No announcement yet.

Atletico de Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Jõhkralt valus. Londonis tuleb tasumisetund.

Kommentaar

Lihtsalt täiesti m**nis päev. Diego Simeone on öelnud, et effort is non negotiable aga täna jäi sellest küll igatepidi puudu.
      Nii pehmelt mängides on tulemus käes, tuleb puur tühjaks korjata. Ausalt, niivõrd 100% sittasi mänge teeb Atletico haruharva. Chelsea oli alati parem, kohe algusest ja lõpuni välja, punavalged aga ei suutnud hoida keskendumist isegi viimastel sekunditel.
      Correa oli täiesti kadunud ja võttis Carrasco endaga ühes, Torres peaks otsemaid duublisse pallima minema, ehk annab noortele motti vähemalt. T Partey jäi keskväljal lahjaks ja juba mitmendat mängu hakkab silma, et pealelöögid ei kujuta muud ohtu, kui vankritega emade tabamine parkimisplatsil. Kaitseliini approach oli nii vedel, et ei jää muud üle küsida kui milleks v***u te töllerdate seal????
      Õhh...
      Chelsea oli muidugi fantast. Ründes ülimalt terav ja pallihankimisel ülimalt täpne. Rünnaku ülesvõtmise tempo oli omaette nähtus ja Atletico võimalused kontrateks nulliti muljetavaldavalt. Ei mingit väristamist, ei mingit rapsimist.
      PS! Löönuks Koke poolaja lõpus 2:0 olnuks kõik hoopis teine tera. Aga taaskord jõuame Achilleuseni - võimaluste realiseerimine on sitt ja nii tulemust ei tee.
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

Copa del Rey esmaseks paarivastaseks sai Elche. Väike derby seega Sauli jaoks, kelle südames kodulinnaklubi sama tähtis, kui Atletico Madrid.
          Koduliigas tuleb täna vastaseks Leganes, kes on alustanud hooaega väga hästi ja eeskujulikult lukustatud kaitseliiniga. Loodetavasti on Cholo poistele sõnad peale lugenud ja nädalasisesele fiaskole vastatakse stiilis mis toob tagasi selle meeskonna, keda Chelsea vastu näha ei olnud.
          Forza Atleti!!!
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Jan Oblak La Ligas - 49 väravat endale lasknud lüüa, 50 clean sheeti. Päris keskmine statistika.
            Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Koondisepausi lõpetuseks üks fantastiline intervjuu Filipelt – äärmiselt intelligentne ning sellise tavapärase viisaka ja silutud mulli asemel otsekohene ja avameelne. Väga värskendav minu jaoks.

Räägib muuhulgas sellest, kuidas ta Messit peatada on üritanud, mis arvab Kataloonia iseseisvuspüüdlustest ja Pique väljaütlemistest, Chelseasse siirdumise ja sealt lahkumise tagamaadest, Neymari üleminekust ja väga paljust muust põnevast, sh muidugi Atlético telgitagustest ja oma igapäevaelust. Pikemalt võib lugeda El Mundost, aga mõned inglisekeelsed nopped:

