• Show
Kustuta kõik

Algselt postitas FÄNNER Vaata postitust
    mkm - probably 3-5-2

kaitseliin Rafa-Evans-Rojo-Blackett-Blind
    Herrera Di Maria
    Mata
    Rooney vPersie
    Ei. 4-4-2. Ära vaidle , LVG confirmis ära.
    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Queens Park Rangers have not kept a clean sheet against Man Utd since September 1992.

Two points from three games is Manchester United's worst start since 2007-08 (also two points from three games). That season, they won the league and Champions League.

Arvata võib, et OT-l täna Rio auks ka midagi korraldatakse. Vääriks küll.
      SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Siuke tunne, et täna tuleb teie vaatevinkilt kena tulemus. TonyBet pakub, et United lööb vähemalt 3 väravat koefitsendiga 2.35 (Betfairis on selle lay hetkel üle 2.22 kui kedagi peaks huvitama).

e: ah pts, mäng juba käib. sain ennem betid peale.
        Corner taken quickly...

Kommentaar

Huvitav, kas mönes teises tiimis on põhikoosseisus 7 vöi rohkem vasakujalgset mängijat?

Kommentaar

Oli parem küll kui viimane kord nähtu. Di Mariale kuhjaga propsi , väga kõva. Herrera ja Mata ka tublid.
            "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Ilus mäng aga Valencia nagu võõrkeha
              The One and Only

Kommentaar

112 - Daley Blind made 112 passes for Man Utd today, the fifth highest total recorded in a PL game this season. Vision.

Kommentaar

Võitsite?

Kommentaar

Vastupidiselt Looserpoolist jah. Aga Di Maria on suht huvitav vend ikka
                    "But you can't write us off. You can never write Manchester United off."

Kommentaar

Algselt postitas EII Vaata postitust
                      Vastupidiselt Looserpoolist jah. Aga Di Maria on suht huvitav vend ikka
                      Ära toida idiooti ("trolli"), teeskle nagu teda poleks olemas

Aga jah, ma nägin unes, et Manu võidab 5-0! Peaaegu täppi

Kommentaar

Algselt postitas Rudy Vaata postitust
                        112 - Daley Blind made 112 passes for Man Utd today, the fifth highest total recorded in a PL game this season. Vision.
                        Muig.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            haha, ülikõva! Ja nii ongi

Kommentaar

Liverpoolist, Arsenalist 1p ja Cityst, Tottenhamist 2p (Chelsea muidugi teine teema)... Ei jõutud enne seda suurt kahju veel teha, kui mehed lõpuks terveks said ja lõpuks esimest korda õige koosseisuga peale sai. QPR on QPR, aga mängupilt oli ikka hoopis teine. Herrera ja Blind liikusid ja ehitasid ja sellist mobiilsust pole Unitedi keskväli aastaid näidanud. Di Maria on muidugi silmapaistvaim edumootor, aga kiidaks ka Herrerat, Blindi, Rojot, Blackettit, Matat ja Rafaeli - muutsid mängupildi väga kauniks.

Kommentaar

King Angel.

Kommentaar

Working...
                                X