No announcement yet.

Viimase 500 posti kiirus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pead lootma, et varsti seadustatakse homoabielu ning võib-olla ei peagi nii kaua ootama selle postituste arvuga.

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
      Pead lootma, et varsti seadustatakse homoabielu ning võib-olla ei peagi nii kaua ootama selle postituste arvuga.
      Et kahekesi on lihtsam trukkida?
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        01.06.2008 - 13.10.2014 (2325 days, 4,7 posts per day)

11000 - 13.10.2014 (227 days, 4,4 posts per day)
        10000 - 28.02.2014 (303 days, 3,3 posts per day)
        9000 - 01.05.2013 (139 days, 7,2 posts per day)
        8000 - 13.12.2012 (159 days, 6,3 posts per day)
        7000 - 07.07.2012 (158 days, 6,3 posts per day)
        6000 - 30.01.2012 (365 days, 2,7 posts per day)
        5000 - 30.01.2011 (332 days, 3,0 posts per day)
        4000 - 05.03.2010 (196 days, 5,1 posts per day)
        3000 - 21.08.2009 (132 days, 7,6 posts per day)
        2000 - 11.04.2009 (170 days, 5,9 posts per day)
        1000 - 23.10.2008 (144 days, 6,9 posts per day)
        0 - 01.06.2008

Minu arvutused näitavad, et mcnamarast saab 19. detsembril 2015 foorumi suurim postitaja umbes 17620 postitusega. 31. juuli 2022 tõuseb Tofoa Soccernet.ee foorumi suurimaks postitajaks, mil ta möödub 24386 postitusega legendaarsest mcnamarast.
        Siia võivad muidugi alati lisanduda erinevad välised mõjutajad nagu näiteks tüdruksõber.
        BVB - Vaprus

Kommentaar

mis tüdruksõber? Poiss-sõber ikka.

Aga millise matemaatilise mudeli järgi prognoos tehtud on? Numbrid näitavad, et postituste arv päeva kohta on ajas muutnud nii ühele kui ka teisele poole.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            mis tüdruksõber? Poiss-sõber ikka.
            Kuna muutuja "tüdruksõber" võib tuua kaasa muutuja "ootamatu laps", siis on tegemist oluliselt ohtlikuma teguriga.
            BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
              See on kõige debiilsem teema ever
              Tsiteerigem klassikut.
              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                Kuna muutuja "tüdruksõber" võib tuua kaasa muutuja "ootamatu laps", siis on tegemist oluliselt ohtlikuma teguriga.
                aastast 2016 võib muutuja "poiss-sõber" isegi suurema tõenäosusega kaasa tuua (poiss)lapsi
                FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                  aastast 2016 võib muutuja "poiss-sõber" isegi suurema tõenäosusega kaasa tuua (poiss)lapsi
                  Mitte aga ootamatuid, mis tähendab, et kui Tofoal on prioriteedid paigas, peaks tüdruksõber siiski ohtlikum tegur olema.
                  BVB - Vaprus

Kommentaar

mul on juba täna 3 poiss-sõpra. lisaks on mul 2 varastatud neegerlast, keda ma keldris kinni hoian ja neid pededeks teen.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Minu arvutused näitavad, et mcnamarast saab 19. detsembril 2015 foorumi suurim postitaja umbes 17620 postitusega.
                      mcnamaral oli 19. detsembril koos 17834 postitust, kuid minu arvutused on muutnud vääraks eston maravilha tehtavad positused kuskil varjatud foorumiosas, sest hämmastaval kombel on tal tänaseks hetkeks koos 18059 postitust. Ilmselt järgmise aastaga möödub mcn siiski estonist.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ilmselt järgmise aastaga möödub mcn siiski estonist.
                        Isegi kui see juhtuma peaks, tuleb loodetavasti üks härra palju suurema tempoga selja tagant.
                        the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                        because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                          Isegi kui see juhtuma peaks, tuleb loodetavasti üks härra palju suurema tempoga selja tagant.
                          Millal sa estonist möödusid?

Kommentaar

Working...
                          X