No announcement yet.

Liiga hea...

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Läheb ka tähtsate uudiste ja kergelt ebaterve huumori alla aga otsustasin siia panna. Ei taha küll tõmmata käima ivivana teemat sümboolika teemal aga igal asjal on oma koht ja mõtlev inimene ei lähe enamasti vene turule mõeldud liigasse sellise sümboolikaga lehvitama.
    Kontinentaalne Jäähokiliiga (KHL) otsustas trahvida Riia Dinamo klubi miljoni rublaga, kuna mängu eel tehti Läti lippudest kujund, mis meenutab fašistlikku svastikat.
    BVB - Vaprus

Kommentaar

Mis juhtub, kui beebimon esimest korda jääd näeb?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma üldiselt 9gagi ei lingi, aga see on geniaalne.

Kommentaar

Esmaspäeva õhtupoolikul jäi Tallinnas välismaa mees peadpidi trolliuste vahele, ei juht ega kaasreisijad kiirustanud kannatanut aitama.
          tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

kus siin see "liiga hea" aspekt välja tuleb? täitsa inetu lugu ju, kui nii võtta.

Kommentaar

Algselt postitas szandor Vaata postitust
              kus siin see "liiga hea" aspekt välja tuleb? täitsa inetu lugu ju, kui nii võtta.
              võibolla ajasin jälle teemad sassi, aga mina küll naersin hea minut aega, kui uudist lugesin
              uskumatu lugu
              tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Võtke õlle kõrvale ja lugege.

50 DUMBEST THINGS RIGHT-WINGERS SAID IN 2013

Kommentaar

pooled asjad on raudselt kontektstist välja võetud
                    Algselt postitas Iceman
                    Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Euroopa Komisjon võib 2015. aastal Eestile kvoodi ületamise eest nn piimatrahvi määrata. 

Elagu liit.

Kommentaar

50 awkward sexual experiences hoopis õlle kõrvale
                        ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
                          50 awkward sexual experiences hoopis õlle kõrvale
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

USA telekanali Fox News uudisteankur tekitas skandaali sellega, kui teatas, et nii jõuluvana kui ka Jeesus on ja jäävad valgenahaliseks.

Kommentaar

Working...
                                X