No announcement yet.

Arsenal

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Arsenal väga vaikne olnud, kui siin silma peal hoida. http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...a-unfolds.html
    Huvitav, kui tõsine see Reusi 40 miljoniline pakumine on.

Kommentaar

Arsenal fans deadline day - 07:00 - hope; 09:00- frustration; 14:00 - anger; 16:00 - acceptance; 20:00 - false hope; 23:00 - depression; May 2015 - fourth in the table.
      Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
      Ott Järvela

Kommentaar

Breaking: Danny Welbeck is having a medical at Arsenal ahead of moving to the North London club. [ssn]
        "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Oeh...

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
            Breaking: Danny Welbeck is having a medical at Arsenal ahead of moving to the North London club. [ssn]

#WelcomeDanny
            Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
              noh kui see tõeks saaks siis see oleks karma selle eest kui sageli me kõik oleme Unitedit Welbecki pärast mõnitanud. Aga siiski oleks see parem variant kui mitte midagi

Kommentaar

Welbeck'i laadseid ründajaid meil juba liiga palju imho. Doesn't make sense!
                Hetkel koondis meie juures treenib ja võibolla kasutab mõni teine klubi hetkel Coloney'i teenuseid welbecki hindamiseks.
                Mind That Gap!

Kommentaar

No on teil vist veel lootust.

Daniel Taylor ‏@DTguardian 3m Lots of people saying Welbeck currently taking medical at Arsenal. I've been told to be wary of writing that. But we'll see.
                  "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

No mulle siiski pigem meeldiks Welbeck kui mitte kedagi. Ta on siiski suht kiire ja füüsiliselt tugev poiss. Ehk õpiks meil ka väravale pihta saama - mine hullu tea.

Kommentaar

Meil juba üks selline on, kes seda praegu õpib

Kommentaar

Welbecki wikilehekülg:

Years Team Apps† (Gls)†
                          2008– Manchester United 90 (200)
                          2010 → Preston North End (loan) 8 (234)

ÖÖÖäääõõõüüü. Ei, lihtsalt ei.

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                            Meil juba üks selline on, kes seda praegu õpib
                            noh Welbeck on paar korda ära löönud ka ikka karjääris.
                            Ei tõsiselt. Ei ole kõige sitem variant mida proovida. Ei midagi vaimustavad aga tõsiselt tast võib isegi asja olla

Kommentaar

I know, i know. Parem kui mittemidagi aga siiski tahaks ka veel keskväljurit ...

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                                I know, i know. Parem kui mittemidagi aga siiski tahaks ka veel keskväljurit ...
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X