I read Agassi’s biography where he said he didn’t like tennis and I understand it well because I know how hard the individual sport is. But football is different. I love to come to the training, to be here, with these people.. I am very lucky because I work little. With a lot of pressure, yes, but few hours and well paid. And when I look around and see the lives of other people.. I know what it is like out there and what I have. So the least thing I can do is take it seriously. I would not change my profession for anything in the world.
              Do footballers live in a bubble? Without a doubt. 80% live in a bubble. Especially the younger ones who immediately want to imitate their idols. They believe that if they go with a branded bag under their arm, wear 400 € shoes and have 8 tattoos they are already stars and that people will respect them for that. They forget the real world. It’s the classic bubble of a footballer: enter the scene and buy yourself a shiny car with your first salary.
              What did I do with my first salary? Bought myself a car (laughs). It cost me more than I could afford and my father had to help me pay for it. When you grow up you realize that you better have to be prepared for the life after, but before that we almost all commit the same mistakes. I also had my moments of going out partying and drinking more than I should have. Luckily, my father brought me back to the right path.
              Do we talk about politics and Catalunya in the dressing room? Yes, a little bit. It’s a topic that I follow daily and cannot fully understand. I respect it, but in a world that tends to unite and open borders, I cannot comprehend why one community would like to close up. I guess it’s partly because I have vision of a Brazilian and in Brazil, with all its flaws, when the hymn sounds, people are proud. I can’t understand why it can’t be like that here in Spain. Why do they want to be separate? What do they think will be better when they are smaller?
              I am a fan of Pique, although I often disagree with what he is saying. But he dares. Just like Arbeloa. They are people who are not afraid to say what they think, that don’t hide behind their fame. It is admirable and hopefully more footballers were like them.
              I have played more than 30 games against Messi and I play the role of the butcher. But that’s because, being totally sincere, it is impossible to stop Messi one against one without fouls. I have to play with other weapons. I am intelligent enough and must think of best ways to try and stop him. I know he doesn’t like to play backwards and you have press very high when he gets the ball. Playing with him, you have to make him feel uncomfortable because when he feels comfortable, you’re dead. With that said, I think I have coped quite well against him.. although he always scores against us.

Being the bad guy in this movie and having had to make hard fouls, he has never reproached me for anything. He always gives me the hand when the match finishes, congratulates me if we win, we greet each time we see each other. The only thing I feel for him is admiration. From my point of view, he is the best and it is difficult to see another one like Messi. But Saturday will be the same: we will fight, I will try to get the ball in any way and it will generate tension ... But hopefully in the end we continue to shake hands.
              Griezmann is a guy who speaks very clearly and often players talk when they feel they are not being valued as they deserve. Then they start to attract attention. He had many offers from many teams and a player of his stature wants to live up to the greatest level of contract and valuation. And it's fair, because Griezmann is playing a big role here. In the end, no matter how much he has spoken of other clubs, he has always wanted to stay and here he is, happy and content. And surely he can stay here ever longer. With goals everything heals ...
              Costa is just what we needed. He has the blood of Atleti: fight, counterattack, strength, character, he it’s pure Atleti. And he is the player who has made the biggest effort that I have ever seen to get his transfer [back here].
              He is the best player I have played with. I have seen Valeron do things that nobody did, Neymar and Hazard are enormous talents, but the one that gave me more titles was Diego Costa. He always scored the the 1-0. Nobody brings you these victories just like Costa.
              Out of all the virtues, there are many, of Simeone as a coach, the most difficult thing is that he manages to maintain the intensity and attention of the players for all these years, whether they play or not. He has had footballers pissed because he does not let them play and when he suddenly puts him in the starting lineup, the player responds and dies for him. That's Simeone. A leader. But it is not only character about him: he studies the rivals very well. He wins matches. He is very close to the players. A very complete coach who will still improve.
              Footballers are workers who take into account various issues before changing jobs, just like anyone. I was wrong [about leaving Atleti] and I realized it when I arrived in London, but I had my reasons: I wanted to experience another culture and another country, to try playing in another league. I had to chose between Bayern and Chelsea and I chose Chelsea, they offered me the same amount that I could have gotten from Atleti for renewing my contract. That was my case, but there are other footballers who only go for the money and there is nothing wrong with it. It is reasonable.

