"Oh mu Superman!"
    "Siis otsustasime meestega minna jalgpalli vaatama."
    "Oh mu Superman!"
    ... "Siis läksime meestega õhtust sööma."
    "Oh mu Superman!"
    "Miks sa mind kogu aeg Supermaniks kutsud?"
    "Sest ainult Superman kannab aluspükse pealispükste peal."

Kommentaar

' GOAL RUSSIA! 4-0 at half-time. Dzagoev with a second. They win the group unless something really weird happens, like a mass, sudden outbreak of dysentry in the home dressing room.
      slimm.ee

Kommentaar

A foreign hitch-hiker is waving at passing cars in Estonia. One car stops.
        "Is it far to Tallinn from here?" the traveller asks.
        "No, it is not far!"
        "Do you mind taking me with you?"
        "Please, take a seat if you like."

The hitch-hiker then jumps into the car and they travel together for several hours until it starts to become dark and the hitch-hiker becomes anxious and suspicious of his driver.

"Is it still not far from Tallinn?" he asks the driver again.
        "Well, now it is quite far."

Kommentaar

Algselt postitas CD7 Vaata postitust
          After his death, Steve Jobs wakes up in Hell and asks Satan, "Why am I here? Certainly I've changed the world for the better through an innovative technological revolution."

"That's quite true," says Satan. "You belong 'upstairs' and I'm only borrowing you for a few days. But see, whenever new evil-doers land in hell, they're presented with a brand new 17 inch MacBook Pro with quad-core processors, 8 gigabytes of RAM, and a 500 gigabyte solid state drive."

"That sounds like a pretty good deal, actually," says Jobs. "So why am I here?"

"I need you to help me load them all with Windows ME."
          hehehe

Kommentaar

A woman goes to the doctor all black and blue.

Doctor: "What happened?"

Woman: "Doctor, I don't know what to do. Every time my husband comes home drunk on Bud Light he beats me up."

Doctor: "I have a real good medicine for that. When your husbandcomes home drunk on Bud Light, just take a glass of sweet tea and start swishing it in your mouth but don't swallow. Just keep swishingand swishing until he goes to bed in his Bud Light stupor."

Two weeks later the woman comes back to the doctor looking freshand reborn.

Woman: "Doctor, that was a brilliant idea. Every time my husband came home drunk on Bud Light, I swished with sweet tea. I swished and swished, and he didn't touch me!"

Doctor: "You see how much keeping your mouth shut helps?"

Kommentaar

Tüübi emotsioon videos alates 3.12 http://www.elu24.ee/601084/rahaauk-p...upaari-suhted/

Pole ime, miksEestis koduvägivallaga nii palju probleeme on

Kommentaar

Avon-lady laseb liftis peale lõunasööki korraliku puuksu. Võtab kiirelt ridikülist parfüümi välja ja piserdab õhku. Lifit uks avaneb ja siseneb üks härrasmees, tõmbab ninaga õhku. Avoni müügiesindaja küsib uudishimulikult: "Tohib küsida, mis lõhna te tunnete?" Mees mõtleb hetke ja ütleb: "Hmmm.. nagu keegi oleks männimetsas sital käinud."

Kommentaar

Poeg istub vangis ja ema saadab pojale kirja: - Sind ei ole kodus, aga mul oleks vaja aiamaad kaevata. Elu on raske.
                  Poeg kirjutab vastu: - Ema, ära sa jumala pärast aias kaeva! Mul on sinna kast dünamiiti peidetud.
                  Kirja peale olid kohe miilitsad platsis. Kaevasid aia pahupidi, aga ei leidnud midagi.
                  Poeg saatis uue kirja: - Aitan nagu suudan. Sinu armastav poeg.

Kommentaar

Politsei mõtleb, et teeks nalja ja ja peatab auto ning ütleb:
                    "Palju õnne, te olete võitnud 150 000 krooni, mida te sellega peale hakkate?" Juht siis sellepale:
                    "Kõigepealt ikka teeks endale juhiload."
                    Naine kõrvalistmelt:
                    "Ah, ärge pange tähele, ta on purjus."
                    Tagaistmelt ütleb keegi:
                    "Ma ju ütlesin, et me selle varastatud autoga kaugele ei jõua."
                    Siis kostab pagasnikust hääl:
                    "Kas me oleme juba üle piiri?"
                    Hala Madrid !

Kommentaar

The F.A. have completed their investigation into alleged racist remarks from Liverpool's Luis Suarez.

Turns out Patrice Evra is a nigger after all.

Kommentaar

We lost Hope, we lost Cash, and we lost Jobs...Kevin Bacon, please don't die.

Kommentaar

Algselt postitas Teiresias Vaata postitust
                          We lost Hope, we lost Cash, and we lost Jobs...Kevin Bacon, please don't die.

Kommentaar

"What happened?" said the first.

"I was in church last Sunday and when we all got up to receive blessings I saw that the woman standing in front of me had her dress tucked between her butt cheeks. My first reaction was to reach out and pull it out. She turned around and punched me right in the face."

A week later they meet again and then the same guy had, in addition to a fresh black eye, a broken nose and a busted lip.

"Now what happened?" Asked his friend.

"I was in church again last Sunday and this same lady was sitting in front of me. When she got up I saw that her dress was tucked again between her butt cheeks."

"You didn't pull it out again, did you?"

"No, but the guy next to me did. And I knew she didn't like that so I shoved it back in."

Kommentaar

Naine sõitis üle ringristmiku

25.10.2011 08:24

Virumaa Teataja

Pühapäeva pärastlõunal sõitis Võrust pärit 46aastane naine Rakvere ümbersõiduteel üle Lepna ringristmiku.

Rakvere politseijaoskonna pressiesindaja Mari Riina Rist rääkis, et keegi vigastada ei saanud. Politsei juhtunu kohta menetlust ei alustanud.

Sohver oli mundrikandjatele selgitanud, et varem seda ringristmikku polnud ja ta sõitis vanast harjumusest otse.

Pühapäeva pärastlõunal sõitis Võrust pärit 46aastane naine Rakvere ümbersõiduteel üle Lepna ringristmiku.

Kommentaar

Kaks politseid vaidlevad, et kas ikka on vaja keeli osata või ei ole. Esimene väidab, et on ja teine, et pole. Vaidlevad ja vaidlevad. Korraga peab üks auto kinni ja selle seest ronib üks mees välja ja kohe päris inglise keeli küsima: "Kuidas ma lennujaama saan?". Politseinikud ei saa midagi aru. Siis mees kohe uuesti soome, rootsi, saksa, prantsuse, hispaania, portugali, itaalia..... keeli küsima. Politseinikud ei saa ikka midagi aru. Mees lööb käega ja sõidab edasi. Teine politseinik ütleb seepeale esimesele: "Näe oskas küll keeli, aga kasu polnud midagi".
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X