• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

And it worked!

Kommentaar

Topelt ei kärise!

Kommentaar

Algselt postitas Punkt Vaata postitust
        Ohjah, loodetavasti kõige halvem stsenaarium siiski käiku ei lähe.
        End tsiteerida pole küll ilus, aga uudised on meeldivad:

Dani Hidalgo ‏@danihidalgo · 2m
        #Atleti Big time relief and club confirmed: Diego Costa only has a wound, no break or serious injury
        Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

miks ta üldse juba väljakul oli ?

Kommentaar

Oi jumal küll, kes nüüd Hispaania eest väravaid lööma hakkavad? Puujalg Negredo?

Kommentaar

Skaudid olla käinud Itaalias Alessio Cerci tegutsemist vaatamas, kes ka hullu puraka lõpuks võrku lõi. Ilmselt Berta käpp mängus.

Muudest juttudest väärib tähelepanu, et Ángel Correa ja San Lorenzoga on usaldusväärsete allikate sõnul kokkulepped olemas, et poiss tuleval hooajal punavalget särki kandma hakkaks. San Lorenzole makstaks nooruki eest 9 miljonit eurot, mille eest saadaks vastu neile kuuluvad 60% Correa mängijaõigustest. Ülejäänu tuleks ilmselt kohalikelt bossidelt ära osta.

Seda ka tore märkida, et Caminero sõnutsi muudeti Simeone lepingut tänu fantastilistele tulemustele veidi tasuvamaks. Lepingu pikkust ei näpitud, ehk endiselt 2017. aastani. Kuna tal ka hetkel õnneks koondise juhendamise ambitsioone pole, siis olen üsna kindel, et Cholo juhib seda projekti veel kaua.

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
              miks ta üldse juba väljakul oli ?
              Sai eile rohelise tule ja tegi teistega õnnestunult treeningu kaasa - praeguses faasis pole meil eriti midagi tagasi hoida.

Muidu aga: liigas on viis finaali veel jäänud (Elche, Levante, Valencia, Malaga, Barcelona). Teoreetiliselt piisab nelja esimese ära lahendamisest, mis aga ei ole sugugi nii kerge ülesanne. Higistamist saab kõvasti olema.

Kommentaar

Midagi huvitavat. Mono Burgos (Simeone Assistant Coach) was wearing a Google Glass during the match vs Getafe, measuring the players power levels.

"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Benficas laenul oleval Silviol niivõrd ei vedanud, kui Costal ja Euroopa liiga mäng lõppes paremkaitsele jalaluu murruga. Omasi peetakse raskel hetkel meeles.
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Alessiot soovitan soojalt, kuigi tahaks venda uuesti Roma särgis näha.
                    Arvan, et Atleticoss peaks ta hästi sobima.
                    FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                    FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

"I don't have it just clear, I have it extremely clear. I will never go to Real Madrid. I'd rather be poor than unhappy. I follow my heart. Sure in other places I could earn three times more, but I prefer to be happy."
                      Südaöised raadiointervjuud on alati kulda täis, aga seekordne Simeone intervjuu oli eriti mõnus. Tõsiselt karismaatiline tüüp ja pole ime, et kutid on valmis niimoodi jooksma - jookseks ilmselt isegi. Täispikka inglisekeelset tõlget arvatavasti kuskilt ei leia, aga mõned (needki üsna põgusad) nopped on siiski välja toodud:

Costa’s cut: “I’m not worried. Gabi came and told me he cut his leg and that’s what stayed with me in my head. He risked his leg, but he is a bull. What he showed at the moment is what we represent. All of the players on this team do it. And Costa, in that gesture, exemplified how we want to play every game like it was our last.”

End of the Season: “We must maintain humility, now more than ever, because it’s what makes us different. You have to do your talking on the pitch. Afterwards, the journalists play with words, but we must be quiet. No Easter, no vacation. Everybody’s back for Friday’s game.”

Style: “This season the players have raised their potential and that has allowed us to live in the present. One has to get used to winning and that makes it irrelevant who you’re playing against. Our biggest motivation is the shirt we are wearing. I’ve never looked for acceptance because I’m conscious of the fact that we can play better, that the style is not always the most attractive, but we exploit every facet of our games. Football is very extensive and it changes very quickly. The way we have chosen to play is the form of hitting your leg across the goalpost against Getafe.”

Feelings: “When we start the games, I look at three players. If they are alive, the game is on. They know who they are.”

Courtois: “I have no doubt that he will play against Chelsea. He has no doubts either. It’s not a concern. He doesn’t know where he’ll play next year.”

