No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Krissu jääb 100% Reali. Kui keegi tahab raha vahele panna, oleksin kohe nõus.

EDIT: Mõned kaikad kahe eneseimetleja vahel.
    Benitez: "In football, everything is a lie".

Kommentaar

Algselt postitas Saver Vaata postitust
      Krissu jääb 100% Reali. Kui keegi tahab raha vahele panna, oleksin kohe nõus.

EDIT: Mõned kaikad kahe eneseimetleja vahel.
      Skybetis odds 1.4, pane siis mehine summa hakkama.
      Je suis Nasfal

Kommentaar

Joomaijoo...
        Kogu selle krissu jutu peale siin teemas: Sneijder ulkus Manchesteri lennujaamas ringi.
        Algselt postitas Stok
        Arsenali puhul loetakse hooaeg ebaõnnestunuks kuskil septembri keskpaiku.

Kommentaar

Algselt postitas Reintz Vaata postitust
          Joomaijoo...
          Kogu selle krissu jutu peale siin teemas: Sneijder ulkus Manchesteri lennujaamas ringi.
          Käisid koos Gaitaniga maad kuulamas

Kommentaar

Unistada ju võib, kahjuks perez võttis ennast kokku ja alandlikult kummardas ronaltsi ees ja ehk see kõik vaikselt vaibub.
            Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
              Unistada ju võib, kahjuks perez võttis ennast kokku ja alandlikult kummardas ronaltsi ees /
              Mainis ka seda, et DG pole nende sihtmärk.

Aga kino jätkub

Benitez: "In football, everything is a lie".

Kommentaar

Pogba ülemineku osas.

A FIFA spokesman said: "We can confirm that disciplinary proceedings have been opened against Juventus FC. We cannot confirm further as proceedings are ongoing. We can confirm that no disciplinary proceedings have been opened against Manchester United."
                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

panda panda panda panda panda pogba

SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Algselt postitas Katk Vaata postitust
                    Äkki oleks aeg tutvustada Itaalia liiga teemades. Usun, et seal hinnataks su tööd tunduvalt rohkem kui seda siinsed tänamatud matsid kunagi tegema hakkavad.
                    ine ittu.

A Barfa ja Reali teemad ootaksid järjekordset ignoorlisti venda küll.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Võtame ära!

Kommentaar

Kommentaar

Pärast juuni suurt haipi ei paista mitte mingit liikumist üleminekuturul. Jube igav...

Aga vähemalt saime ründaja jee:

Kommentaar

tooge hernes kojuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
                            Je suis Nasfal

Kommentaar

Tundub et shrekiga on tsaupakaa ja naaseb evertoni.

Kommentaar

See oleks suurepärane uudis. Ta best before on juba 3 aastat üle.

Kommentaar

Working...
                                X