day (Oct. 1st 1997) has seen more UEFA Champions League goals scored than there have been bagged today with 44!

Kommentaar

21.10.2014 - teisipäev... 40 väravat 8 mängus... keegi tark teab.. on see rekord või kaugel sellest. ühe CL alagrupi päeva jaoks?
              The One and Only

Kommentaar

tv6s just öeldi, et 44 oli 90ndatel
                Mia san mia

Kommentaar

@OptaJoe
                  44 - Only one day (Oct 1st 1997) has seen more Champions League goals scored than there have been bagged today. Deluge.
                  Corner taken quickly...

Kommentaar

MisterChip (English) @MisterChiping 9 minutes ago
                    ALL TIME RECORD - 40 goals were scored today (8 matches played) for the first time in Champions history

MisterChip (English) @MisterChiping 7 minutes ago
                    01.10.1997 there were 44 goals scored in Champions League (4 more than today), but there were 12 games that day, today there were 8

OptaJoe @OptaJoe 30 minutes ago
                    5 - Luiz Adriano is the second player to score five goals in a Champions League game, after Lionel Messi. Rampant.

OptaFranz @OptaFranz 45 minutes ago
                    16 - 16 minutes after his 1st goal of the match, Luiz Adriano scored for the 4th time against BATE. Record.

Fastest to score 4 goals in UCL:
                    16 min > Luiz Adriano (21.10.2014)
                    22 min > Mario Gomez (13.03.2012)
                    23 min > Prso (05.11.2003)

MisterChip (English) @MisterChiping 1 hour ago
                    ALL TIME RECORD - Shaktar is the first away team for score 6 goals before half in Champions League history
                    "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Ootaks selle ka ära, mis Betradarist selgub.
                      Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                        Ootaks selle ka ära, mis Betradarist selgub.
                        Täpselt samad mõtted peas. Karasev tegi asja liiga hästi selgeks
                        Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

MisterChip (English) @MisterChiping
                          Luiz Adriano (hat-trick today) is the the FIRST PLAYER to score 9 goals in the first 4 matchrounds in UCL history

MisterChip (English) @MisterChiping
                          Luis Adriano is the FIRST player to score 3+ goals in 2 CONSECUTIVE games in Champions League history

Champions Matchday @ChampionsMag
                          Luiz Adriano is the third player to score two hat-tricks in the same #UCL season, after Lionel Messi & Mario Gomez (both 2011/12).
                          "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Miks Sportingu ja Maribori mäng vahepeal seisis?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Miks Sportingu ja Maribori mäng vahepeal seisis?
                              Mul tekkis sama küsimus. Võtsin lahti goal.com, leidsin paari sekundiga Sporting-Maribori uudise, avasin, kerisin natuke allapoole, sain teada. Läks märksa kiiremini kui siia postitades ja ootama jäädes.

Et siis keegi tõmbas rubilniku välja teise poolaja alguses.
                              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                                Mul tekkis sama küsimus. Võtsin lahti goal.com, leidsin paari sekundiga Sporting-Maribori uudise, avasin, kerisin natuke allapoole, sain teada. Läks märksa kiiremini kui siia postitades ja ootama jäädes.
                                Tänks, beib. Ma goal.com'i kahjuks ei külasta.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X