• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

sigpic

Kommentaar

Whats your style??
      Snoop Dogg: my style is taekwondo
      SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Lihtsalt super.

Kommentaar

Hetkel ETV pealt Restrepo.

Kommentaar

ja kõik muud Vice dokid
            Algselt postitas Iceman
            Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

seda tahaks kohe kindlasti näha

pikk artikkel toimunust
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Täna pidavat ETV Uut Maailma näitama. Suurepärane tükk, soovitan. Jätab hinge lootuse, et inimene on üldiselt armas olevus.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Jiro Dreams Of Sushi

So Jiro Dreams of Sushi is a documentary about a guy who is really, really good at making sushi. (3 Michelin stars) [...]

The documentary (in Japanese, so subtitles) chronicles day-to-day life at his absurdly specialized and artsy sushi-only restaurant in Japan, and the son he's training to take up the helm.
                  Soovitan. Annab uue tähenduse sõnale "pühendumus".

Aa ning kaheksajalga masseeritakse ka

Kommentaar

and here. we. go.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Midagi head ja üsna lähedalt

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

intervjuud

The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara

Collapse - The End Of The Age Of Oil - whistleblower Michael Ruppert
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Born Rich

The One Percent

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            and here. we. go.
                            9.79*. See jooksis vist isegi suurel ekraanil. Vähemasti mõne festivali raames. Täiesti teenitult. Braavo!

no oli arvata, et Ben teeb haledat nägu ja Carli irve on igas kaadris, aga päris nii suurt villainit Carlist ei tehtud nagu Prostiga Senna filmis. sellele vaatamata TEAMBEN FTW. Maybe I did, maybe I didn't ... we never know jms = sain ämmalt raha. sinna kompotti veel kõik muud kahtlused, teadmata joodud imeteed bollocks ja kõrvalrajal hõljumine. tahaks ikka hambad kurku lüüa küll.

moraalselt saab reakstioonidest suht enesekindlalt välja lugeda, et gold for Calvin Smith.
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Hakkas huvitama, et kas seda, Kuningas Litmaneni, kuskil netis inglise keeles ka liigub, või vara veel?

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X