Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Udupasun Vaata postitust
    n - Sambaz?

Ausalt, see konstantne ine hakkab lihtsalt lugejana ka juba koppa ette viskama.
    Kui kurb. Siirast küsimust ei tohi ka küsida enam

Kommentaar

Ma ei tea aga Jasper, Boob ja Mõnu oskavad ilmselt kõige paremat nalja teha siin foorumis.
      Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
        Ma ei tea aga Jasper, Boob ja Mõnu oskavad ilmselt kõige paremat nalja teha siin foorumis.
        plussüks

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
          Jasper, mis sa arvad mis see protsent oleks foorumis, kes mõistab su nalju/irooniat/sarkasmi?
          Ma arvan, et see % on heaks lakmuspaberiks piiride tõmbamisel.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
            Jasper, mis sa arvad mis see protsent oleks foorumis, kes mõistab su nalju/irooniat/sarkasmi?
            Tofoa kunagi vist rehkendas, et kaks protsenti. ma arvan, et mingi 20 võiks ikka enam-vähem aru saada, loodetavasti 80. aga jah, mõned asjad on endalegi hiljem lugedes hetkeks arusaamatud, sest seostatud triviaalsete päevasündmustega või liigselt tailor made vastatavale postile/teemale/userile. olen nüüd pisut rohkem vaeva ka näinud ja erinevaid lahendusi sisse heegeldanud. mis protsenti ise pakud, siis?

(praegu oli ju väga lihtne, ei?)
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
              olen nüüd pisut rohkem vaeva ka näinud ja erinevaid lahendusi sisse heegeldanud.
              Liialt harva näen, et raskustega põrkudes analüüsitakse maailma asemel iseennast. 1 like 1 respek
              Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Tofoa kunagi vist rehkendas, et kaks protsenti. ma arvan, et mingi 20 võiks ikka enam-vähem aru saada, loodetavasti 80. aga jah, mõned asjad on endalegi hiljem lugedes hetkeks arusaamatud, sest seostatud triviaalsete päevasündmustega või liigselt tailor made vastatavale postile/teemale/userile. olen nüüd pisut rohkem vaeva ka näinud ja erinevaid lahendusi sisse heegeldanud. mis protsenti ise pakud, siis?

(praegu oli ju väga lihtne, ei?)
                AC Milani toetamine on tänini vist arusaamatu.
                see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                  AC Milani toetamine on tänini vist arusaamatu.
                  naughty by nurture
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                    Nomineerin Jasperi "Foorumlane, keda tahaksid kõige enam kohata, kuid pole seda veel teinud?"-oscarile. Olen ise kümmekond aastat foorumit läbustanud, vähemalt 5 korda suvepäevadel käinud, foorumlastega nii Tartus kui Tallinnas pubijalkat vaadanud, aga Jasperit pole veel näinud.
                    Sest ta on mu

konto
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
                      Liialt harva näen, et raskustega põrkudes analüüsitakse maailma asemel iseennast. 1 like 1 respek
                      Liiga tihti näen, et kopeerimine on lihtsam, kui olla ise orginaalne.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Sest ta on mu

konto
                        Pilt on kahtlane. Sa kannad kitsamaid teksapükse.

Kommentaar

mis protsenti ise pakud, siis?
                          pleasure doing business with you, Sambaz.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                            Uus sats on nii nooruslik, et võtab jalust nõrgaks.
                            Algselt postitas Stok
                            Kas Sa oled katoliiklane?
                            Väga peen.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Väga peen.
                              +1. Tahtsin ka seda siia tuua.

Kommentaar

Algselt postitas Pints Vaata postitust
                                Edukad ja jõukad inimesed on ka pikemat kasvu.*
                                Vaesed aga lühikesed ja neil ei tohiks sinna üldse asja olla ning lastel ning vanuritel pole nagunii raha, lihtne ju.

*Sõnumi kiitis heaks EKRE molekulaarbioloogia ja geneetika instituut.
                                me likey
                                ★★★★★★

Kommentaar

Working...
                                X