Competitive team: “We cannot be envious of clubs who pay more, but we know today that Atletico is competitive. The player who comes here knows that they’ll be fighting for things, game by game, but knowing that nothing is guaranteed. All new players have to earn their spot.

Adrian: “He’s beloved and we know that he can give us a lot. I’m convinced that we’ll need him at the end of the season because he’s very talented. I was happy he responded in a game like the one the other day against Barcelona. “

Games against Barcelona: “We were always close to beating Barcelona. They played a good game. If they had scored, things would’ve gotten very complicated. Fortunately they didn’t score because we played some of our best football in a while.”

Messi: “He’s different. He has chances to score. You don’t see him, then all of a sudden he shows up. Koke allowed us to cover his left foot.”

Strikers: “Strikers have left Atletico but the competitiveness always remained. Every striker who has left the club has always been replaced with one that was better than the one who’d just left. And look at all the great strikers who have left.”

Diego Costa – Ballon d’Or: “Costa has room for improvement. He’s rebellious and I like that. Hopefully he doesn’t stop growing. It depends on what he wants to do. Today, he’s among the candidates for the Ballon d’Or.”

Future of Diego Costa: “It depends on him and what he believes is best for his future. I will support any decision. It’s normal that Chelsea are interested in him. They have great economic potential, but we can offer him competitiveness. Eto’o is getting older and Diego Costa could do his job, but for now, he’s ours.”

His future: “I’m great here. I prefer to be where I can perform.”

Copa del Rey final: “I think Barcelona wins.”

World Cup: “I think Belgium may be a surprise. The South Americans have an advantage. Brazil needs to be careful but should go to the quarterfinals. I also have to mention Germany, Spain, Italy…”

+

Muud asjad, nagu näiteks Tiago olevat Simeone jaoks väga tähtis lüli meeskonnas ning loodab, et portugallane jätkab ka järgmisel aastal, kuid lõplik otsus olevat veterani enda teha. Torresega saatvat aeg-ajalt sõnumeid ja andis vihje, et kadunud poeg hoiab asjadel kenasti silma peal ning võib varsti tahta naasta Inglismaalt koju, kust ta kunagi tuule tiibadesse sai. Arda puhul tõi välja, et varem ei teadnud keegi, sh türklane ise, et ta võib niimoodi kaitsesse tagasi töötada - nüüd näevad platsil kõik, kuidas ta töötab.

Ja ainus, mis teda meeskonna puhul häirivat, on see, et riietusruumis kuulatakse reggaetoni

Kommentaar

Jep. Atlético Madrid manager Diego Simeone has said that Chelsea striker Fernando Torres "would love" a return to the club.Usun, et talle endale oleks see parim käik ja siis Costa Chelseasse.

Kommentaar

Jalgpalli Meistrite liigas on poolfinaalid ja finaal veel pidamata, aga hooaja 2013-14 kangelane on juba selgunud – täpselt samadel alustel, mis kergitasid mullu sangariks Dortmundi Borussia, kuulub tänavu see aunimetus Madridi Atleticole.

Jalgpalli Meistrite liigas on poolfinaalid ja finaal veel pidamata, aga hooaja 2013-14 kangelane on juba selgunud – täpselt samadel alustel, mis kergitasid mullu sangariks Dortmundi Borussia, kuulub tänavu see aunimetus Madridi Atleticole.

Kommentaar

Kuulujutud liiguvad, et olete huvitatud Angel Correa-st. Tegu siis 19 aastase rüdajaga/ründava poolkaitsega. Hetkel mängib Argentinas San Lorenzos. Mingi kokkulepe oli 8,5 mil. vist.

Keegi teab miskit täpsemalt?

EDIT: ManC ja Juve tunnevad ka poisi vastu huvi.

Kommentaar

Nonii. Elche kotis ja 4 suurt liigamängu veel ees. Kui Valenica võõrsil, Levante võõrsil ja Malaga kodus suudetakse alistada, siis viimane liigamäng Barcelonaga ei oma enam mingit tähtsust. Viimasest neljast liigamängust esimene järgmisel pühapäeval (Valencia võõrsil) on kindlasti kõige suurem pähkel Atleticole. Viimati suudeti Valenciat liigamängus võõrsil võita 11 aastat tagasi! Euroopa liigas kohtuti kaks aastat tagasi, siis võttis kordusmängus Atletico Madrid võõrsil 1-0 võidu.

Nüüd jään huviga teisipäevast Meistrite liiga poolfinaali avamängu kodus Chelseaga ootama.
                              "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

väga hea, loodetavasti liigute tiitli suunas

Kommentaar

Working...
                                X