Why did I decide to come back to Atleti? I immediately realized that I missed the people of Calderon and the team. Luckily, Atleti came back for me very soon. The problem, however, was that they already had Siqueira, who was bought to replace me at the leftback position. He is one of my best friends and I did not want that my homecoming would force him out of the club. But he encouraged me to come and I was delighted: I got to go back home. The return was much easier than I expected, people treated me wonderfully and showed me no grudge.
              When I arrived at Atleti in 2010, it was quite frankly a disaster there. The team had no stability. Quique Sanchez Flores tried to perform miracles within a very complicated dressing room in which there were players who would not pass the ball. And so it was until Cholo appeared and changed everything. But even in those early years with him, there was always this runaway in the dressing room. People thought that this success will end soon and everything will be as it was before. That we wouldn’t enter not even to the Europa League, that we would be 9th in the league and would go out against a Segunda B side in Copa.. and this generated a rare atmosphere in the dressing room. You hear that one wants to go, that another one wants to earn more, that someone already has a pre-contract with another team. And you being to think that if everything is going to end you better should take advantage of the moment. Luckily, those days are now definitely behind now instead of leaving, everyone wants to come or stay.
              I'd like to play until I'm 40, but ... I after that I would like to be a coach. I watch all the matches I can and I analyze them, I wonder what I would do, and so on. We have already placed Tiago on the other side [retired this year and is part of Simeone’s staff] and I have the offer to go with him when I retire. Luckily, there is still some time to that.
              Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

Mõni nädal tagasi käisid Atleti asjapulgad Argentiinas ja sealne meedia väitis selle visiidi valguses, et Lautaro Martinezi osas on kõigi vahel kokkulepped tehtud ning juunist on mees punavalge. Seda on Martinez ka alati öelnud, et jätkaks meelsasti suveni Racingu ridades.

Praegu tundub aga, et Martinezi ja Racingu vahel on miskit toimumas ning ei imestaks, kui kutt juba jaanuarist tuleks. Väidetavalt oli Racingu poolt antud lubadus Martinezi leping üle vaadata (hetkel on kutt üks kehvemaid teenijaid seal, põhimõtteliselt juuniorilepinguga, kuigi platsil on tegemist võtmemängijaga), kuid nüüd on klubi öelnud mehele, et seda tehakse vaid ühel tingimusel - kui Martinez nõustub klausli tõstmisega.

See tähendab, et sellega võidakse ohtu seada ka üleminek Atléticosse ning siinkohal tundvat Martinez, et Racing on läinud kokkulepitud asjadest tagasi. Praeguse seisuga on Martinezi väljaostuklausel 9 miljonit euro peale ning Atletico olevat valmis maksma 12 miljonit eurot (ning väidetavalt on selle summa osas ka suuline kokkulepe Racinguga olemas olnud), nüüd tahtvat Racing klausli 15 miljoni euro peale lükata.

Viimati ütles Racingu president Victor Blanco nõndaviisi:

"Monaco offered 20 million euros for Lautaro. There are buyers for that kind of amount, but Lautaro only wants to go to Spain, to Atletico Madrid."

Täna minnakse Barcelona vastu selliste meestega (Vrsaljko läks koondisepausi ajal katki, ülla-ülla).

Kerge pilk ka minevikku - Simeone 14 aastat tagasi Barcelona vastu, treenerigeeni oli näha:

Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

Vrsjalko vigastuste altis keha paneb vahel kahtlema kas temast, kui Juanfrani mantlipärijast rääkida saame. Hispaanlase üks suuri plusse on olnud just see, et vigastused teda vähe kollitavad ja vend on alati äärel stabiilselt möllamas. Seni on noor horvaat tihti probleemide kimpus ja see võib arengule omad jäled jätta. Loodan, et ei lähe sinna auku kuhu sattus Silvio.

Simeone sõnas, et Barcelona vastu on Atletico alati head mängu näidanud ja nii see on - lõpptulemuse otsustab tihti vaid üks värav. Enam, kui kaheväravalise eduga on kummagi meeskonna jaoks lõppenud vaid mõni harv kohtumine. Atletico meistrite liiga võit aprillis 2016(2:0) ja Barcelona 2015 aasta liigavõit skooriga 3:1. Korralikult üle sõita on Barcal õnnestunud Cholo Atletist vaid korra ja seda argentiinlase esimeses omavahelises mõõduvõtus Camp Noul aastal 2012(4:1).
                  Seega, oodata on taas põnevat maiuspala ja korraliku närvidemängu! Barcelona tiibade kärpimiseks on just õige aeg, ongi liiga mugavas eduseisus ja ega liialt raskeid mänge tänavu veel Valverdele ette veeretatud polegi.

