Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Minu nägemus tabelist 38. vooru järel.

Sinu tabelit on selgelt mõjutanud su lemmik.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
      Sinu tabelit on selgelt mõjutanud su lemmik.
      Ma ühe võidu asemele panin viigi Tottenhamiga ka
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma ühe võidu asemele panin viigi Tottenhamiga ka
        õige kah, sest kui on üks klubi siin masendavas saareriigis, mille vastu tõeline born n'bred Juve fänn võib mingit sümpaatiat tunda on see Liverpool.
        Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Premieri kohtunike tabel. Järjekorras: vilistatud mängude arv, punased kaardid, kollased kaardid, kaarte keskmiselt per mäng.
          Pea igas voorus on vilistanud vaid Howard Webb.

Mike Riley 19 4 81 4.47
          Mike Dean 26 8 105 4.35
          Steve Tanner 11 3 41 4.00
          Lee Mason 13 4 46 3.85
          Chris Foy 22 2 78 3.64
          Andre Marriner 21 4 72 3.62
          Stuart Attwell 5 2 16 3.60
          Steve Bennett 22 0 79 3.59
          Rob Styles 22 6 73 3.59
          Howard Webb 31 5 106 3.58
          Martin Atkinson 22 5 73 3.55
          Michael Jones 10 2 33 3.50
          Phil Dowd 25 4 82 3.44
          Alan Wiley 23 2 66 2.96
          Lee Probert 9 0 26 2.89
          Keith Stroud 5 0 14 2.80
          Peter Walton 21 3 55 2.76
          Mark Halsey 21 2 29 1.48
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Steve Bennett on oma punase kaardi taskust ära kaotanud.

Kommentaar

Algselt postitas AlwaysRed Vaata postitust
              Liiga vähe Man Utd mänge nähtavasti vilistanud. Ja kui on vilistanud, siis tundub, et Ronaldo ei ole mänginud.

Kommentaar

Algselt postitas AlwaysRed Vaata postitust
                majandus langus, kollased kaardid on odavamad lihtsalt....

Kommentaar

steve bennet on lihtsalt liiga hea ref ning suudab ka ilma punasteta mängu kontrollida.

Kommentaar

PFA auhinnaga seoses väärib ehk veel märkimist see rangelt ametlikku tooni järgiv kirjavahetus ühe fänni ja Gordon Taylori vahel, mis puudutab Giggsi kaasatust nimekirja ja päädib üpris vaoshoitud soovitusega Taylori poolt:

Adam Reference your email.

I can only tell you the situation as it is and if you are not happy then if you consider yourself such an expert on ballots perhaps you had better go to Zimbabwe or Russia the next time they have elections and tell everybody how they should vote as they put their votes in the ballot box!

Gordon
                    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas jyriöö Vaata postitust
                      20. Stoke City - kui viimaseks ei jää, söön kevadel 2 bigmac einet järjest
                      Millal sööma lähed?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Millal sööma lähed?
                        ära muretse, küll selle eest hoolitsetakse.
                        armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

"Manchester United midfielder Ryan Giggs has been named Professional Footballers' Association Player of the Year for the first time in his glittering career.

The 35-year-old had picked up the young player award twice - this year's junior gong went to Aston Villa's Ashley Young - and has now been voted for the top accolade by his fellow professionals following his exemplary season, which looks likely to end with his 11th Premier League title."

No mida hekki? A.Young on täitsa arusaadav valik, aga Giggs?! Mingi vanuse eest anti, et vaadati, et ta enam kaua ei mängi ja anname ära vä? Kõige rohkem oli seda auhinda ikka Gerrard väärt nendest kuuest. Ja need kuus olid ka väga veidrad nimed. Oi jah.

Kommentaar

Ryan Gigg sai parima mängija auhinna? komöödia rsk
                            Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

4000 jorssi mõtlesid et annavad Giggsile auhinna? ja mis siis... On ta teinud oma vanuse kohta väga ilusaid esitusi ja enamjaolt oma koha välja mänginud, vahetusest tulles on samuti teravust ja elevust toonud.
                              oleks et mingi 10 liikmeline rühm otsustas auhinna saaja, 4000 tegelast said oma 2 paremat valikut öelda ja Giggs was the best
                              AILTON

Kommentaar

järgmine aasta siis Scholes-i kord
                                Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Working...
                                X