Veits nalja

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Anfield Cat @AnfieldCat
    Isn’t this the second time an Italian has abandoned a sinking ship? #AnfieldCatForEngland

Kommentaar

Algselt postitas rallikas Vaata postitust
      Anfield Cat @AnfieldCat
      Isn’t this the second time an Italian has abandoned a sinking ship? #AnfieldCatForEngland
      Capello? 12 minutes & 14% - http://www.bootifulgame.com/portfoli...-of-don-fabio/
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

http://f1.pmo.ee/o/2012/02/15/960124t1hec40.jpg vihje: Narva Trans

Kommentaar

Algselt postitas ballack Vaata postitust
          Sillamäe on Eesti Chelsea. Möhhhh?

Kommentaar

Algselt postitas Markko Vaata postitust
            Hmm... Tiit Vähi ostab Chelsea ära, siis ostetakse METSIKU papi eest Narva Transist üle staarründaja Gruznov, kes hakkab kandma peapaela ja blondeerib end ära, misjärel feilib miseraablilt, ei löö kaheksas järjestikuses mängus ühtki väravat ja ML-s haaratakse viies tabelikoht?

Kommentaar

"Vatican - more like old-men-touching-children-can"

Kommentaar

Life is like a dick - simple, straight, relaxed and hanging free . . .
                . . It's women who make it hard!!
                sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Markko Vaata postitust
                  No see pilt on muuski osas tore - Levadia "valitsev jõud" ehk pinget nad liigasse ei taha ja Flora "eesmärk on saavutada eesmärke".
                  BVB - Vaprus

Kommentaar

Volbri Triangel Gala LEMBITU KUUSE. ÜENSO. J-R Kangur. whynot production

lembitu kuuse.

Kommentaar

Säärane drift et rebib nööbid kus kurat !
                      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                        Säärane drift et rebib nööbid kus kurat !
                        odav hoor
                        Where were you in '62?

Kommentaar

traksid polnud pealgi rsk. PR trikk
                          Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Putin helistab: “Halloo, ema?! Võid mind õnnitleda! Ma võitsin presidendivalimised!”
                            Ema rõõmustab: “Oi! Ausalt või?!”
                            Putin: “Ema, kuule, äkki sina ei torgiks!!!”

Kommentaar

Putin esineb ühes Venemaa koolis. Lõpetab enda kõne ja pärib lastelt, et kas ka küsimusi on. Tagantreast tõstab väikene Vovik käe ja küsib: "Hr. Putin, mul on kohe kolm küsimust. Esiteks - miks istub Hodorkovski vangis, teiseks - miks on Venemaal nii palju vaeseid ja kolmandaks - miks rikutakse Venemaal inimõigusi?".
                              Putin hakkab kogelema, kui järsku heliseb kell ja kõik lapsed jooksevad vahetunnile.
                              Vahetund läbi minnakse programmiga edasi. Putin küsib, et kas kellelgi on veel küsimusi. Püsti tõuseb Petja ja ütleb: "Hr. Putin mul on viis küsimust. Esimesed kolm on samad, mis Vovik küsis ja lisaks, et miks helises kell eelmisel tunnil 15 minutit varem ning kuhu kadus Vovik?"
                              Hala Madrid !

Kommentaar

A man runs into the vet's office carrying his dog, screaming for help. The vet rushes him back to an examination room and has him put his dog down on the examination table. The vet examines the still, limp body and after a few moments tells the man that his dog, regrettably, is dead. The man, clearly agitated and not willing to accept this, demands a second opinion. The vet goes into the back room and comes out with a cat and puts the cat down next to the dog's body. The cat sniffs the body,walks from head to tail poking and sniffing the dog's body and finally looks at the vet and meows. The vet looks at the man and says, "I'm sorry, but the cat thinks that your dog is dead too. "The man is still unwilling to accept that his dog is dead. The vet brings in a black Labrador. The lab sniffs the body,walks from head to tail, and finally looks at the vet and barks. The vet looks at the man and says, "I'm sorry, but the lab thinks your dog is dead too. "The man, finally resigned to the diagnosis, thanks the vet and asks how much he owes. The vet answers, "$650. ""$650 to tell me my dog is dead? " exclaimed the man.... "Well," the vet replies, "I would only have charged you $50 for my initial diagnosis. The additional $600 was for the cat scan and lab tests. "

Kommentaar

Working...
                                X