Metropolitano 101% klubi seljataha ja toome 3 punkti tabeli!
                  Aupa Atleti!

Kommentaar

Väga hea mäng oli täna. Tulemus õiglane ja võimalusi loodi.
                    Paremkaitse on ikkagist murekoht. Juanfranil vanust omajagu.. onküll tublisti on mänginud aga aeg teeb omatöö.
                    Mis veel negatiivse poole pealt silma vähemalt endaarvates jäi oli torres. Thomas tuli ilusti mängu ja gaitan oli okei aga torrese vahetus ei andnud miskit juurde. Oleks oodanud aktiivset pressi rohkem.

Kommentaar

Barca võtku välja ja maksku kinni! Super värav Saulilt!

Kommentaar

Barcelona sai täna väga Hispaania lippe täis vastuvõtu, eks oli seda ka oodata.
                        Mäng oli palju parem, kui Chelsea vastu ent omas siiski teatavat sarnast süžeeliini. Teisel poolajal vajuti ära ja lasti vastasel press peale panna, mis õnneks ei päädinud seekord hullemaga. Kusagil 60 minutini oli tugev veendumus, et selle mängu veel võidame ent 2:0 jäi mitme ebaõnnestumise taha ja peale seda oli tegemist juba enda värava puhta hoidmisega. Barcelona oli muidugi väga, väga Messi põhine täna ent õnneks suudeti maestro nulli peale jätta.
                        Viigiga tuleb vastumeelselt rahule jääda ja meeskonna esituse hindeks annaks tugeva nelja!
                        Man of the match - kaitseliin ja fanaatiline publik!
                        Jäin mõtlema, et mis võiks olla parem, kui homegrown talent ja 100% klubimängija?
                        Parem on ainult see, kui sul on neid kaks ja nad mängivad lisaks veel teineteise kõrval.

Kommentaar

Võimuga välja võideldud 0-0 poolaeg pathetico käsipalli koondise poolt! VÕIMAS, MEHED VÕIMAS!!! Napilt oli puudu, et Karapakk juhiks 2-0, kuid ehk suudate lõpuni välja pussyda oma parkimist!!!
                          FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                          sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                            Võimuga välja võideldud 0-0 poolaeg pathetico käsipalli koondise poolt! VÕIMAS, MEHED VÕIMAS!!! Napilt oli puudu, et Karapakk juhiks 2-0, kuid ehk suudate lõpuni välja pussyda oma parkimist!!!
                            Nojah, kui kolmandat mängu järjest tühja väravasse ära ei lükka ongi auhind euroopa liiga - Saul rooma ja chelsea vastu ja nüüd torres.

Kommentaar

VÕIMAS MEHED, VÕIMAS!!! Karapaki vastu punkt on võetud ja 9 võimalikust punktist 2 on tõsiasi!! FC Pathetico Käsiapllikoondis tegi seda jälle!! Kohtunik vedas sitakotte nii palju kui sai. Andis lambis kollase mitte millegi eest ja kohe peale seda ausa penalti asemel andis olematu daivimise eest teise kollase otsa ja punase. 75 minutist enamuses mängiv Pathetico siiski suutis viigi kohtuniku abiga tablool hoida!!! EL koha peale tuleb Karapaki vastu väga tuline heitlus Meteroseksuaal staadionil!!

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                VÕIMAS MEHED, VÕIMAS!!! Karapaki vastu punkt on võetud ja 9 võimalikust punktist 2 on tõsiasi!! FC Pathetico Käsiapllikoondis tegi seda jälle!! Kohtunik vedas sitakotte nii palju kui sai. Andis lambis kollase mitte millegi eest ja kohe peale seda ausa penalti asemel andis olematu daivimise eest teise kollase otsa ja punase. 75 minutist enamuses mängiv Pathetico siiski suutis viigi kohtuniku abiga tablool hoida!!! EL koha peale tuleb Karapaki vastu väga tuline heitlus Meteroseksuaal staadionil!!

Chelsea 4-0 Roma on vist selle postitusega nüüd ametlik ka?

Kommentaar

Working...
                                X