Pilte Saksamaa jalgpallist

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pilte Saksamaa jalgpallist

Nägin Hispaania jalgpalli alafoorumis sellist teemat ja mõtlesin, et miks Saksamaa jalgpalli juures samasugust olla ei võiks. Vaatasin ja ei leidnud sellist siit, kui olemas on, siis paluks minu teema kustutada aga mõte siis Bundesliga ja Saksamaa rahvuskoondise teemalisi pilte siia postitada, mis on naljakad või hoopis mõnel teisel viisil huvitavad.
    Maailmameistrid!!

Ribery karikaga jooksus:

Haas tahab ka sellised pükse

Kommentaar

Tundub, et ta tahab just neidsamu, mis Tonil jalas hetkel on.
      Maailmameistrid!!

Kommentaar

Algselt postitas kalmaar Vaata postitust
        Tundub, et ta tahab just neidsamu, mis Tonil jalas hetkel on.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          See härra mängib ka Bundesligas?

Kommentaar

jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Jasperi pandud pildiga seoses tuli kohe see kulmusügamise episood meelde:

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Fan easier, fan faster and fan better with Bleacher Report. Keep up with the latest storylines, expert analysis, highlights and scores for all your favorite sports.

Mõlemad ahistajad vist endised tiimikaaslased? Kes reservis, kes põhitiimis.
                Maailmameistrid!!

Kommentaar

Ja nii löödi Obasile nahkne oda rindu.
                  Maailmameistrid!!

Kommentaar

Oleks aeg piltide postitamine ära õppida.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Oleks aeg sul elu osta
                      Maailmameistrid!!

Kommentaar

Pane need aadressid lihtsalt img tagide vahele niimoodi:
                        Kood:
                        [img]pildi aadress siia vahele[/img]
                        saab ka nii nagu ma privaatsõnumis õpetada proovisin.

Tofoa katsu mitte iga postituse peale ilkuda.

Kommentaar

Miks mina siia lihtsalt linke ei või visata...? Teised ju ka niiviisi nad siia pannud. :S
                          Maailmameistrid!!

Kommentaar

Miks mina siia lihtsalt linke ei või visata...? Teised ju ka niiviisi nad siia pannud. :S
                            Tegelikult oled Sa ainus ...

Kommentaar

Võib vast ikka, lihtsalt püütsin aidata.

Aga ,et teemas püsida- nagu peegelpilt:

Kommentaar

Working...
                              X