Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
    Whatever.
    Kosovo koondist on tal minu meelest endiselt võimalik tulevikus esindada, kuna sellenimelist asja praegu FIFA-s ega UEFA-s olemas ei ole. Vähemalt nii Belgia meedias kirjutati.
    Newton Heath 1878

Kommentaar

"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas dontastik Vaata postitust
        Who the F is this?

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
          Who the F is this?
          not sure if, aga Fellatio.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            not sure if, aga Fellatio.
            What the fuck?

Kommentaar

Fellakas jagas seda ka twitteris, seega tõesti tõesti. Selle suve suurim uudis on juhtunud, Fellaini pole enam mikrofon.

Kommentaar

Di Maria agrees personal terms with Manchester United

Real Madrid winger Angel Di Maria has agreed personal terms worth £150,000-a-week with Manchester United. The two clubs just need to agree a fee for the Argentina international who also received offers from PSG & Monaco.
                Source: Metro
                -----------

Source'iks on Metro, aga kurat, märg unenägu oleks see diil küll

Kommentaar

Vidal, Di Maria ja mõni korralik CB ja võib juba tiitlile minna.
                  THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Mister Vaata postitust
                    Source'iks on Metro, aga kurat, märg unenägu oleks see diil küll
                    Metro algses loos oli lause "And now Marca says....". Võite nüüd kolm korda pakkuda, kas Marca on midagi sellist kirjutanud. Praeguseks on selle asemele tekkinud lause "And now Spanish reports says..." ehk nagu näha, siis pole isegi ainsust mitmuseks viitsitud parandada.

Aga noh jääme ootama homset kinnitust selle kohta, et tulevad ka Hummels, Vidal, Ronaldo ja Cantona. Read it in the papers, must be true then.
                    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                      Vidal, Di Maria ja mõni korralik CB ja võib juba tiitlile minna.
                      Julgen viimaste sahinate põhjal väita, et üks kahest tuleb. Kui veel mõlemad saaksite oleks täielik jackpot.
                      "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                        Metro algses loos oli lause "And now Marca says....". Võite nüüd kolm korda pakkuda, kas Marca on midagi sellist kirjutanud. Praeguseks on selle asemele tekkinud lause "And now Spanish reports says..." ehk nagu näha, siis pole isegi ainsust mitmuseks viitsitud parandada.

Aga noh jääme ootama homset kinnitust selle kohta, et tulevad ka Hummels, Vidal, Ronaldo ja Cantona. Read it in the papers, must be true then.
                        Samas mingi CNN'i vana suutis ka sama looga lagedale tulla. Mine sa tea, äkki võttiski loo kuskilt metrost või goal.com-ist. Eks peab lootma, et kus suitsu, seal tuld. http://www.101greatgoals.com/blog/re...-diego-bustos/

Kommentaar

Vaatasin ära sellise soperdise nagu 'The Class of 92'. Ainuke huvitav ja tähelepanu vääriv asjaolu filmi juures oli see, et mõlemad Neville'id on vägagi sümpaatsed kutid. Scholes ja Giggs aga muutusid veel ebasümpaatsemaks kui nad mängijatena olid. Cantona välimus ja riietus intervjuus oli ka muidugi tase:

Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Lähiajal peaks kinnituse saama särgidiil Adidasega, väidetavalt 70 milkut aastas. Kui tõele vastab siis pole muud öelda, kui well done !
                            "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

1# Manchester United Adidas £70m
                              2# Real Madrid Adidas £31m 8 years £248m
                              3# Chelsea Adidas £30m 10 years £300m
                              4# Arsenal Puma £30m 5 years £170m
                              5# Barcelona Nike £27m 10 years £270m
                              6# Liverpool Warrior £25m 6 years £150m
                              7# Manchester City Nike £12m 6 years £72m

Selline tabel ka siia juurde. Täna olevat hakatud panema kõvasti raha Reusi liikumisele inglismaale. Kihlveokontorid olevat lõiganud koefitsendid to MUFC 7/1 pealt 4/1 peale ja to LFC 14/1 pealt 6/1 peale.

Vidal :"I'm very calm, but anyone would love to play for one of the biggest clubs in the world."

Robben :''I'm very happy with where I am now. I told [Van Gaal] that. Van Gaal is the best coach I've had. We've got a very special relationship, but I will not make a transfer. I'm at the right place at Bayern so that has nothing to do with Van Gaal or United.'

Van Gaal :''He is always welcome. But he knows this himself'' Robbenist siis
                              ja veel van Gaalilt :''That is no problem for me, I don't need a holiday, It's great to have such an exciting challenge. To work daily with young people is something that I don't need time off to rest for. I'm looking forward to it. I've only met two people from the daily management at the club - the chief scout and the chief executive officer. And I've met two of the owners. It's time that I get to know more people at the club. I hope the group in Manchester will become like this [Netherlands] one. We have to sing from the same hymn sheet. I hope at Manchester United I can do my best. I will do my best. Whether that's enough for the fans I will wait and see, but I genuinely hope that will be the case.''

Ja viimaseks Giggs ja #11 - When asked by MUTV if United should retire his number in the wake of his retirement, Giggs replied: "No. There are obviously special cases but it just depends on the club really. I don't think it's for United where they constantly churn over great players. I haven't thought about who will take over the number 11 shirt - that's a good question. They're under pressure, aren't they?!" he joked, before adding: "I look forward to seeing who takes it and wish them all the best. I wore number seven for a few games, when the shirts were just numbered one to 11. But 11 was usually worn by the left winger so it really just happened that I kept it when squad numbers were introduced."
                              Pay attention to the manager!

Kommentaar

Evra Juventusesse, tundub. Esialgu kirjutavad küll ainult Daily Mail jms kahtlased kanalid, aga samas on juba ise esitanud klubile soovi lahkuda. Parimad päevad on mõistagi möödas ja aeg minekuks õige, aga sarnaselt Ferdinandile ikkagi kahju. Vidiciga koos on see kolmik olnud osa klubi kõigi aegade parimast kaitseliinist, julgeksin küll nii väita.

Mis muidugi teeb murelikuks, on see, et ehkki mänguliselt on neist kolmest vähemalt kahe puhul ilmselgelt aeg minna, siis kogemuste väljavool väikese aja jooksul on meeletu. Evra lahkumise korral jääb kõige vanemaks meheks tiimis Carrick, kes ei pruugi ka enam põhikoosseisu sugugi mahtuda, järgmine on van Persie, siis mittemängumehed nagu Lindegaard ja Fletcher ja siis tuleb... Ashley Young. Aga noh teisalt on terve hunnik tüüpe, kes saavad karmi käe all poisist-meheks protessi läbi teha. Kui õnnestub.
                                armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Working...
                                X