No announcement yet.

R.i.p

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Jackie Collins. Kurat, umbes 12-aastaselt tundus Hollywoodi Naised kõige oossomim raamat ültse!

Kommentaar

Puhka rahus, Erik.
      varupallivarupumpaja

Kommentaar

Diane Charlemagne
        Vast enim tuntud Urban Cookie Collective vokalistina ja ka sellest legendaarsest laulust

Kommentaar

Puhka rahus, Ants Antson.

Kommentaar

Olgu muld Sulle kerge, Ants Antson.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

R.I.P. Márton Fülöp
              Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

RIP Phil “Philthy Animal” Taylor

Kommentaar

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Scott Weiland - liiga vara jne.

Kommentaar

Kommentaar

Kuradi kahju..70 sai alles.
                        Philthy Animal ja nüüd Lemmy..sitt lõpp aastale.

Kommentaar

RIP Lemmy, ma põle kaugelt evimees, aga Motörheadi vastu oli ikka respekti
                          ★★★★★★

Kommentaar

FUCK NOH! Inimesed on oma loomult värdjad, mina nende hulgas. Kui ma hommikul teleka käima panin siis tuli kuskilt uudistest, et Tartu Toomemäel peksid 10 tüüpi 1 surnuks. Ok juhtub, elu läheb edasi. Ajan ennast lõpuks voodist lahti panen arvuti käima ja loen, et Lemmy on ära läinud... Kammin läbi ühe ja siis teise uudisteportaali lootuses, et see on kellegi halb nali, aga tegelikult tean, et ei ole. FCUK NOH!
                            Nagu keegi oma järelhüüdes ütles: Lemmy is God and God can't die. He just got tired of his human form. RIP.

Kommentaar

RIP Lemmy

Kes pole näinud, siis kohustuslik: http://www.imdb.com/title/tt1236472/?ref_=fn_al_tt_1
                              Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Pavel Srnicek.

Kommentaar

Working...
                                X