No announcement yet.

Veits nalja

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Villu Parveti intervjuu "Kolmeraudses"...

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
      Villu Parveti intervjuu "Kolmeraudses"...

Kommentaar

I opened my front door earlier to a bunch of hyper kids. They started screaming:

''Trick or treat, trick or treat, give us something good to eat; if you don't we don't care, we'll pull down your underwear!''

...as I slowly put the sweets back in my pocket.

Africans have the best drinking games.

Like, "The last one to find water dies"...

November 25th is International Day for the Elimination of Violence against Women. Fine, but at 12:01am shit is on, bitches!

Kommentaar

I phoned the police the other day.

"What's your emergency?" they asked.
          I said, "Two girls are fighting over me."
          "OK," she paused. "Well what's the problem?"
          "The fat one's winning."

"Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol?

Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
            Algselt postitas fitti
            Jah. 8-2, mu vanad ja noored mankusõbrad. Kirjutage see skoor oma naabri uksele, kraapige homme hommikul trolli-istmesse, twiitige ja sheerige. Keegi ei tohi jääda teadmata, missugusele grandioossele tagantvõtule kunagine suurklubi täna viidi.

Kommentaar

Rumour has it that many Premier League footballers have attempted to hang themselves in the wake of Gary Speeds death, but have failed for various reasons.

Wayne Rooney couldn't find a rope strong enough.

Fernando Torres attempted to kick the chair away but kept missing.

Peter Crouch couldn't find a high enough ceiling.

Mario Balotelli couldn't manage to put the noose on the right way.

Carlos Tevez refused to step off the bench.

John Terry had to call a press conference and apologise for calling his rope a "brown cunt".

Kommentaar

"As we finished our family meal, my daughter asked to be excused from the table. After she'd left, I looked at my wife and said, "You know she's going to the toilet to throw up don't you." "My God!", she replied, "You think she's bulimic?" "Fuck no," I said, "I'm going next.. That food was fucking disgusting."

Kommentaar

Neliteist noort meest, kes tänavu juulis astusid Kirde kaitseringkonnas ajateenistusse, tõmbasid eile Rakvere ametikoolis valge kitli oma laigulisele sõdurivormile peale ning asusid tainast rul­li­ma, võiroose meisterdama ja piparkooke küpsetama.

Alguses lugesin siis naersin natuke aega. Aga mitte paha pärast, tore et sõjaväes tegeletakse ka ebatraditsioonilite tegevustega.

Kommentaar

Peterburis korraldati prostituutidele kutsemeistrivõistlused.
                    Võistlus oli tasavägine ja zürii otsustamisega raskustes.
                    Tehti viimane, ehk talendivoor.
                    Võitjaks kuulutati Zenta Pärnust kes päevinäinud Lada sumpsist käima imes.

Kommentaar

Algselt postitas CD7 Vaata postitust
                      Peterburis korraldati prostituutidele kutsemeistrivõistlused.
                      Võistlus oli tasavägine ja zürii otsustamisega raskustes.
                      Tehti viimane, ehk talendivoor.
                      Võitjaks kuulutati Zenta Pärnust kes päevinäinud Lada sumpsist käima imes.
                      RIP Zenta

Kommentaar

Naine tuleb koju ja jutustab mehele: "Tead, kui hullupööra mul täna vedas- lähen mina prügišahtist mööda ja seal on kingapaar! Sellised kenad-moodsad. Proovisin jalga- no täpselt minu number!" Paari päeva pärast naisel uus lugu: "Kujutad sa pilti- astun täna trepikotta ja seal naaritsakasukas! Proovisin - minu number." Mees ohates: "Jaa, sul ikka veab, aga mul näed millegipärast mitte... Mõtle, leidsin eile meie voodist, padja alt, meeste aluspüksid. Proovisin jalga - no ei ole minu numbe
                        Hala Madrid !

Kommentaar

Naine tuleb koju ja jutustab mehele: "Tead, kui hullupööra mul täna vedas- lähen mina prügišahtist mööda ja seal on kingapaar! Sellised kenad-moodsad. Proovisin jalga- no täpselt minu number!" Paari päeva pärast naisel uus lugu: "Kujutad sa pilti- astun täna trepikotta ja seal naaritsakasukas! Proovisin - minu number." Mees ohates: "Jaa, sul ikka veab, aga mul näed millegipärast mitte... Mõtle, leidsin eile meie voodist, padja alt, meeste aluspüksid. Proovisin jalga - no ei ole minu number..
                          Hala Madrid !

Kommentaar

Passengers on a plane are waiting for the flight to leave. The entrance opens, and two men walk up the aisle, dressed in pilot uniforms. Both are wearing dark glasses. One is using a seeing-eye dog, and the other is tapping his way up the aisle with a cane.

Nervous laughter spreads through the cabin, but the men enter the cockpit, the door closes, and the engines start.

The passengers begin glancing nervously, searching for some sign that this is just a little practical joke. None is forthcoming. The plane moves faster and faster down the runway, and people at the windows realize that they're headed straight for the water at the edge of the airport.

As it begins to look as though the plane will never take off, that it will plow into the water, screams of panic fill the cabin. But at that moment, the plane lifts smoothly into the air.

Up in the cockpit, the co-pilot turns to the pilot and says, "You know, Bob, one of these days, they're going to scream too late, and we're all gonna die."

Kommentaar

Peatab politseinik öösel vana sapaka, vaatab, seal on 17 maani-täis meest. Üllatusest ei teinud isegi trahvi, vaid käskis hoomikul kõigil jaoskonda tulla, täpselt nii, nagu nad praegu olid.
                              Hommikul hakkasid kainenenud mehed autosse ronima, 16 mahtus aga 17-s mitte kuidagi. Üks mees küsis siis:
                              "Kuule, äkki sind ei olnudki meiega?"
                              Mees nördinult vastu:
                              "No tere hommikust! Kes siis teile autos terve õhtu akordioni mängis?"

Kommentaar

Juku läheb kord arsti juurde ja kaebab, et hingeõhk haiseb hullupööra. Arst uurib asja siit ja sealt...ning teatab löpuks:
                                "Teie hingeõhu parendamiseks on kaks võimalust - kas jätate küünte närimise või lõpetate päraku sügamise..."

Kommentaar

Working...
                                X