Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Yellow Bastard

Mike Ehrmantraut
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kaire Vilgats, Soome presidendikandidaat

Tuula Haatainen, eluaegne taustalaulja
      Joga Bonito!!!

Kommentaar

Ma ei tea, kas antud heliklipid on täpselt samasugused või erinevad, sest see pole muusika, aga minu kõrvad suurt erinevust ei taju küll.

Stig Rästa - Home

Ed Sheeran - Give Me Love
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sergei Pareiko, Maroko koondise peatreener

Hervé Renard, endine Eesti koondise väravavaht

Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Kesse ikka viitsib 116 lehekülge läbi käia, pealegi on vanemates postitustes katkisi linke jms.

Kommentaar

Lauren German

Margot Robbie
              GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
              GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
              (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Pilte ei viitsi hetkel otsida ja võibolla juba olnud ka aga DJ Heiki ja Hendrik Sal-Saller.
                FC Flora

Kommentaar

Leo Lepland

Ott Lehepuu
                  Joga Bonito!!!

Kommentaar

La Liga

Rahvaliiga

Kommentaar

kaksikõed Pliškovad

GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                      GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                      (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Aga kes need on?
                        Lisatud failid

Kommentaar

Mainin siiski, et minu poolt ei olnud pakutud kahte Karol Metsa fotot, üks on ikka keegi muu! Ajud tööle!

Kommentaar

Jup. See teema ongi selleks, et sa paned kahe inimese pildid ja siis teised peavad ära arvama kellega tegu. Oled hästi aru saanud.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                              Jup. See teema ongi selleks, et sa paned kahe inimese pildid ja siis teised peavad ära arvama kellega tegu. Oled hästi aru saanud.
                              Aga erandjuhul võiksid siiski proovida ära arvata, mänginud on ta muu hulgas T. Kalevis, Floras ja saalijalkat paneb ka usinasti.

Kommentaar

Algselt postitas urmar Vaata postitust
                                Aga erandjuhul võiksid siiski proovida ära arvata, mänginud on ta muu hulgas T. Kalevis, Floras ja saalijalkat paneb ka usinasti.
                                Mis järgmisena? Postitad milfi teemasse oma ema pildi?
                                Viktoriini teema on mujal
                                INTER ARMA CARITAS

Kommentaar

Working...
                                X