No announcement yet.

Pilte Hispaaniast

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Liikuvaid pilte Hispaaniast: Aupa Athletic!
    Last edited by atleticomadrid; 08.04.18, 22:52. Põhjus: Tisse ei olnud näha!
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
      Liikuvaid pilte Hispaaniast:
      ei näe kahjuks midagi...
      "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Oh aegu...

Pildil veel kaks tulevast meeskonnakaaslast Atleticos on seda juba minevikus olnud. Klubikaaslastena Real Madridis!
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Hispaania peatreener Lopetegui lahkub koondise juurest loetud päevad enne MM-i algust, et lüüa käed Realiga

Fábio Coentrão
          Hay método en su locura

Kommentaar

It is a photograph of a very young Alvaro Morata at the age of 12 asking for the jersey of the goalkeeper Carlos Kameni following an Atletico-Espanyol clash at the Estadio Vicente Calderon in 2004.That child has since gone on to finally make it to the Atletico first team, via a circuitous route which took him to Real Madrid twice as well as Juventus and Chelsea."I remember it perfectly," the goalkeeper said of the photo. "I think we drew 0-0 that day and I saved a Fernando Torres penalty."That's why I think Morata came to ask me for my jersey later. With time, with that photo, it shows that the little details are important."We must be aware that we are an example for children and that these gestures are valued."Giving something like a towel or gloves or a jersey to a child can be very useful as encouragement to a child and set an example."

Kommentaar

Baskide separatistid protesteerivad EURO2020 mängude pidamise vastu Bilbaos sellise pildiga.

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Muidugi, majanduslik hüve ja kasu Baskidele ei tule kõne allagi, aga, et saaks veel rohkem pingeid tekitada, paneme meelega Cantona Ramosele vastu vahtimist andmas, milles voolab draamatiliselt veri. Ajuhiiglased.

Kommentaar

Iseenesest kui kellegil on vähekegi mõtet iseseisvuda majanduslikus mõttes, siis seda on just baskid
                  Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Tore pilt aga mis loogika alusel aastaarvud võetud on ei saa täpselt aru. Koke tegi debüüdi 2009 ja Joaquin 2000(tõsi, ta käis rändamas pikalt).

Kommentaar

Siin on vast ikka arvestatud esindusvõistkonda registreerituks olemist. Koke 2009 tegi debüüdi, aga oli siis veel duubli poiss. Esinduse ridadesse kuulubki 2011 jaanuarist. Ja Joaquin ju samuti mängiski vahepeal mujal nagu isegi ütlesid ehk siin on mõeldud tüüpe, kes on järjepidevalt klubi esindanud.
                      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                      Algselt postitas taku*
                      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Instagram

Twitter

Kommentaar

Hispaania klubide geograafia.

Instagram

Twitter

Kommentaar