• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

R.I.P Taavi Peetre & Tiit Rääk

Kommentaar

unreal...

Kommentaar

Äkki on poisid kusagil suvilas pudeli taga spordijuttu rääkimas... See polnud mõeldud irvitamisena. Räägust oli inimesena kahju, et ta niimoodi välja puksiti ja Peetre on lihtsalt liiga noor selliseks jamaks...

Kommentaar

Masendav...

Kommentaar

Tõesti, masendav.
            slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas marrrtin Vaata postitust
              R.I.P Taavi Peetre & Tiit Rääk
              See on tõesti masendav. Taavi oli veel liiga noor.

Kommentaar

Täitsa pekkis.

R.I.P Taavi Peetre ja Tiit Rääk

Kommentaar

RIP
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mis mõttes nagu.. Kurat ta ronib sinna paati siis.
                    Edu talle teispoolsuses.

R.I.P

Kommentaar

Puhka rahus, Taavi!
                      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                      Algselt postitas taku*
                      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Kaastunded.

Kommentaar

tra, ebareaalne R.I.P. Taavi Peetre

Kommentaar

Kaastunne omastele.
                            Tekkis küsimus, et miks polnud kalapaadil päästeveste? Kas see pole mitte kohustuslik? Ja kui olid vestid, siis kui suur on tõenäosus, et ta siiski pääses kuidagimoodi?

Kommentaar

Miks te nii väga kindlad olete, et päästevesti polnud?
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Päästevestiga oleks kindlasti olnud raskem ära uppuda, kuigi see oleneb ka riietusest mis tal seljas oli, aga ma arvan et kui neil oleks vestid olnud, siis oleks see pääsenud mees päästjatele seda rääkinud ja nad siis kauem otsinud, kuna oleks olnud võimalus, et Taavi on veel elus.

Kommentaar

Working...
                                X