Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pole hullu, aitan välja mustade hobustega.
    Top 5 potentsiaalsed positiivsed üllatajad:
    Mehhiko- lahedad ja nunnud
    Senegal- kvaliteeti keskmisest rohkem, lahedad
    Island- nagu daa
    Serbia- viimastele turnadele pole jõutud isegi mitte aga praegu tundub küll satsis sitaks kvalli olevat
    Horvaatia- nagu peaks
    Samas keegi paneb neist räigelt lati alt läbi

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
      Üllatav valik.
      Ma pole enda jaoks veel selgeks saanud, kes võiks olla selle MM musthobune, tahaks nagu loota, et äkki Islandi karumõmmid teevad miskit, aga karvane tunne, et 2 järjest turniiri väiksed üldjuhul ei üllata.
      Wat, ma rääkisin sellest soomlaste lingist. Lihtsalt telefon mingil põhjusel otsustas esimese rea ära kustutada mu postitusest

Kommentaar

Head lugemist BBC-lt Aafrika ebaõnnestumiste, lootuste ja võimaluste kohta.

SGE: "Just before the warm-up one of the players came to me and said: 'I can't play'. I asked: 'Are you injured?' He said: 'No, the kit man forgot my boots.' The hotel was far away so he couldn't play."

"Drogba said to me: 'Sven, it's Africa. It's like this.'

Kommentaar

Kohad, kus võistkonnad baseeruvad.

Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
            Kohad, kus võistkonnad baseeruvad.

Oleks Itaalia saanud, oleks ka Togliattis olnud vist

Kommentaar

Fännide arvamist. Alagruppidest edasitahtjaid on kaugelt enam kui vabu kohti.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

No nii, hakkab peale. Oodata on mitmeid tagantjärele tühistatud väravaid.

"If you see some assistant referee not raising the flag it's not because he's making mistakes," said Collina.
                "It's because he's respected the instruction to keep the flag down."
                Italian former referee Collina was speaking at the World Cup referees media briefing on Tuesday.
                "They were told to keep the flag down when there is a tight offside incident and there could be a very promising attack or a goal-scoring opportunity because if the assistant referee raises the flag then everything is finished," he said.
                "If the assistant referee keeps the flag down and the play goes on and maybe a goal comes at the end, there is a chance to review the goal using the technology."
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                  No nii, hakkab peale. Oodata on mitmeid tagantjärele tühistatud väravaid.

"If you see some assistant referee not raising the flag it's not because he's making mistakes," said Collina.
                  "It's because he's respected the instruction to keep the flag down."
                  Italian former referee Collina was speaking at the World Cup referees media briefing on Tuesday.
                  "They were told to keep the flag down when there is a tight offside incident and there could be a very promising attack or a goal-scoring opportunity because if the assistant referee raises the flag then everything is finished," he said.
                  "If the assistant referee keeps the flag down and the play goes on and maybe a goal comes at the end, there is a chance to review the goal using the technology."

Kommentaar

Lõpetaks selle VAR-i hala
                    Serie A aasta kokkuvõte
                    The introduction of VAR has seen a massive fall in the number of refereeing errors, bookings, red cards, simulation and wasted time in Serie A.The figures were released by the FIGC and Lega Serie A after the first season of the new technology in action.
                    “The percentage of errors in Serie A this season was 0.89 per cent, compared to 5.78 per cent that would’ve been verified without the use of VAR.”
                    It was used in 397 games between Serie A and the Coppa Italia, with 2,023 checks made and 117 decisions overturned.
                    The Coverciano ground is also used as a hub to train referees on using VAR for the 2018 World Cup, which begins next week in Russia.
                    “The results are extraordinary, especially with reference to the statistics of refereeing corrections. We can still improve in the technology and the way we communicate with fans, making VAR even more reliable,” said Lega Serie A and FIFA Refereeing Project Leader Roberto Rosetti.
                    It was calculated that VAR decisions took an average of 1 minute and 22 seconds during the first three rounds, but over the season that was lowered considerably to just 31.5 seconds.
                    It added to the time of games (an additional 13 seconds on average), but was cancelled out by a massive gain of 43 seconds of effective play.
                    There was a drop of 12.3 per cent in yellow cards issued (1,719 in the 2016-17 campaign, compared to 1,508 this season) and an even bigger drop of 35.3 per cent in simulation (137 down to 113).
                    There was only one red card for dissent this season, compared to 11 last year, with overall dismissals down 7.1 per cent.
                    Jah, ämbrikolistamisi oli ka, aga pigem tekkisid need olukordades, kus kohtunik otsustas mitte VAR-i kasutada.

Kommentaar

juba ähvardatakse alates järgmisest MM-ist kõik per*e keerata..

Ma saan rahalisest initsiatiivist täielikult aru, aga kas tõesti puudub nendel FIFA mafioosnikutel igasugune arusaam sellest, et mingeid asju pole vaja muuta. Praegusel 32 meeskonnaga turniiril pole juba aastakümneid mdagi häda olnud. If it's not broken don't fix it. EM kahekümne neljale tiimile lükata oli juba niikuinii täiesti lamp lüke.
                      Sorri rage'i pärast, aga selline jura on mulle täiesti arusaamatu

Kommentaar

Issand kui tore ->
                        FB event - https://www.facebook.com/events/1995753894072909/
                        Otseasjajuurdelink - https://www.forumcinemas.ee/Events/jalgpalli_mm/

Kommentaar

Algselt postitas Arsenaalium Vaata postitust
                          juba ähvardatakse alates järgmisest MM-ist kõik per*e keerata..

Ma saan rahalisest initsiatiivist täielikult aru, aga kas tõesti puudub nendel FIFA mafioosnikutel igasugune arusaam sellest, et mingeid asju pole vaja muuta. Praegusel 32 meeskonnaga turniiril pole juba aastakümneid mdagi häda olnud. If it's not broken don't fix it. EM kahekümne neljale tiimile lükata oli juba niikuinii täiesti lamp lüke.
                          Sorri rage'i pärast, aga selline jura on mulle täiesti arusaamatu
                          Aga EM tehti ju NII palju põnevamaks kohtade juurdeandmisega!

Kommentaar

Profiles of all 736 players at the World Cup in Russia, including caps, goals, nicknames, hobbies and, once the tournament starts, ratings for every performance
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Spordireporter Tarmo Tiisler lõi juba nädala algupoolel oma mehise registri tuntud headuses lahti, kui kuulutas, lausa rõkkas ETV ekraanil: «No nii, nüüd me alustame!» Võttis siis tuure paar kraadi vähemaks, et jõuda crescendo’ga üleskutseni: «Ja siis – läksime!»

Mingi Tarkur väidab, et me kõik raiskame oma aega. Kogu oma elu vales elanud. Oh, kui pimedad me oleme olnud.
                              Algselt postitas Stok
                              Arsenali puhul loetakse hooaeg ebaõnnestunuks kuskil septembri keskpaiku.

Kommentaar

Working...
                              X